Miksi aina, kun miehille tehdään täällä
joku kysely, niin naiset menee väliin kommentoimaan? Tuossa yhdessäkin avauksessa kysytään, minkälaisista hiuksista miehet tykkää, niin eiköhän pari kanaa ole jo kertomassa omista hiuksistaan. Lukekaa: KETÄÄN_EI_KIINNOSTA!!! Mikä ihme se on, että pitää mennä joko arvostelemaan miesten mieltymyksiä (kun itse ei yllä niihin) tai kertomaan omia fyysisiä tai taidollisia ominaisuuksiaan? Joo, joo, tämä on keskustelupalsta, mutta silti. Odotan innolla seuraavia galluppeja: Miehet! Kumpi sytyttää? Hoikka vai pyöreä nainen? Tai sitten: Saako naisella olla lyhyet hiukset?
Näitä odotellessa. Ihan sääliksi käy miehet, jotka eivät saa rauhassa tykätä, mistä haluaa. ainakaan tällä palstalla.
Kommentit (2)
Ovathan miehetkin kommentoimassa naisille tarkoitettuja kysymyksiä ja vastauksia.
Minua se ei häiritse, kunhan niiden puheenvuorot ovat pääosassa, joille ketju on tarkoitettu. Enkä myöskään lähtisi esittämään omia ajatuksiani näiden "väärään" ketjuun vastaajien ominaisuuksina.
No luulen että niissä ketjuissa niihin vastaavat naiset haluavat itsensä nostaa ns.palvonnan
kohteeksi..
Minä en edes avaa galluppi ketjuja..