Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän minä oikein äänestäisin vaaleissa? Ov

Vierailija
25.09.2010 |

Olen pienipalkkainen myyjä, en tykkää somaleista, enkä muista mamuista, jotka ovat täällä vain "hengailemassa". Kannatan kaikkien sukupuolten tasa-arvoa, myös adoptio-oikeutta homopareille. Olen erittäin vapaamielinen, itsekin bi, vaikka naimisissa miehen kanssa. Minulla on kuitenkin ystäviä, mm. Intiasta, erittäin ahkeria työntekijöitä. Suomessa köyhiä lytätään ja sorretaan.Auttakaa mua valitsemaan puolue.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ok? Persuja en ainakaan, en vihreitä eikä demareita.

Vierailija
2/5 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä tai perussuomalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hössöttämisestä, olen kuitenkin tavallaan aika oikeella, mutta vasemmistonkin aatteet on ihan ok...hukassa. ap

Vierailija
4/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä tai mitä äänestää.

Vierailija
5/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oman puolueeni parivuotta sitten. Mietin mika ja mitkä arvot ovat minulle tärkeitä. Sinulla on aika pitkälti samat ajatukset kuin minulla. En halua mainostaa/tyrkyttää puoluetta mutta luulen että oikeasti tiedät onko kyse vain somaleista vai oikeasti noista mainitsemistasi asoista :) Ja itseasiassa kaikki pitäisi saada tekemään jotain muuta kuin "hengaamaan" :D (puolueiden sisällä on myös paljon mielipiteitä eikä kaikki ole eikä tarvitse olla samaa mieltä joka asiassa)