Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit miljoonapotin, käväisisikö avioero mielessäsi?

Vierailija
24.09.2010 |

Hätkähdin kun itse huomasin ajattelevani että jos veisin eropaperit samantien ennen voiton lunastamista maistraattiin niin saisinkohan pitää koko potin? Sit mietin että mitä siitä vaikka meniskin puoliksi, olisin onnellisempi ilman miestä ja voisin palkata ihmisiä tekemään ne miesten työt mitä mies tekee kun ei olisi rahasta pulaa.

Tuntuu hassulta sillä meillä menee ihan ok vaikka on niitä kriisejäkin ollut. Mies on kieltämättä vähän hankala kumppani, mutta olen miettinyt että yhdessä ollaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin ja perheen pitää pysyä yhdessä. Mut onko sittenkään niin...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultaisen kädenpuristuksen. Kiitokseksi näistä vuosista, mutta ollaan kyllä jo tultu tiemme päähän..

Vierailija
2/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisin ennemminkin kuinka ilahduttaisin rakastani ensimmäiseksi, ostaisinko hänelle yllätykseski uuden auton vai maksaisinko asuntolainan yllätykseksi kokonaan pois ja pyytäisin muina miehinä tarkistamaan paljonko sitä lainaa olikaan jäljellä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteelle olisi varmaan hyväksi, kun pystyisimme hieman hellittämään töissä.

Vierailija
4/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle puolet.

Ero meinasi kyllä viisi vuotta sitten ilman lottovoittoakin, onneksi kuitenkin sinniteltiin tänne asti, nyt on taas yhdessä KIVAA.

Vierailija
5/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli itsestään selvää että siitä tehtiin miehen kanssa porukkasopimus 50/50.

Vierailija
6/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä suunnittelisin edelleen yhteistä tulevaisuuttamme. Mitä kaikkee kivaa voidaan tehdä yhdessä, nyt kun on rahaa..

Vierailija
7/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus käy muuten.

Vierailija
8/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä käydä, mutta tuskin kuitenkaan siihen päätyisin. Miljoonasta maksaisi kivasti jos velat pois ja loppusumma olisi sen verran mukava, että tuolla elelisi ihan mukavasti vaikka menisikin puoliksi.

Vierailija
9/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin olen suunnitellut, että jos voittaisin niin ensin eropaperit maistraattiin ja sitten kun ero olis selvä niin vasta nostaisin voittoni! Mies ei sais penniäkään, mutta minä saisin elämäni!!

Vierailija
10/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ainoa asia, mikä hermojamme kiristää ja aiheuttaa stressiä, sitä kautta myös aivan typeriäkin riitatilanteita on juuri raha ja sen puute. Sekä se, että mies joutuu tekemään pitkiä työpäiviä ja ylitöitä, on välillä todella väsynyt ja hermostunut.

Vierailija
11/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän aloitteesta. ex varmaan juoksisi takaisin tuota pikaa. tai siis yrittäisi.

Vierailija
12/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle puolet.

Ero meinasi kyllä viisi vuotta sitten ilman lottovoittoakin, onneksi kuitenkin sinniteltiin tänne asti, nyt on taas yhdessä KIVAA.

Vierailija
13/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meninkin naimisiin vasta alle kaksi kuukautta sitten. :)

Ikävä ajatus kyllä, että saattaisin joskus olla miehestäni niin riippuvainen taloudellisesti, etten voisi ottaa avioeroa ilman esim. juurikin päävoittoa lotossa.

Vierailija
14/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Juuri noin olen suunnitellut, että jos voittaisin niin ensin eropaperit maistraattiin ja sitten kun ero olis selvä niin vasta nostaisin voittoni! Mies ei sais penniäkään, mutta minä saisin elämäni!!

niin voit onnistuakin.

Vierailija
15/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koetan ennakkoluulottomasti ajatella asiaa niin kaikkiin haaveisiin mitä sitten tekisin liittyy miehenikin.

Vaikka saisin miljoonan sillä ehdolla että eroaisin miehestäni niin en suostuisi eroamaan. Selviäsin kyllä ilman miestänikin mutta en halua jos ei ole pakko. Nytkin jo ikävä kun mies lähti pitkästä aikaa kaveriden kanssa pariksi tunniksi reissuun.

Vierailija
16/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisko se että vie ensin erohakemuksen ennen kuin lunastaa voiton? Eihän sitä rahaa tavallaan ole ennen lunastusta, on vain paperilappu?

Vierailija
17/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tekisin lopun. En tientekään hylkäisi lopullisesti mutta sanelisin ehdot ,missä mennään.

Vierailija
18/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisko se että vie ensin erohakemuksen ennen kuin lunastaa voiton? Eihän sitä rahaa tavallaan ole ennen lunastusta, on vain paperilappu?

Vierailija
19/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miesystävän saattas saada tekeen jotain, esim. leikkaan nurmikkoa, kun olis tarjota kunnon tuntipalkka.

Vierailija
20/32 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kerro miehelle lottovoitosta? Veisi vain eropaperit oikeuteen ja eron ollessa selvä, vasta sitten lunastaisi voiton. Mistä se mies enää tietäisi milloin voitto on tullut?

Omalle kohdalle voiton sattuessa soittaisin itkun kanssa miehelle että nyt otat loman ja mennään pariksi viikoksi ulkomaille. Talo myyntiin samantien ja ostettaisiin sikakallis tontti (mihin aiemmin ei ollut rahaa) ja tehtäisiin sille uusi ökympi talo.

Ja mä ostasin itelle Mersun.