Mies lupasi, että saan valita menemmekö naimisiin
Kommentit (9)
vai miksi vaihtoehtoja... Kannattaa toki laihduttaa jos siltä itsestä tuntuu, mutta että mies menee tuollaisia aikuiselle ihmiselle lupaamaan, erikoista (onkohan suhde ihan kestävä...)
ja uhkasi erolla. Sanoin, että siitä vaan.
Inhoan kahleita. Tuossa silti köhjöttää.
Siis haluan laihtua tuon verran ja pyysin miestä antamaan kunnon motivaation ryhtiliikkeeseen.
ap
Jo sinä yksin päätät asiasta?
Sitten olisin huolissaan kuinka hän sitoutuu lapseen ja perheeseen, kuinka paljon osallistuu.
Naimisiin menon kanssa noin voisikin palkita, jos vaikka isot kalliit häät se "palkinto" maistraatti vihkimisen sijaan. Että molemmat haluaa naimisiin joka tapauksessa, mutta budjetti suurenee kovan työsi myötä.
tiedän ettei halua miehenkään. Lapsen hankinnasta olemme keskustelleet mutta ei ole sillä tavalla tarkasti juteltu.
Minä koin hänen sanansa vain suurena ilona ja tulin onneliseksi.
ap
tiedän ettei halua miehenkään. Lapsen hankinnasta olemme keskustelleet mutta ei ole sillä tavalla tarkasti juteltu. Minä koin hänen sanansa vain suurena ilona ja tulin onneliseksi. ap
Onnea laihduttamiseen! (ja kun onnistut, niin häihin/lapsen saamiseen :)) Hankala se on kommentoida muiden asioita, mutta puoliasi vain yritettiin pitää ;)
Olkoonkin, että toivoit mieheltä kannustusta. Entä sitten, jos raskauden myötä painosi nousee laihdutuksen jälkeen 30kg ja raskauskiloja jää vauvan syntymän jälkeen 20kg; antaako miehesi vauvanne adoptoivaksi? Kannustaa saa ja voi ja pitää, mut ei noin isoilla panoksilla... Nuo päätökset, siis naimisiin menot ja vauvat jne. tehdään rakkaudesta, ei pudotettujen kilojen perusteella.
Itse haluaisin miehen, joka haluaa mennä mun kanssa naimisiin ja lapsen. Vähän kuulostaa, että olet väärän miehen kanssa, ap.