Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poika käytti 4v vielä sukkiksia

Vierailija
23.09.2010 |

oli hienoja hämissukkiksia, cars-sukkiksia jne eikä kukaan pkssa edes huomannut kiusata! oli siellä kyllä niitä muillakin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla oli viel eskarissakin. Pysyi hyvin nilkat piilossa. Ekalla sitten siirryin pitkiin kalsareihin. Missään vaiheessa ei poijan sukkiksia ihmetelty. Ainoastaan pari aikuista äitiä ihmetteli sitä mulle!

Vierailija
2/7 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan aikuisten ongelma jostain syystä. Sitä asennevammaa sit opetetaan omille lapsillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää sankarimies-ainesta. Teräsmiehellä on vielä pikkuhousut sukkisten päällä :D

Vierailija
4/7 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans 4v.pojalla sukkiksia. On kovin riemuissaan kun juuri ostettiin Hämissukkikset =)

Vierailija
5/7 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vai mikä se väri olikaan) siihen päälle jos olisin ehdottanut. Viitta harteille...ap

Vierailija
6/7 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pitänyt edes tytöllä usein sukkahousuja, hameen kanssa joskus. Poika sai jo 1vk vanhana naapurilta lahjaksi pikkuisia sepaluskalsareita joita naapuri oli itse tehnyt.

Mutta jokainen saa pukea lapsensa miten tahtoo. Minä vihaaan sukkahousuja ne ahdistaa minua, tuntuu että henki ei kulje.

Vierailija
7/7 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihmetellyt miksei pojat vois pitää sukkiksia. Onhan niitä jopa aikuisille miehille! Eikä ne ole mitään päällysvaatteita, eikä juuri näy, mutta mukavammat.