Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli vähän surullinen olo, vaikkei varmaan mitään vakavaa....

Vierailija
25.09.2010 |

Tyttäreni koulukaverin äiti oli R-kioskilla tuhannen päissään klo 17. Ei tunnistanut minua vaikka moikkasin. Seurassaan oli nuorehko mies, en tiedä, onko hänen puolisonsa vai joku muu. Mutta se, mihin kiinnitin nyt huomiota oli tuon naisen ulkoasu, yleensä olen hänen nähnyt päiväsaikaankin reippaan ja huolitellun näköisenä, nyt vaikka oli selvästi juhlatuulella, täysin meikitön naama, verkkarit ja fleecetakki, hiukset laittamatta.

En voinut olla ajattelematta, että onkohan jotain pielessä.. jäänyt ryyppy päälle tai jotain..

Ja totta on, ettei tässä ehkä ole mitään outoa, eikä asia edes kuulu minulle. Huomasin vain.. Jäättekö muut miettimään tällaisia vai meneekö ohi vain..?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitahan sille tytölle ja kutsu kylään. Varsinkin jos olisi alakoululaisesta kyse.

Vierailija
2/2 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin automaattisesti ajattelen, että kyse on alkoholistista. Silleen se vaan menee.

Ja tuossa tilanteessa (että kyse olisi lapseni kaverin äidistä) tekisin kuten eka vastaaja, eli käskisin lapseni soittaa kaverilleen ja kysyä, onko tämä kotona (vai esim. etäisän luona) ja jos on kotona, niin tulisko teille yökylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän