Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lestamiesten tekee edes mieli sellaisia harmaita hiiriä?

Vierailija
26.09.2010 |

Tukka aina nutturalla tai letillä, ei koskaan meikkiä, aina harmaat pitkät hameet ja paidat... Raskauksista riutunut laiha vartalo. Miten ne lestamiehet sitten jaksaa joka päivä panna niitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka aina nutturalla tai letillä, ei koskaan meikkiä, aina harmaat pitkät hameet ja paidat... Raskauksista riutunut laiha vartalo. Miten ne lestamiehet sitten jaksaa joka päivä panna niitä?

On kuule aika paljon miehiä, joita eivät umpeen meikatut pakkelinaamat voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA harmaat pitkät hameet ja paidat?? En tunne ketään tällaista pukeutujaa, vaikka ite lesta olen ja ystäväni ja tuttavani ja sukulaiseni suurimmaksi osaksi on myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on niin rakennettu.

Paitsi pieni vähemmistö naismaisia miehiä, jotka pihtaavat (mun mies - argh!).

Vierailija
4/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en minäkään. Minä olen aika hiirulainen ulospäin; en meikkaa ja hiukset on värjäämättömät maantienväriset. Hameita en juurikaan käytä, vaan farkut ja neule taitaa olla se yleisin asukokonaisuus mulla. Niin ja jalassa yleensä kumpparit =) Ja mies on aivan hulluna muhun. Sanoo lähes joka päivä mua kauniiks ja ohi kulkiessa puristaa tissistä tai perseestä. Seksiä haluaa vähintään kerran päivässä, vaikka mulla onkin raskaudesta ja synnytyksestä riutunu vartalo raskausarpineen röllykkämahoineen.

Vierailija
5/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en minäkään. Minä olen aika hiirulainen ulospäin; en meikkaa ja hiukset on värjäämättömät maantienväriset. Hameita en juurikaan käytä, vaan farkut ja neule taitaa olla se yleisin asukokonaisuus mulla. Niin ja jalassa yleensä kumpparit =) Ja mies on aivan hulluna muhun. Sanoo lähes joka päivä mua kauniiks ja ohi kulkiessa puristaa tissistä tai perseestä. Seksiä haluaa vähintään kerran päivässä, vaikka mulla onkin raskaudesta ja synnytyksestä riutunu vartalo raskausarpineen röllykkämahoineen.

Juuri näin. Kun on hyvä itsetunto ei tartte pakkeloida itseään ja miehet tykkää ihan au naturel !

Vierailija
6/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa muukin kuin ulkonäkö.Sama elämänkatsomus esimerkiksi?!

Vierailija
7/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä suuntauksen lestadiolaisista tässä puhutte, mutta ei tuon näköisiä ainakaan meillä päin näy. Asun paikkakunnalla, jossa on paljon vanhoillislestadiolaisia, eivätkä he ainakaan ulkonäön puolesta eroa "muista" paikkakunnan asukkaista.

Eräs sukulaiseni on tehnyt elämäntyönsä lestadiolaispaikkakunnalla pappina, ja hän sanoo, että useimmat lestadiolaisnaiset kiinnittävät paljon huomiota ulkonäköönsä, urheilevat eivätkä karta seksikkäitäkään vaatteita. Tuollakin paikkakunnalla siis asuu vanhoillislestadiolaisia.

Vierailija
8/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään synonyymi tyylittömyydelle tms. On monia, jotka eivät halua itseään maalata, vaikka eivät ole lestoja, ja pukeutuvat silti tyylikkäästi ja näyttävät upeilta. En tiedä, onko tämä itsensä pakkelointi ja pakkeloimattomien haukkuminen hiiriksi sitten jotain huonon itsetunnon peittämistä vai mitä.

Vierailija
9/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoislestadiolaiset pukeutuvat hameisiin ja nutturoihin,ei vanhoillislestadiolaiset.

Ap tarkoitti kait esikoislestadiolaisia.

Vierailija
10/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ainakaan kuvaillut heitä

Vierailija
11/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilestamiehetkään mitään Enrigue Iglesiaksia ole

olipa nasevasti sanottu.

Miettikääpä sitä minkälaisiin elämänarvoihin lestat on kasvatettu. On ymmärrettävää kun koko ikänsä on nähnyt näitä hiirulaisia ympärillään ei kaipaa muuta.

Joku sanoi että pipari on se mikä kiinnostaa ja niinhän se on. Miehet ovat pillun perässä kaikki sen tietää jotka ovat pyörineet ravintoloissa, pillua ne vonkaa.

Lestojen ei tarvi vongata kotona on aina syli lämpimänä. Ehkä jokusen viikon tauko kun muija on synnyttämässä ja lapsivuodeaikana. Pian pannaan uutta tulemaan.

Lestoilla on todistettavasti seksielämää, meistä muista ei voi niin varmoja olla. Todistusaineistoksi kelpaa pirttiviljelys.

Mielestäni lestojen elämässä nainen on alisteisessa asemassa ja eriarvoinen miehiin verrattuna.

Vierailija
12/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoislestadiolaiset pukeutuvat hameisiin ja nutturoihin,ei vanhoillislestadiolaiset.

Ap tarkoitti kait esikoislestadiolaisia.

pienet tytöt pukeutuu kuten äitinsä. Sääli.

Vierailija
13/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilestamiehetkään mitään Enrigue Iglesiaksia ole

olipa nasevasti sanottu.

Miettikääpä sitä minkälaisiin elämänarvoihin lestat on kasvatettu. On ymmärrettävää kun koko ikänsä on nähnyt näitä hiirulaisia ympärillään ei kaipaa muuta.

Tällä meillä päin eivät lestanaiset ainakaan näytä mitenkään hiirulaisilta, ainakaan joukkona. Saattaa tietenkin olla, että joku näyttää. Eivät erotu valtaväestöstä ulkonäöllään mitenkään.

Vierailija
14/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella mitään intohimoista seksielämää jos nainen henkensä kaupalla on raskaana joka toinen vuosi.. Syli on avoin vain koska se on vaimon velvollisuus. Niin surullista.

kotona on aina syli lämpimänä.

Vierailija
15/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villejä, uskaliaita ja mielikuvituksellisia sängyssä vai tosi ujoja pimeässä peiton alla, ihan hiljaa ettei lapset kuule? eiks ne sekstaakin väh. kerran päivässä?

Vierailija
16/16 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villejä, uskaliaita ja mielikuvituksellisia sängyssä vai tosi ujoja pimeässä peiton alla, ihan hiljaa ettei lapset kuule? eiks ne sekstaakin väh. kerran päivässä?

Eiköhän se riipu aivan pariskunnasta. Mites me valtaväestön edustaja, millaisia me ollaan sängyssä?