Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän seuraavaksi 45 vuotta

Vierailija
23.09.2010 |

ihan hirveää. Pakko myöntää, että en todellakaan ole nuori, 50-vuotispäivä lähenee...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten, mutta kun ei voi enää laittaa mitään toilailuja nuoruuden piikkiin:DDD

Vierailija
2/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun ikätoverini näyttävät kaikki jo niin ankeilta. Täytyy vaan tottua tähän ikään ja rapistuvaan ulkonäköön, ei tässä muukaan auta. Sisimmässäni tunnen olevani yhä joku parikymppinen tytöhutale mutta peilistä katsoo paljon vanhempi nainen.

Kyllä tämäkin ikä ihan jees on mutta vaatii totuttelua, varsinkin kun meikäläisellä ei ole niin turvattu talous eikä muutenkaan elämä missään urassa.

t. myös 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 45 on upea ikä. Olen paremmassa kunnossa kuin ikinä, suht hyvännäköinen, velaton, seksi on taivaallista ja sitä on paljon...

Nauti vuosistasi!

Vierailija
4/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
5/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni täyttää myös, mutta ei todellakaan ole "vanha".

Vierailija
6/38 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten, mutta kun ei voi enää laittaa mitään toilailuja nuoruuden piikkiin:DDD

Vierailija
7/38 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies täyttää ens kuussa 45 ja juuri ennen sitä saa vauvan. Nuorihan tuo vielä on :D

Vierailija
8/38 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuttunut, että ikävuodet 40-50 tulee olemaan mun elämäni parhaimmat. Korjaa Ap säkin asennettasi hiukan. :-)

Vierailija
9/38 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen myös viisastunut, enkä pelkästään vanhentunut:)

Ps. tunnen itsekin erään ihanan ihmisen, joka syntyi hänen äitinsä ollessa 46v ja sitten tuli vielä pikkusisko, kun äitinsä oli 48v:)

Vierailija
10/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassua, että nuoret eivät ymmärrä sitä. Täälläkin he kritisoivat keski-ikäisiä, eikä ole ymmärrystä, että he samalla kritisoivat itseään. Voi nuoruuden tyhmyyden määrää...

Minä täytän seuraavaksi 42 v ja itse vasta viime vuosina olen tajunnut tämän vanhenemisen :-). Voi kolmekymppisen tyhmyyden määrää...

Vierailija
11/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että 45 vuotias tuntuu tosi vanhalta, äitini on juuri sen ikäinen.

Eihän se oikeasti ole mikään vanhuusikä, mutta kuitenkin jo seuraavaa sukupolvea.

Vierailija
12/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee siitä juhlimaan ystäviesi seurassa, äläkä turhista piittaa. Jokainen ihminen täyttää jonain päivänä 45 paitsi ne jotka ei sitäkään näe.

Turhaa palvoa nuoruutta sen kummemmin kuin vanhuuttakaan. Elää vain sitä mitä elää.

Vierailija
13/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuan kyllä vanhenemisen. Nytkin viimeiset 10 vuotta ovat menneet kuin hujauksessa, ja uskon vauhdin vain kiihtyvän.

Tosin, jostain syystä, jota en osaa tarkemmin eritellä, ODOTAN vanhenemista ja sitä että olen keski-ikäinen :)

Vierailija
14/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Selma-mummu, 89 vee.

Vierailija
15/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta säälittäviä ovat sellaiset, jotka ei sitä hyväksy.

Ollaan väkisin niin helkutin nuorekkaita, otetaan tatuointeja ja lävistyksia, vaikka ne on vanhemmilla naisilla todella naurettavan näköisiä.

Vanhetakin voi tyylillä.

Vierailija
16/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se yleensä hirvitä, mutta noin kirjoitettuna se on aika paha. Meidän suvussa on sellaiset geenit että epäilen olevani elämäni puolessa välissä tai sitten en.

Vierailija
17/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytin 28 ja tuntuu, että kohtahan mä olen nelkyt, kun siihen ei ole kuin 12 vuotta. Varsinkin kun aika on ruvennut kulumaan niin nopeasti. Jos taas ajattelen itseäni edes kaksi vuotta nuorempia, niin ne tuntuu tosi nuorilta.

Vierailija
18/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan mukavalta tuntuu, ei ainakaan vielä kriisistä tietoakaan. Ei kyllä ollut 30 tai 40 kriisiäkään, ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä.

...nuorten osastolla olen kyllä käynyt vaateostoksilla kun aloitin työn vuoksi tätijakkupukujen käytön jo vähän yli parikymppisenä...

Vierailija
19/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ahista yhtään!

Mies saman ikäinen, lapset jo koululaisia, talous turvattu ja elämä mukavaa.

Ei tarvitse yrittää olla nuorekas tatuoinneilla tai rock. konserteissa käymällä. Eläköön keski- ikä!

Vierailija
20/38 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ahista yhtään!

Mies saman ikäinen, lapset jo koululaisia, talous turvattu ja elämä mukavaa.

Ei tarvitse yrittää olla nuorekas tatuoinneilla tai rock. konserteissa käymällä. Eläköön keski- ikä!

ihmisen musiikkimaun sitten muuttua nelikymppisenä automaattisesti Arja Korisevaan :)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi