Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelisin teitä 24/7 vauvan kanssa olevia mammoja

Vierailija
25.09.2010 |

jättämään sen vauvan välillä vaikka isälle ja liikkumaan (muutakin kuin kauppaan), niin perse ei leviä!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7, niin perse ei kerkiä levitä. Hyvä jos siinä syömään ehtii...

t. laiheliini lasten kanssa 24/7

Vierailija
2/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa nämä 24/7-sädekehämammat taitaa olla yhtä paljon koneen ääressä kuin vauvansa kanssa.

Ja sitten toitotetaan mukamas ajanpuutetta syyksi sille, ettei saa ahteriaan liikkeelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä sinä turhaan kanna huolta minun perseestäni... olen oikein onnellinen silti.

Vierailija
4/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat laihoja.

Vierailija
5/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätinpä tässä viikonloppuna ja vauvaraukka hätää kärsimässä kun ei tissi vieressä. Maitopullo ei ollut kelvannut ja oli oksenellut pitkin lattipita kun huuti niin kovasti äidin perään. Se on helppo niitä tuttelivauvoja isälleen jättää. No katotaan jonkun kuukauden päästä uudelleen, onneksi ei ole mikään kova hinku mihinkään päästäkään.

Vierailija
6/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo niitä tuttelivauvoja isälleen jättää.

Vierailija
7/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin jo synnäriltä tultuani kaikki lapseni myös pullolle. Pumppasin pakastimeen paljon maitoa ja pystyin lähtemään milloin vaan, mihin vaan. Mies tykkäsi, kun sai hoitaa vauvoja ilman "valvovaa silmää" ja löytää oman tyylinsä.

Vierailija
8/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätinpä tässä viikonloppuna ja vauvaraukka hätää kärsimässä kun ei tissi vieressä. Maitopullo ei ollut kelvannut ja oli oksenellut pitkin lattipita kun huuti niin kovasti äidin perään. Se on helppo niitä tuttelivauvoja isälleen jättää. No katotaan jonkun kuukauden päästä uudelleen, onneksi ei ole mikään kova hinku mihinkään päästäkään.

Törkeää. Imetyksen aikaan jos jonnekin haluaa, kannattaa alusta asti opettaa myös pullolle. Eikä yhtäkkiä vain häipyä ja jättää kokeilut sikseen.

Vierailija
9/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin jo synnäriltä tultuani kaikki lapseni myös pullolle. Pumppasin pakastimeen paljon maitoa ja pystyin lähtemään milloin vaan, mihin vaan. Mies tykkäsi, kun sai hoitaa vauvoja ilman "valvovaa silmää" ja löytää oman tyylinsä.

Opettakaa ne pilttinne alusta asti pullolle niin ei tarvitse hiekkalaatikon reunalla marttyyrinä huokailla kuinka "meidän matti-pekka ei pulloa huoli millään. Ei edes kampaajalle pääse". Ei kai ne huoli jos niitä ensin pidetään puoli vuotta pelkällä tissillä ja sitten vasta aletaan pulloa tyrkyttämään.

Vierailija
10/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Imetyksen aikaan jos jonnekin haluaa, kannattaa alusta asti opettaa myös pullolle. Eikä yhtäkkiä vain häipyä ja jättää kokeilut sikseen.

Vierailija
11/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona olen ollutkin. Minusta on aika outoa, että äidin pitää häippästä kotoa jotta isä voi hoitaa lapsiaan. Onko se niin munaton mies, ettei osaa sulle sanoa mitään vastaan ja sinä taas et millään osaa hellittää otetta vauvasta kotona ollessa?

Vierailija
12/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa ne pilttinne alusta asti pullolle niin ei tarvitse hiekkalaatikon reunalla marttyyrinä huokailla kuinka "meidän matti-pekka ei pulloa huoli millään. Ei edes kampaajalle pääse". Ei kai ne huoli jos niitä ensin pidetään puoli vuotta pelkällä tissillä ja sitten vasta aletaan pulloa tyrkyttämään.

pullojen kanssa pelata. Ja hyvin meni ilmankin. Ei se pullo autuutta tuo.

Vierailija
13/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan meidän lapsista ei ole pullosta juonut enää tissin jälkeen.

Vierailija
14/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarvi aloittajan mukaan kellekkään jättää..

Vierailija
15/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullojen kanssa pelata. Ja hyvin meni ilmankin. Ei se pullo autuutta tuo.

No se on oma valintas. Mutta pliis, säästä meidän ulkopuoliset sitten siltä narinalta kuinka on niin raskasta ja kuinka ei pääse mihinkään ja olisi pitänyt opettaa.... Näitä himoimettäkjä-valittajia on tuttavapiirissä pilvin pimein.

Vierailija
17/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan aika päällepäsmäri ja siksi meillä toimi hyvin homma tuolla tavoin, ettei minulle tulisi mieleenikään "valvoa" tai ohjeistaa miestä mitenkään.

Lyhyesti: Olen hyvä äiti, kun saan omaa aikaa ja huono ja kärttyinen äiti, jos olen lasten kanssa 24/7.

Jollakin toisella homma toimii toisella tavoin. Me olemme erilaisia ja teemme asiat erilailla. Oohhh. Ihmeellistä. Lopetetaan tämä turhaakin turhempi tappelu tästä naurettavasta asiasta.

kotona olen ollutkin. Minusta on aika outoa, että äidin pitää häippästä kotoa jotta isä voi hoitaa lapsiaan. Onko se niin munaton mies, ettei osaa sulle sanoa mitään vastaan ja sinä taas et millään osaa hellittää otetta vauvasta kotona ollessa?

Vierailija
18/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parempi ottaa kummilapsi kyläilemään, jos ei oikeastaan halua olla lapsen kanssa kuin satunnaisesti.

Ihan kuin paras äiti olisi se, joka jo laitokselta antaa lapsensa muiden hoitoon ja keskittyisi "todelliseen elämään". Lapsen kannalta se ei noin mene.

Vierailija
19/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi jo omatunnontuskia on:DD Ja joo kyllä minäkin olen maitoa alussa pakastanut, sille ei vaan ole tullut tarvetta kun itse kotosalla ja tissit on muutenkin aina niin helkutin täynnä. Pullosta on kuitenkin juonut.

Vierailija
20/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä niin paljon töissä, ettei ole mahdollista hänelle jättää. Lapsi täyttää vuoden ja sinä aikana hän on ollut jonkin verran isovanhempien luona. Muuten olen hänen kanssaan koko ajan. Eikä se ole minulle tai perseelleni mikään ongelma. Itseasiassa olen laihtunut kotona ollessani 10kg.

Miksei lapsen kanssa voisi liikkua??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi