Miten pukeudutaan kun lähdetään yöelämään?
Siis johonkin ravintolaan, iltapaikkaan, yötämyöten.
Minä en ole oikeastaan koskaan käynyt, joten minulla ei ole aavistustakaan. Mikä olisi sellaisen asu, jossa en heti pistäisi silmään? Niin ja ikää on 35v.
Kommentit (8)
mutta en halua myöskään olla poikkeava. Mielluummin sulaudun joukkoon kuin olen kaiken keskipiste. Tosin haaveissa olisi tavata joku... Toki haluan joka tapauksessa tuntea oloni omaksi itsekseni. Haluisin siis kuulla miten muut pukeutuvat ja yritän sitten soveltaa siitä minun näköiseni jutun :)
ap.
Minkä värisen tunikan laitat? Mietin, että onko "pakko" olla mustaa tai muita tummia värejä?
Meikki ja hiukset eivät ole minun vahvuuteni, mutta yritän.
ap.
on mielestäni hyviä tyylivinkkejä kolmekymppiselle naiselle. Viimeksi eilen tehdyssä postauksessa hänellä on päällään mielettömän hyvännäköinen asukokonaisuus illanviettoon!
Minkä värisen tunikan laitat? Mietin, että onko "pakko" olla mustaa tai muita tummia värejä?
Meikki ja hiukset eivät ole minun vahvuuteni, mutta yritän.
ap.
Ei tosiaankaan ole pakko olla musta. Laita sellaiset vaatteet, joissa tunnet olosi mukavaksi ja naiselliseksi. Hauskaa iltaa!
legginssit, tunika ja avokkaat on myös hyvä ja kysyit joltain tunikan värii niin ei tarvi tietenkään olla tumma :)
esim. vaikka tällainen
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/rut-mfl-540/ceder-glitter-tunic-…
Kyllä tämä tästä :)
Liila, violetti, musta tai punainen eivät ole minun värejäni, eivät myöskään kimaltelevat jutut. Naisellinen tunika voisi olla mun juttu, kunhan ei ole liian mammamallia. Farkkujen kanssa pääsisi kenkien suhteen helpolla, joten ne taidan laittaa päälleni.
Lisää vinkkejä saa laittaa, käyn lukemassa ne kyllä!
ap.
Asusteiksi ajattelin kietoa tunikan sävyihin sopivan huivin kaulaan ja laittaa jonkun kivan rannekorun. Ja tärkein mun mielestä on siisti meikki ja hiukset.