Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko joku oikeesti että nykyinen kumppani pysyy rinnalla ikuisesti?

Vierailija
24.09.2010 |

Olis hienoa jos voisin ajatella niin. Mutta mulla on monta seurustelusuhdetta takana ja aina ne on päättyneet eroon. En osaa enää ajatella vilpittömästi niin että olen tämän nykyisen kanssa elämäni loppuun asti. Ajattelen vain tätä hetkeä ja ehkä seuraavaa vuotta. Mutta aina on mielessä se että ei tämä välttämättä kestä. Voi tulla ero. Ja siihen täytyy varautua.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monia pieleen menneitä suhteita takana mutta nyt on koko ajan sellanen olo, että tuon miehen kanssa olen yhdessä vielä 50 vuoden päästäkin. En tiedä, se on vain sellainen tunne =)

Vierailija
22/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa olen loppuelämäni!

helppoa se ei tule olemaan, onhan elämässä niitä ylä-ja alamäkiä, mutta kovalla työllä niistä selvitään!

tuntuu, että nykyään heivataan puoliso heti kun tulee vaikeuksia eteen.. kuitenkin niiden vaikeuksian kohdalla suhdetta testataan ja kovan koetuksen jälkeen suhde vain lähenee. yhdessä me selvisimme minun vaikeasta sairaudestani sekä lapsen kuolemasta, niiden jälkeen meidät on hitsattu yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta USKON ja TOIVON että RAKKAUS kestää. :)

Tämä on ensimmäinen pidempi suhde, molemmille. 12 vuotta pian oltu yhdessä.

Itse en halua tästä suhteesta pois ja mies tulee töistä kotiin ja viettää aikaa meidän kanssa.

Meillä parisuhde toimii mukavasti.

Vanhempani on eronnut joten olen ajatellut mitä EN erotessa ainakaan tee jos joskus ero tulee.

Katkeraksi en ala, elämä sitten jatkuu ilman tätä miestä mutta hän on elämäni mies, sille en voi mitään jos en ole hänen elämän nainen. ;)

Vierailija
24/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut heivattiin kun nuoremmalla lapsella löytyi vakava sairaus. olen kuulemma niin negatiivinen ihminen ja keksinyt koko sairauden - sitten on myös noin 5 lastentautien erikoislääkäriä..

t. 21

Vierailija
25/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei siihen uskoisi. Mitä siitäkin tulisi jos koko ajan katselisi muita varteenotettavia vaihtoehtoja "kun tää kuitenkin loppuu jossain vaiheessa"

Vierailija
26/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä, ehkä säkin löydät vielä sen oikean.

Vierailija
27/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin uskon, mutta mieheni elää niin riskialtista elämää, että pelkään päivittäin että se kuolema erottaa nopeammin kuin toivonkaan :/

Vierailija
28/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä, ehkä säkin löydät vielä sen oikean.

mutta silti en pysty uskomaan että olemme yhdessä koko loppu elämää. Vaikka haluaisin, en usko. Minulla täytyy olla kaksi suunnitelmaa, toisaalta meidän yhteinen suunnitelma ja toisaalta mun oma suunnitelma jota voin toteuttaa siinä rinnalla ja jatkaa vaikka tulisi ero. Eli toisen varaan en uskalla laskea elämääni.

ap

Vierailija
29/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä suunnilleen saman ikäisiä, mutta minulla on todella paljon terveellisemmät elämäntavat. En kyllä usko, että mies jättää minua. Minulla saattaa kytkin nousta jossain kohtaa, jos tuo muuttuu kovin rasittavaksi.

Vierailija
30/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti en pysty uskomaan että olemme yhdessä koko loppu elämää. Vaikka haluaisin, en usko. Minulla täytyy olla kaksi suunnitelmaa, toisaalta meidän yhteinen suunnitelma ja toisaalta mun oma suunnitelma jota voin toteuttaa siinä rinnalla ja jatkaa vaikka tulisi ero. Eli toisen varaan en uskalla laskea elämääni.

ap

tää on pelkästään järkevää, toisenlainen ajattelu taas harhaista. Yhtä hullua olisi kuvitella, ettei ikinä menetä nykyistä työpaikkaansa mistään syystä.

Vierailija
31/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi menin töihin monen kotiäitivuoden jälkeen ja otimme suht suuren henkivakuutuksen. on helpompi hengittää kun tietää että pärjää taloudellisesti vaikka jos mies jättää, karkaa tai menehtyy

Vierailija
32/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monetkin ajattelevat, että yhdessä ollaan loppuelämä, niin minäkin olen asennoitunut. Mutta, tiedän kyllä ettei kaikkea elämässä voi suunnitella, voi tulla ero tai vielä pahempaa. Turha sitä on kuitenkaan jatkuvasti miettiä, muuten ei voi elää tässä hetkessä ollenkaan ja ne hyvät asiat elämässä menevät ihan ohi.

Vierailija
33/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mene naimisiin tai ole edes yhdessä, jos oletuksena on ero ennemmin tai myöhemmin. Katkerat avovaimot ja vanhapiiat vauhdissa tänään.

Vierailija
34/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen kuole ensimmäisenä. Ja tottakai aina VOI tapahtua jotain, että erotaan. Nyt sitä on vaikea uskoa. En varaudu eroon etukäteen! :)

Mulla on ollut tasan kaksi vakavaa suhdetta (josta nykyinen kestänyt 10 vuotta), ei ole myöskään tullut tottumista eroamiseen, kuten ap:llä on käynyt?

Vierailija
35/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt naimisiin, jos en ajattelisi viettäväni loppuelämääni mieheni kanssa. Seuraavaksi vietetään 5-vuotishääpäivää, lapsia yksi, toinen tulossa. Toistaiseksi onnellisia. Meillä on molemmilla vanhemmat, jotka ovat olleet 30 vuotta naimisissa keskenään, ja ovat edelleen onnellisia, joten luottamusta löytyy siihen, että se on mahdollista.

Vierailija
36/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa sanoa, että "ero TULEE". Ei se ole mikään kohtalon sanelema vääjäämätön asia, joka vaan TULEE ilman että sille voi mitään. Eroa ei tule, jos te ette eroa.

Vierailija
37/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mene naimisiin tai ole edes yhdessä, jos oletuksena on ero ennemmin tai myöhemmin. Katkerat avovaimot ja vanhapiiat vauhdissa tänään.

niitä avioeroja sitten tapahtuu niin paljon? Kommenttisi juuri todistaa sen, että omasta halusta ja uskosta ei ole aina apua avioliitossa.

Vierailija
38/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa sanoa, että "ero TULEE". Ei se ole mikään kohtalon sanelema vääjäämätön asia, joka vaan TULEE ilman että sille voi mitään. Eroa ei tule, jos te ette eroa.

se itselle TULEE, jos vain toinen osapuoli haluaa erota.

Vierailija
39/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin erilaista olla sen oikean kanssa, kokemusta kun on pitkästä suhteesta muutenkin.

Vierailija
40/52 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jättää niin se korkeintaan vois olla minä. Mutten usko siihenkään. 14v yhdessä jo oltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi