Paljonko pyytäsin Remu- talvihaalarista kirpparilla?
Vuoden 2007 malli. Moitteettomassa kunnossa. Uutena maksoi 89 euroa.
Kommentit (16)
30 €, jos myyt. Laita yhteystiedot, jos haluat tähän niin ota yhteyttä
helpommalla kun vien tuonne kirpparille. Kaikki muut jo hinnoiteltu ja huomenna myyntipaikka. Mutta jos ei mene kaupaksi niin sitten! ;)
Justiinsa eilen pyörittelin noita Remuja ja Reimoja kirpparilla ja jos hinta oli 25€ tai yli niin se jo kyllä vähän tökkäs.
helpommalla kun vien tuonne kirpparille. Kaikki muut jo hinnoiteltu ja huomenna myyntipaikka. Mutta jos ei mene kaupaksi niin sitten! ;)
Kiitti ihan vit*sti! Mä tarviin tollasta ja uuteen ei oo rahaa ja sä myyt sun muun pask*n seassa halvemmalla kun oon ostamassa sitä.
kirppiksellä läjän haalareita, eipä niistä kukaan maksanut 10 enempää...
Ostin juuri kirpparilla erittäin hyvän Superremun koossa 110 cm 3,5 eurolla. Olisin maksanut maksimissaan 10e.
että joku haluaa ostaa haalarin tietämättä ollenkaan mitä kokoa se on.
vähän kiikun kaakun muutenkin, että myynkö. Toisaalta ehkä tarvitsen sitä vielä, mutta harvoin otan myyntipaikkoja. Jos ei mene 25 eurolla kaupaksi niin ei haittaa. Voi olla sitten kuopuksen kakkospuku. Ei ihan värit välttämättä mene pojalle kun puhu oli esikoistytöllä taannoin.
Jos se on vuoden 2007 malli ja käytetty yhden talven, niin onko se puku roikkunut kaapissa sen pari vuotta?
Mä laittaisin sen 15 e ja tiputtaisin siitä, jos ei mene kaupaksi.
Lassien supratechin, vuoden vanhan eli yhden talven käytetyn, 10e. Uutena 59e. Oli menny samana päivänä. Olis siitä varmaan sitten vähän enemmän saanu mutta mielummin varman päälle.
Itse voisin ostaa 20e hyvän toppapuvun, mutta enpä juuri enempää maksaisi...ehkä jos olis aivan ihana puku, 30e vois olla ok.
puku on tosiaan ollut varaston laatikossa muutaman vuoden. Odottamassa josko tulee perheen lisäystä tai ei. Näin nyt kävi. Kokeilen tosiaan 25 euroa ja ilmoitan sitten menikö kaupaksi.
ap
että ihan 5 euroa laitan lappuun, mutta en kyllä mitä kauhean kallistakaan ole meinannut. Enemmän mietin haarukkaa 15-25 euroa. Yhden talven käytetty ja aivan kuin uusi. Kaksi kertaa pesty.
ap