Olin puolitoista viikkoa työmatkalla
ja kun tulin kotiin, niin mitään ei ollu tehty!
Oon _niin_ raivona! Mies haluais seksiä, mut mua ei kiinnosta pätkääkään kun nään vaan tekemättömät kotityöt. Ei oo pesty pyykkiä, ei oo imuroitu, ei oo pesty vessoja, parin päivän tiskitkin odottivat ym ym.
Oon niin vihanen ja kiukkunen. Onpa kiva tulla kotiin kun näkee heti, mikä hirvee työmäärä odottaa. Ja mä vielä lähtiessä sanoin, että en ota imuria mukaan, enkä tiskikonetta enkä pyykkikonetta.
Tää on niin tätä....
Kommentit (6)
työmatkalla ja me täällä lapsen kanssa laiskotellaan oikein urakalla. Kohta loppuu puhtaat astiat ja pyykätäkin pitäis. Eikä todellakaan pestä vessaa tms. Kun mies palaa, niin palataan sit taas arkeen pikkuhiljaa.
Sanoit että kotona odottivat parin päivän tiskit.
Sanoit myös että olit 1,5 viikkoa työmatkalla.
Nämä kun laskee yhteen niin kotona on sentään tiskattu yli viikon tiskit. ;)
Mistä sinä muuten tiedät onko pesty pyykkejä tai imuroitu? Jos siellä on hirveä kasa pyykkejä nyt odottamassa pesua niin on ihan mahdollista että yksi satsi pestiin jo esim. alkuviikosta. Nyt on vaan kasaantunut lisää. Ja pölyjähän nyt ilmaantuu lattialle hetkessä. Vaikka mies olisi imuroinut keskiviikkona niin siellä olisi jo pölyistä.
Rauhoitu nainen. Ota lasi viiniä ja rentoudu. Huomenna siivoatte koko perhe yhdessä.
Sanot suoraan: imuroitte tiistaisin ja torstaisin. Nämä pyykit peset silloin ja nuo toiset tällöin. Kokeile niin huomaat eron.
toisinpäin. Meillä siistiä,jos olen itse kotona ja akka reissussa, jos akka kotona ja itse reissussa, koti on palatessa epäjärjestyksen vallassa.
-Mies-
palattuani matkalta. Palaan sieltä makuuhuoneeseen siinä vaiheessa, kun mies on työmatkan aikana syntyneet sotkut siivonnut. En katso, että minun tehtäväni on piikoa perheelle, että "tehdään yhdessä". Ei se mies kirjoita minun raporttejani tai tee promoja, miksi minä siivoaisin sen sotkuja oltuani poissa.
Mies levittelee käsiään ja sanoo, että ei tämä häntä haittaa... silti se vonkaa seksiä ihan kuin se olisi joku automaattisesti hänelle tarjoiltava juttu.
Eipä siihen muutosta tule kuin nakkaamalla mies mäkeen. (Eipähän olis ketään sotkemassakaan.)