Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi mieheni tuttu on ihan hirviö mieheksi.

Vierailija
24.09.2010 |

Jättänyt meidät aina pois parien yhteisistä illanvietoista ym.Kuulin nyt että myös alkanut haukkua miestäni selän takana oikein huolella.

Minut haukkui ensin.

En tiedä mikä hänen ongelmansa on,kun praisuhteet kaatuvat ja niuaset jättävät.Pettääkö heitä? Mene ja

tiedä.En vain yksinkertaisesti halua olla koskaan miehen kanssa tekemisissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä tällaiset avaukse, kun ei ole selitetty kuin pieni osa koko jutusta. Miksi siis haukkuu teti - kai siihen nyt joku syy on?

Vierailija
2/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei voisi vähempää kiinnostaa.Jotenkin joillan sinkuilla niin miehillä kuin naisilla mielikuvitus tuppaa olemaan liian vilkas.Kuvitellaan asioita joita ei ole tapahtunutkaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on ihan samanlainen tuttu! Tuo mies seurusteli vähän aikaa yhden hyvän ystäväni kanssa ja oli heti puhunut minusta pahaa ystävälleni... Ja kerran kun olimme viettämässä iltaa ystäväni ja tuon miehen ja parin muun tyypin kanssa niin puhui koko ajan jotain pahaa miehestäni minulle!? Oma mieheni ei siis ollut mukana tuolloin. No, olen muutenkin huomannut että tuo tyyppi on erittäin itsekeskeinen ja arvostelee kaikkia, ihan tuntemattomiakin.

Vierailija
4/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi repskops

Vierailija
5/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkää teistä. Te ette tykkää siitä.

Mikä tässä nyt on se ongelma? Joku kolmas taho pakottaa teidät olemaan tekemisissä vaikka hampaat irvessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi