Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän seuraavaksi 45 vuotta

Vierailija
23.09.2010 |

ihan hirveää. Pakko myöntää, että en todellakaan ole nuori, 50-vuotispäivä lähenee...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mikä vanha, ja lapsella vanha äiti.

Ei vanhana äideiksi tulleet elä pidempään kuin nuorena äidiksi tulleet.

No jos haluaa huijata itseään ja leikkiä kolmekymppistä niin sääliksi käy....

Vierailija
22/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin nuorentaa 45-vuotiasta??? Ei se nuorenna. Samanikäinen se on edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaanan nuorentaisi? En minä tässä ketjussa sellaista kommenttia huomannut.

Vierailija
24/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on todellisuutta. Aikaa on koko ajan vähemmän. t. toinen 45-vuotias, petetty, jätetty ja katkera, turha ihminen.

Vierailija
25/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä jostain syystä jaksaisi odottaa, että olen yli 40 vuotias :D. Nykyään kun sen ikäiset yleensä huolehtivat ulkonäöstään, ovat hyvässä kunnossa ja ovat jo oppineet sinuiksi itsensä kanssa. Tätini täytti juuri 50-v ja näyttää tasan 40 vuotiaalta. Hän on elämänsä kunnossa ja hänestä huokuu hyvä itsetunto ja elämänilo. Ruuhkavuodet ovat takana, lapset muuttaneet pois kotoa, talous kunnossa, matkustelua miehensä kanssa jne. Hän on sanonut olevansa onnellisempi kuin ikinä, eikä missään nimessä tahtoisi olla nuorempi. Samaa sanoo 59-vuotias äitini, joka tekee nyt elämässään juuri niitä asioita, joita haluaa. Nautiskelee oikein. Kadehdin häntä, mutta hymyillen tiedostan, että minuakin odottaa vielä nämä ihanat vuodet!

Ja vanheneminenhan on iso etuoikeus. Mieheni isä kuoli pari vuotta sitten 54-vuotiaana. Silloin viimeistään tajusin, että olen onnekas, jos saan vanheta!

Vierailija
26/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani (tosin riippuu vähän mihin vertaa), mutta olen mielelläni tämän ikäinen.

Vierailija
27/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsista on vasta muuttanut kotoa pois, nuorin on 8-vuotias. Ei ole vielä vaihdevuosiakaan, joten aion pysytellä tällä palstalla.

Vierailija
28/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ihan oma ongelma jos olet vasta viime vuosina tajunnut asian!

Täytin 30 ja siskoni 41. Ai kamalaa. Äitikin pääsee pian eläkkeelle! :D

Itselläni on ekaluokkalainen lapsi, 15 vuoden kuluttua lapsi on 22 ja minä 45. En silti ole toinen jalka haudassa vielä silloin. Mutta en nytkään halua olla 20- vuotias, siitäkin jo 10 vuotta aikaa..

Koittakaa nyt hyvät naiset nauttia itsestänne!!!

Vierailija
29/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en tiedä, kuka se vanha kurppa peilissä on, mutta ehkä me vielä joskus käymme tutuiksi :)

Vierailija
30/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää se ei pienennä, mutta muuten pitää nuorena.

Vierailija
31/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä alkaa näkyä enemmän ja enemmän myös ulkonäössä. En ole koskaan ollut mikään pintaliitoihminen sillai, että ulkonäkö ollut ylettömän tärkeä, mutta toisaalta naisillehan ulkonäkö ON tärkeä asia, sitä ei käy kiistäminen. Mutta muuten...aivan ihana ikä. Olen sinut itseni kanssa, olen oma itseni ja en mieti liikaa toisten mielipiteitä minusta, pääasia että itse kohtelen muita asiallisesti ja jos silti joku ei pidä minusta...so what!! eli tää ajattelutapa on tullut vasta iän myötä. Ennen yritti mielistellä eikä kuitenkaan välttämättä pidetty.

Sitten nyt on lapset jo kaikki teinejä ja seksi miehen kanssa kuin nuoruusvuosina, kun aikaa on ja oelmme löytäneet toisemme uudelleen. Miestäni ei ainakaan haittaa mun ikääntyminen!

Vierailija
32/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla kommentilla sitä, ettei koe omaa miestään vanhaksi, vaikka tämä 45 täyttääkin. Eli kommentin toinen lause ei ollut sidottu ensimmäiseen. Älykääpiö.

Vierailija
33/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan normaalia - emme mekään nuorempina ymmärtäneet kaikkea samalla tavalla kuin nyt vanhana, oppia ikä kaikki jne.

Sitä paitsi on sillä kai ihan oma tarkoituskin, että nuorten ajattelu on erilaista kuin vanhojen, koska maailma ei ikinä muuttuisi (parempaan), jos ei olisi nuoria, jotka kyseenalaistaa vanhempien ajattelumallit ja toiminnat. Kun nämä nuoret kyseenalaistajat sitten vähän kasvavat ja samalla kehitttää ajatuksiaan, voi moni asia muuttua parempaan suuntaan.

Uskon, että viime aikojen nopea kehitys on osittan tulosta myös siitä, että on luovuttu autoritäärisestä kasvatuksesta ja annettu nuorten ajatella omilla aivollaan ja kyseenalaistaa.

Vierailija
34/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun ja näyttää olevan asiasta irrallaan - ekaa kertaa kirjoitan tälle palstalle enkä tiennyt, miten tämä toimii....

Vierailija
35/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v. ei ole vaihdevuosi-iässä, vaan yleensä ne on 51v-53v.

Olen muuten 45v. ja kierto täsmällinen 28 päivää ja uskon, että raskaaksikin tulisin helpolla.

Ai niin mäkin olen ollut joskus 30v. ja olin tosi seksikäs nainen silloin.

Olin kuitenkin myös viisas ja tajusin, että minäkin vanhenen, niinkuin jokainen teistä.

Vierailija
36/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLE 40- vuotiaana vaihdevuodet ovat liian aikaisin, mutta 45-55 on ihan normaali ikä vaihdevuosien alkamiselle.

Vierailija
37/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ahista yhtään!

Mies saman ikäinen, lapset jo koululaisia, talous turvattu ja elämä mukavaa.

Ei tarvitse yrittää olla nuorekas tatuoinneilla tai rock. konserteissa käymällä. Eläköön keski- ikä!

Elämä on parasta nyt juuri (itse asiassa elämä on parasta aina, joka hetki).

Vierailija
38/38 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli neljäkymppiset, nykyajan vanhukset puhuu/kirjoittaa aikamoista teinikieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän