Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten emättimesi muuttui synnytyksessä?

Vierailija
25.09.2010 |

Hei nainen,

Millä tavalla emättimesi muuttui synnytyksessä? Nyt ei ajeta takaa iänikuista löystyikö vai ei -jankutusta, vaan kiinnostaisi aidosti tietää, miten emättimesi yleisesti muuttui, jos muuttui. Itselläni emättimen aukko muuttui todella avoimeksi, mutta muuten en ole huomannut muutosta.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri tummui vähän. Arpia ei tullut kun ei tullut repeämiäkään eikä tehty episiotomiaa. Aukko on vähän isonpi ja paikat hiukan löysemmät, mikä on hyvä, koska ennen olin liian tiukka. Eli mulle kävi helposti kipeää ja vain parissa asennossa onnistui. Nyt käy mikä vain asento, eikä kunnon tykityskään käy kipeää :D

Jotenkin synnytysten myötä musta on tullut paljon estottomampi ja halukkaampi, kiihotun ja kostun helpommin ja ennenkaikkea saan orgasmin todella helposti, minuutti-pari ja ensimmäinen tulee. Ja toinen ja kolmas...ja vaikka kuinka monta. Summa summarum, kokonaisuus on parempi kuin ennen!

Vierailija
62/75 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko kirjoittaa tähän ketjuun, koska itselläni oli raskausaikana pieniä pelkoja asian suhteen..MUTTA olin sitten varmaan onnekas, kun selvisin pikkuruisilla ekan asteen repeämillä (yht. varmaa 3 tikkiä ison häpyhuulen sisäsivulle) jotka paranivat parissa viikossa -ja välilihalleni ei tapahtunut mitään :)

Lähtötarkastuksessa hoitaja totesi, että ihan kuin ei täällä olisi mitään tapahtunutkaan :D

Lantionpohjan lihaksia aloin harjoittaa jo raskausaikana, ja teen sitä edelleen säännöllisesti. Synnytyksestä on nyt 11 viikkoa, ja tuntuu että seksi on koko ajan vain paranemaan päin -se ei ole ikinä tainnut olla näin hyvää :)) ei tarvinut eilen kauaa pomppia miehen päällä..

Kirjoitin siksi, että halusin tuoda näinkin positiivisen kokemuksen esille tässä ketjussa, niitä kun ei tunnu liikaa olevan..ja että sellaiset naiset, jotka eivät ole vielä synnyttäneet, eivät saisi pelkkiä kauhukuvia päähänsä :P

Toki näihin mielipiteisiin voi vaikuttaa kirjoittajien oma tilanne kotona ja parisuhteessa, seksihalut yleensä sekä seksielämään panostaminen. Itseäni alkoi jo hieman haluttamaan meinaan sairaalassa ollessani, ja seksiä sitten harrastettiinkin kotiutumisesta jo viikon sisään (suuseksin muodossa tosin, mutta sekin lasketaan -oli ihanaa taas tuottaa toiselle nautintoa).

Muita pysyviä muutoksia en ole emätintä tutkiessani huomannut muuta kuin sen, että emättimen aukko on hiukan paremmin nähtävissä häpyhuulten välistä. Jos "pahempaa jälkeä" olisi tullut, olisi mieheni varmasti sen ymmärtänyt -sekä sen, että palautumiseen menee aikaa. Sitä en tiedä miten se olisi omiin haluihini vaikuttanut.

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta, rakastamme toisiamme ja kunnioitamme ja huomioimme myös -sängyn puolellakin, joten meidän tahtiamme ei ole yks "pikku" synnytyskään hidastanut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta löystyi aivan järkyttävästi, siltä ainakin itsestä tuntuu :( Mies ei ole kylläkään valitellut. Koetan nyt treenata ahkerasti, toistaiseksi tuloksetta.

Mies väittää että ei oo yhtään löystynyt vaan on vähä "pehmeempi", joopa joo. Yhdyntä ei ole tuntunut juuri miltään enään toisen lapsen synnyttyä itsestäni :/ ensimmäisen synnytyksen jälkeen huomasin että emätin on täynnä sellasia riekaleita, ei kovin kivan näköstä ,mutta eivät näy, kun jos oiken levittelee...

Nuo "riekaleet" olen itsekin huomannut vaimon pillussa mutta kolmen lapsen jälkeen on kyllä tiukkuus säilynyt erittäin hyvin vaikka laiskasti on jumpannut. Eikä oma pelikään ole mikään iso vaan jotain 15-17cm väliin ja lisäksi omasta mielestä harmittavan ohut, en ole edes viitsinyt mitata. Hyvin kuitenkin kummatkin saa ja annan käsi/suuhoitoa aina kun vain haluaa tai päästää. :-)))

Vierailija
64/75 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei tosiaan käy yhtä hyvä säkä. Ei meillä ainakaan aika ole parantanut tilannetta yhtään. Päin vastoin. Odottaminen pahentaa tilannetta.

Jos "pahempaa jälkeä" olisi tullut, olisi mieheni varmasti sen ymmärtänyt -sekä sen, että palautumiseen menee aikaa. Sitä en tiedä miten se olisi omiin haluihini vaikuttanut. Olemme olleet yhdessä viisi vuotta, rakastamme toisiamme ja kunnioitamme ja huomioimme myös -sängyn puolellakin, joten meidän tahtiamme ei ole yks "pikku" synnytyskään hidastanut :D

Vierailija
65/75 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavan ohut on, ehkä 3-6 cm halkaisija ja pituuskin vain 10-20 cm

Eikä oma pelikään ole mikään iso vaan jotain 15-17cm väliin ja lisäksi omasta mielestä harmittavan ohut, en ole edes viitsinyt mitata. Hyvin kuitenkin kummatkin saa ja annan käsi/suuhoitoa aina kun vain haluaa tai päästää. :-)))

Vierailija
66/75 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en tainnut odottamisesta mainita mitään..missä asiayhteydessa tarkoitit sitä itse? Eli siis että jos sinä joudut odottamaan vai miehesi vai molemmat..? Ei kai se emätin ajan kanssa ainakaan huonommaksi mene?

Tuolla "pahemmalla jäljellä" ja omilla haluillani viittasin siihen, etten tiedä kuinka paljon haluaisin silloin toisen nautinnon eteen tehdä, jos itselleni olisi synnytyksessä käynyt pahemmin. Mutta kuvittelisin, että koska saan tyydytystä myös mieheni hyvimisestä, niin tekisin edes sitä jos en muuten voisi seksiä saada/harrastaa..

Eli helppohan se on jossitella, mutta haluan nyt ainakin kuvitella ettei kumpikaan meistä joutuisi odottelemaan muuta kuin sitä itse yhdyntää. Seksiä kun voi harrastaa muillakin tavoilla :)

Vierailija
67/75 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olisi mieheni varmasti sen ymmärtänyt -sekä sen, että palautumiseen menee aikaa. "

Eli tarkoitin palautumisen odottamista. Ja siihen ei pelkkä aikaauta, vaikka vaimo niin luuleekin. Synnytyksestä jo vuosia, luulisi jo olevan palautunut mutta ei.

Jos yhdyntä on ollut ennen synnytystä todella tärkeä asia, niin miten se voi olla niin vaikea ymmärtää että se kyrsii vähän helvetin paljon jos se ei tunnu enää hyvältä?

..en tainnut odottamisesta mainita mitään..missä asiayhteydessa tarkoitit sitä itse? Eli helppohan se on jossitella, mutta haluan nyt ainakin kuvitella ettei kumpikaan meistä joutuisi odottelemaan muuta kuin sitä itse yhdyntää. Seksiä kun voi harrastaa muillakin tavoilla

Vierailija
68/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui seuraavasti: aukko muuttui avoimeksi. Itse emätin löystyi, mutta myös muuttui herkemmäksi. Puristus väheni, herkkyys lisääntyi.

Hei! Täällä sama. Ensimmäisen synnytyksen jälkeen en mitään muutoksia huomannut, no olinkin yksinhuoltaja jo lapsen syntyessä eikä ollut pimpalla käyttöä seksihommissa muutamaan vuoteen. Oli ehkä ehtinyt palautua siinä ajassa.

Nyt toisen lapsen jälkeen emättimen sisusta, sitä röpelöistä kudosta on enemmän näkyvissä päällepäin, ja ainakin nyt kun synnytyksestä on kulunut vasta kolme kuukautta, on varmaan paikat vielä väljät ja kohdunsuu valahtanut jotenkin alemmaksi. Mutta miehen mielestä tiukkuus kokonaisuudessaan on jotakuinkin samaa kuin ennen.

Ja se hienoin muutos: ihan kuin olisi tullut uusia tuntohermoja sinne sisään, yhdyntä on entistä kivempaa.

Vierailija
69/75 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän lapsen jälkeen. Silti seksielämämme on aina ollut kunnossa, ei ole koskaan ollut kahta viikkoa pidempää taukoa. Miehelle tuntuu kelpaavan hyvin ja välillä pitää taukoa ettei laukea liian aikaisin. En ole koskaan kysynyt väljyydestä koska ei ikinä sanoisi vaikka ajattelisi että on löysä, mutta käytöksestä olen päätellyt että ihan hyvin meillä luistaa. Harrastan paljon liikuntaa ja säännöllinen seksielämä pitää paikat kunnossa.

Vierailija
70/75 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekerinkö synnytit? 

Vierailija
71/75 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti ei ole muuttunut mitenkään ja olen pian 50v, aina ollut samannäköinen. Tiukempi on nykyään kuin nuorena kun pimppitreenit opetettiin synnärillä. Sitä ennen en treenaamisesta tiennyt ja nuoruuden olin löysäpimppinen oletettavasti kun en edes tiennyt et kuuluu jumpata alapäätä. Kolme synnytetty eikä mitään muutoksia, ei koskaan edes tullut raskausarpia tai ylipäätään oli slimmi vatsa noin viikko synnytyksestä aina.

Vierailija
72/75 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti ei ole muuttunut mitenkään ja olen pian 50v, aina ollut samannäköinen. Tiukempi on nykyään kuin nuorena kun pimppitreenit opetettiin synnärillä. Sitä ennen en treenaamisesta tiennyt ja nuoruuden olin löysäpimppinen oletettavasti kun en edes tiennyt et kuuluu jumpata alapäätä. Kolme synnytetty eikä mitään muutoksia, ei koskaan edes tullut raskausarpia tai ylipäätään oli slimmi vatsa noin viikko synnytyksestä aina.

Kolmannesta ei tullut edes verta synnyttäessä, tämä piti vielä lisätä kun oli kätilökin ihmeissään. Tikkejä ei ole myöskään ikinä laitettu synnytyksen yhteydessä, ei ole tarvinnut leikata.

Vierailija
73/75 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän eri asia sanoa "seksi ei tunnu enää yhtä hyvältä ja olen siitä harmissani" kuin "perkeleen vaimo kun antoi pillunsa levitä, kumpa noita lapsia ei olisi syntynytkään, kyllä joka mies ansaitsee tiukkaakin tiukempaa pimpsaa".

Molempia versioita on tällä palstalla saanut lukea.

Heippa, olen mies ja on aika törkeetä ajatella vaimosta ja lapsista noin. Vaimoni on synnyttänyt kaksi lasta ja mahdollisen "venymisen" huomaa ehkä silloin kun hän on pillusta tosi märkä, minä pidän siitä litinästä kun nain häntä takaapäin. Jos vaimosi on niin väljä koita fistausta, jos saat kätesi mahtumaan niin ehkä hän on hiukan väljä, minä olen kokeillut ja kyllä se käsi sinne menee kun on liukasta, muuten en ole havainnut väljyyttä. Koita ymmärtää vaimoasi äläkä sano häntä väljäksi, vai onko sulla niin pieni kulli ja siksi kirjoitat vaimostasi ja lapsista ikävään sävyyn?.

Siis menee käsi toosaan ja ehkä vähän väljä? Olen kolme synnyttänyt ja yksi sormi mahtuu mukavasti, supermärkänä toinen ja hyvässä lykyssä kolmaskin. Mut et koko kämmen, ei jumalauta, no ainakin sulla hevosen vehje jos seksi silti toimii.

Vierailija
74/75 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimessä ei tapahtunut juurikaan muutoksia,  mutta ulkoiset osat muuttuivat venyneemmän näköiseksi.

Vierailija
75/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut muita muutoksia paitsi että tuntoaisti parani. Aikaisemmin en edes niin hirveästi pitänyt yhdynnästä, mutta synnytysten jälkeen tunto parani. Oli aika pienet vauvat ja sain heidät suht nuorena. Nyt kun olen jo eläkeiässä pian niin toki on erilainen kuin nuorena, mutta hyvin toimii edelleen. Synnytykset sitä aikoinaan paransivat, vanhuus sitten tuo jotain muutoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän