Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonloppu yksin kotona.

Vierailija
24.09.2010 |

Mies lähti lasten kanssa mökille ja jäin yksin kotiin kun ei huvittanut lähteä.

No nyt ei kyllä oikein huvita tämä yksinolokaan eikä mikään muukaan.

Sanokaas nyt mitä mä oikein itselleni teen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole vielä tullut edes kotiin töistä.Eikä ole vienyt lapsia mukanaan.Lapset eivät ole edes kotona.Mutta sä olet avannut jo skumppapullon vai?Panettaako taas?

Vierailija
2/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole vielä tullut edes kotiin töistä.Eikä ole vienyt lapsia mukanaan.Lapset eivät ole edes kotona.Mutta sä olet avannut jo skumppapullon vai?Panettaako taas?

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mene käymään.

Jos mahdollista pyydä ystävää vaikka illalliselle jonnekin kivaan ruokapaikkaan. Elokuviin menoakaan en pöllömpänä pitäisi.

Tai kahville johonkin kivaan kahvilaan. Sikäli, että siis asutte niin, ettei matkoihin mene liikaa aikaa.

Tai pikaretki jonnekin toiseen kaupunkiin, yö hotellissa ja huomenna ostoksille.

Vierailija
4/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kirja tai katso hyvä elokuva. Nautinautinauti. Ai, että olen kade.

Vierailija
5/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin pikasiivouksen. Sitten nauttisin loppuvkl:n siitä että kukaan ei sotke. Lukisin ja katselisin elokuvia, kävisin varmaan jossain urheilemassa tai ulkolenkillä, ehkä kävisin baarissa jonkun kivan ystävän kanssa, lepäisin, oleilisin, ajattelisin omia ajatuksia. Valvoisin myöhään ja nukkuisin pitkään. Olen myös kade!

Vierailija
6/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe iltana en tekis mitään. Vetäisin kotiverkkarit päälle (tai todennäköisesti hilluisin alusvaatteet päällä..) Kattoisin telkkaa, surffaisin, söisin karkkia.

La menisin sieneen, jos jaksaisin. Tai kävisin jumpassa. Todennäköisesti kuitenkin kattoisin telkkaa, surffaisin, söisin karkkia. Ja kävisin saunassa.

Nukkuisin pitkään ja päivällä päiväunet.

Lukisin lehden ja joisin kahvia sohvalla.

Kadekadekade.

En ole ollut yksin viikonloppua ainakaan 4 vuoteen.

Vierailija
7/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta laatuaikaa on olla yksin kotona. Syöt, nettailet, katselet elokuvia, meet shoppailemaan, jne.

NAUTI

Vierailija
8/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde bilettämään kunnolla:D

Vierailija
9/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt niin, että koetan ainakin piristyä, ja lähden kaupasta hakemaan ainekset hyvää vuohenjuustosalaatiin ja sen kanssa otan vähän punkkua. Haen samalla reissulla hömppäleffan ja ehkä nameja. Sitten kynttilöitä palamaan, villasukat jalkaan ja soffalle.

Huomenna sitten ulkoilua, ja jotain....

Vierailija
10/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna kännit.

Vierailija
11/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaista.

Vierailija
12/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka miettii mitä sitä tekisi.

Tekis mielis kaikkea hiilarihöttöä, karkkia, pitsaa, pullaa, limsaa. Mutta en toisaalta tahtois tuhota parin kuukauden karppaustakaan. Karppiruokaa en jaksais alkaa tekemään, haluan jotain helppoa ja nopeaa ja yksinkertaista.

Eli ehkä en lähde kauppaan.

Takan laitoin just päälle, jos vaihtais pyjaman ja ottais viltin ja menis kattomaan boksilta Frendit-maratoonia. Siideriäkin ois, mutta ei nyt oikein maistu. Ehkä mä vaan nautin tästä hiljaisuudesta, jota olen jo koko viikon odottanut.

Vierailija
13/13 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka miettii mitä sitä tekisi.

Tekis mielis kaikkea hiilarihöttöä, karkkia, pitsaa, pullaa, limsaa. Mutta en toisaalta tahtois tuhota parin kuukauden karppaustakaan. Karppiruokaa en jaksais alkaa tekemään, haluan jotain helppoa ja nopeaa ja yksinkertaista.

Eli ehkä en lähde kauppaan.

Takan laitoin just päälle, jos vaihtais pyjaman ja ottais viltin ja menis kattomaan boksilta Frendit-maratoonia. Siideriäkin ois, mutta ei nyt oikein maistu. Ehkä mä vaan nautin tästä hiljaisuudesta, jota olen jo koko viikon odottanut.