Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se jotenkin huvittavaa, kun joka toisella muksulla on nyt POPin

Vierailija
26.09.2010 |

Sembalotarjous-kynäpaita päällä. Jotenkin niiiiiiiin säälittävää. Ja meillä ei siis sitä ole.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen sembaloista niitä saa???

sembalot loppu jo

Vierailija
2/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon paidasta kun tuli, mutta meillä oli silloin niin paljon vaatteita, en viitsinyt kaappiin ostaa odottamaan kasvua. Nyt niitä oikeesti on joka toisella.

Eilenkin oltiin lasten tapahtumassa ja tota paitaa oli yli 10 lapsella päällä.

Nyt olen tosi tyytyväinen etten sitä hommannut.

Ihanko oikeasti ajattelette, että ei voi käyttää jotakin vaatetta, jos useammalla on samanlainen??! Vaikka itse ja lapsi tykkäisitte, niin sitä ei voi laittaa päälle..huhhuh!! Ei voi muuta sanoa...Itse ostaisin jonkin paidan,vaikka kaikilla olisi samanlainen, JOS itse ja lapsi siitä todella pitäisimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää mistä ihmeen sembalokynäpaidasta te oikein puhutte =o

Vierailija
4/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ne paljon parjatut Kuomat. Kerhossa oli kuudella lapsella ne sinisinä ja muutamalla mustana, jotka pimeässä eteisessä ja kiireessä näyttivät ihan samoilta. Iltasin oli aina kiva arpoa ja soitella kenen kengät on taas jalassa.

Itsekin ostin tuon ihanan kotikadun jo ennen kuin tuli aleen. Siirsin sen pyjamaksi kun tuli niin yleiseksi.

Vierailija
5/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ostettiin tuo paita myös ennen alennusta, eikä kyllä ole käynyt mielessä etten voisi sitä enää laittaa lapsen päälle, kun on niin yleinen :). Paita sopii hyvin tytölleni (hyvän mallinen ja ihanat värit), joten tuntuu aika hassulta ajatus ettei hän enää voisi pukea sitä siksi että naapurilla on samanlainen. Noh, kukin taaplaa tavallaan. Minä katson miltä vaatteet näyttävät minun lapseni päällä, jotku katsovat mitä muilla on päällä..

Vierailija
6/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä se on säälittävää? Etkö itse koskaan käytä tarjouksia hyväksesi? Toissapäivänä ostin Citymarketista tytölle Lassien toppahaalarin ja rukkaset yhteishintaan 35e, kun olivat tarjouksessa. Tiedän tasan tarkkaan että "joka toiselle" muksulla sellainen on varmaan päällä, mutta kun meillä nuo haalarit ovat hyväksihavaitut, niin mikä ettei.

Tai ehkä jossakin slummialueella.

Vierailija
7/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellossa oli alennuspäivät eli Sembalot jossa oli tuon merkin paita tarjouksessa. Paidassa on noita mainittuja kuvia. Siis kotikadussa on paita täynnä erilaisia taloja jne. laadukkaita ,iloisia "lapsenmielisiä" paitoja.

Vierailija
8/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://tyylikkaattermiitit.blogspot.com/2010/08/kavereiden-vika-o.html

Ja taitaa olla siis yleinen jossain Sellon seudulla, täällä päin ei ole näkynyt, kun Itäkeskus ja Jumbo ovat lähempänä ja varmaan harva käynyt Sembaloissa!

Vierailija
9/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans alennuksessa tuo paita Pyöreillä Päivillä :). Muutamalla lapsella sen täällä Kartanonkoskella nähnyt ja ovat todella kivan näköisiä :).

Vierailija
10/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans alennuksessa tuo paita Pyöreillä Päivillä :). Muutamalla lapsella sen täällä Kartanonkoskella nähnyt ja ovat todella kivan näköisiä :).

Kiva paita joka tapauksessa!

Vierailija
11/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin hankkinut heti tuoreeltaan (ennen Sellon ja Jumbon aleakin), jos olisi käynyt meidän tytön väreihin.

Vierailija
12/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei ole noita näkynyt, mutta muita samantyylisiä kylläkin.

Vierailija
13/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no puhuttaisko sitten 3+1.stä tai HULLUISTA päivistä seuraavaks??

Onko sekin säälittävää?

Vierailija
14/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan ensin minkävärisiä Tikettejä ( siis erivärisen) jos vielä löytyy.

Vierailija
15/36 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kyttää mitä muiden lapsilla on päällään... Okei, kyllä minäkin huomaan, jos vaattet on ihan liian isot/pienet, rikkinäiset tai ihan karmean vanhanaikaiset tai räikeän väriset. Tosin yleensä unohdan jutun saman tien, kun asialla ei ole minulle suurempaa mielenkiintoa.

Mutta että mitä merkkiä ne on... Vain, jos merkki on ja erottuvalla tekstillä isolla printattu.

Vierailija
16/36 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan enää voi käyttää, jos sitä on jo halvalla myyty.

Joku vielä luulee että meillä käytetään tarjoustuotteita :O

Vierailija
17/36 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä merkki tuo neliönmallinen pallopipo muuten on? (veikkaan että joku sopivasti keskihintainen, jollainen nyt vaan pitää olla että kuuluu piiriin)

Vierailija
18/36 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/36 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei sit mitenkään parane enää päälle pistää!! ;D

Vierailija
20/36 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon paidasta kun tuli, mutta meillä oli silloin niin paljon vaatteita, en viitsinyt kaappiin ostaa odottamaan kasvua. Nyt niitä oikeesti on joka toisella.

Eilenkin oltiin lasten tapahtumassa ja tota paitaa oli yli 10 lapsella päällä.

Nyt olen tosi tyytyväinen etten sitä hommannut.