Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äääh. Sitä sitten pitäisi aloittaa pelaaminen kondomien kanssa tai ryhtyä selibaattiin.

Vierailija
23.09.2010 |

Tänään juuri keskustelin lääkärin kanssa tuosta nuvaingistä ja kerroin mitä oireita on ollut niin lääkäri sitten sanoi ettei minun enää kannata noita hormoni valmisteita käyttää.

Kierukkaa en todellakaan halua.

Oman lisänsä tähän tuo miehen lateksiallergia.. (joo kuulostaa varmaan selittelyltä, mutta v*tutus on sen verran suuri, ettei tässä tekosyitä keksitä)

Pitää vissiin ilmoittaa että seksi on ehdoton ei, ellei haluta lasta. Ja itsehän en halua olla raskaana ainakaan kahteen vuoteen kun nyt vasta olen normaalitilaan päässyt esikoisen raskaudesta..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan halua kierukkaa? Lateksittomia kondomeitakin on olemassa. Jos on vain huonoja vaihtoehtoja, niin kannattaa ottaa niistä paras.

Vierailija
2/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan halua kierukkaa? Lateksittomia kondomeitakin on olemassa. Jos on vain huonoja vaihtoehtoja, niin kannattaa ottaa niistä paras.

jostain metallisesta häkkyrästä joka vaihdetaan vuoden välein.

Lisäksi olen monta kertaa kuullut että se kierukka ei edes pysy kunnolla paikoillaan. Kaverilla ensinnäkin paikoilleen laittaminen oli sattunut aika paljon ja lisäksi kävi vähän väliä laitattamassa uudelleen sitä paikoilleen.

Kondomit on sinällään huono vaihtoehto koska meillä on aika aktiivinen seksielämä ja asennot ei rajoitu niihin perinteisiin kolmeen. Alkuaikoina noita lateksittomia käytettiin, mutta oli aika säätämistä kun muutamaankin otteeseen meni käytössä rikki.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukoista, olet ihan hakoteillä.

Vierailija
4/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi, jos hormonit ei käy, kierukkaa et halua, kondomi ei käy yms. Tai sitten vasektomia, ellette halua lisää lapsia. Mäkyllä kokeilisisn kierukkaa. Mulle ei pillerit käyneet, mutta hormonikierukka kävi.

Vierailija
5/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. häkkyrä on noin 3 cm pituinen ja millin paksuinen, ei se mikään henkari ole. Noista vaihtoehdoista (vauva, rikkimenevät kortsut ja vauva, kuparikierukka), ottaisin kyllä jälkimmäisen.

Vierailija
6/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just luin taas noista ja silti ajatus kierukasta on vain ehdoton ei.

Eli siis olen ihan tarpeeksi noista tietoa hakenut ja nuo kaverin kokemukset nyt eivät vain säväytä.

Kyllähän se lääkärikin yritti sitä "nyt kun olet synnyttänyt nainen", mutta ei.

Lisäksi haluan että minulla tulee kuukautiset, ne ovat yleisesti ottaen merkki siitä että kaikki on kunnossa.

AP

Vierailija
7/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätös on sun...tosin ei sulle varmaan pitkään kuukautisia tuu...

Vierailija
8/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali aika on 5 v. jos ongelmia ei ole.

Ja kun otat kuparikierukan, saat enemmän kuukautisia kuin toivoisit, eikä hormoneja.

Vierailija
9/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun on sitten vaan annettava miehelle lupa hommata rakastajatar tai sitten teet niitä vauvoja kunnes munasarjat poksahtaa. Mitä muita vaihtoehtoja näet kun mikään ei käy?

Vierailija
10/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi pitää 5 vuotta. Kuukautiset tulee normaalisti. Siis aivan loistava keksintö :)

Vierailija
11/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi, jos hormonit ei käy, kierukkaa et halua, kondomi ei käy yms. Tai sitten vasektomia, ellette halua lisää lapsia. Mäkyllä kokeilisisn kierukkaa. Mulle ei pillerit käyneet, mutta hormonikierukka kävi.

mutta niin että ikäeroa on 4-5vuotta.

toisen lapsen jälkeen _minä_ menen putkien katkaisuun.

AP

Vierailija
12/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään?

Ihan oikeesti, mä en käsitä, miksi naisen pitää aina kärsiä sivuoireet ehkäisystä tai ylipäänsä huolehtia siitä. Jos miestä ei nappaa vasektomia tai kortsu, on ihan oikein, että mies lähtee litomaan.

Vierailija
13/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just luin taas noista ja silti ajatus kierukasta on vain ehdoton ei.

Eli siis olen ihan tarpeeksi noista tietoa hakenut ja nuo kaverin kokemukset nyt eivät vain säväytä.

Kyllähän se lääkärikin yritti sitä "nyt kun olet synnyttänyt nainen", mutta ei.

Lisäksi haluan että minulla tulee kuukautiset, ne ovat yleisesti ottaen merkki siitä että kaikki on kunnossa.

AP

Vierailija
14/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten selibaatti kun ei kerran mikään muu kelpaa!

Vierailija
15/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä kortsuissa on se rikkimenemisvaara ja ap tuskin haluaa ottaa jälkiehkäisyäkään. En kyllä näe vaihtoehtoja kierukalle tai selibaatille.

Vierailija
16/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua kroppaansa kuulumattomia osia sinne!

Vierailija
17/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ottaisi vastaan sydämentahdistajaa, titaania pahasti murtuneeseen lonkkaan jne?

Vierailija
18/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun otat kuparikierukan, saat enemmän kuukautisia kuin toivoisit, eikä hormoneja.

vähän väliä valittaa ettei pysy paikoillaan.

Mua saatiin tuohon Nuvaringiinkin ylipuhua useamman kuukauden ajan, enkä oikein pitänyt sen käytöstä vaikka olikin huomaamaton.

Mieluiten söisin pillereitä, mutta niissä on niin suuret määrät sitä hormonia että mun pää ei kestä.

Ja hei. Jos minä en seksiä harrasta ei se tarkoita että mies jäisi täysin ilman. Onhan mulla suu ja kädet.

AP

Vierailija
19/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kylläkään tajua, että millasta seksiä ap oikein harrastaa kun kortsutkaan ei kestä asentojen takia =))). Tietty jos käyttötietous on samaa luokkaa kuin "tieto" kierukasta niin vika on tod.näk. käyttäjässä ei kortsuissa.

Jos on mieluummin ilman seksiä kuin ottaa kierukan (mikä on kuitenkin miljoonilla naisilla ilman mitään ongelmia) tai käyttäää kortsua niin vaihtoehdot on vähissä. Kaikkea ei voi saada =)

Vierailija
20/25 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä valittaa ettei pysy paikoillaan.

Mua saatiin tuohon Nuvaringiinkin ylipuhua useamman kuukauden ajan, enkä oikein pitänyt sen käytöstä vaikka olikin huomaamaton.

Mieluiten söisin pillereitä, mutta niissä on niin suuret määrät sitä hormonia että mun pää ei kestä.

Ja hei. Jos minä en seksiä harrasta ei se tarkoita että mies jäisi täysin ilman. Onhan mulla suu ja kädet.

AP

vähän väliä. Jos se ei ihmiselle sovi niin sitten ei sovi, ei sitä kokeilla kun pari kertaa ja sit se on siinä jos ei pysy paikallaan. Sä olet nyt sekoittanut kierukan ja jonkun muun, on noi faktat muutenkin niin hukassa.