Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa mielettömästi, liikaa energiaa!

Vierailija
23.09.2010 |

Mieletön ahdistus joka tuntuu kropassa, mitä teen?

Mulla ei ole miestä ja nyt on vaan liikaa sitä energiaa ja tuntuu että pakahdun!

Mistä mä sen miesystävän nyt yhtäkkiä tempaisen?

Liikunta auttaa joskus.

Onko mun nyt pakko lähteä ramppaamaan metsäkallioille?

Tämä ei ole enää kivaa vaan tuskallista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa neuvoja tai lohtua. Tämä on hirveää kun on paha levottomuus kehossa ja siksi on niin sietämätön olo. Olen ollut yksin vuosikaudet ja nyt on liikaa energiaa...en jaksa tätä enää.

Vierailija
2/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei auta mikään, ei mieskään.

Itse yleensä lähden lenkille, siivoan kunnolla, mussutan jotain samalla, kun luen tai katson telkkaa. Soittelen kavereille.

Laitan työpaikkahakemuksia, otan muutaman oluen, leivon.

Teen ihan mitä tahansa, jotta ahdistus helpottaisi.

Mulle on määrätty tähän ahdistukseen lääkkeitäkin, mutta ei niistä ole ollut mitään apua.

Pitää vaan "kärvistellä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei auta mikään, ei mieskään.

Itse yleensä lähden lenkille, siivoan kunnolla, mussutan jotain samalla, kun luen tai katson telkkaa. Soittelen kavereille.

Laitan työpaikkahakemuksia, otan muutaman oluen, leivon.

Teen ihan mitä tahansa, jotta ahdistus helpottaisi.

Mulle on määrätty tähän ahdistukseen lääkkeitäkin, mutta ei niistä ole ollut mitään apua.

Pitää vaan "kärvistellä".

Joo, mulla on muutakin ahdistusta mutta sitten on erikseen tämä "elämänenergiaan" liittyvä ahdistus joka polttelee ja aiheuttaa tuskatilan.

Ja siihen vielä menneisyyden asiat mukana..

Mihinkään en pääse pakoon, en pysty siivoamaan.

Vierailija
4/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 13v tyttö ja minulla on aivan liikaa energiaa kun ei lomalla ole harrastuksetkaan viemässä sitä pois. Auttakaa mua mitä keksitään yhteistä tekemistä perheen kanssa mahdollisimman pienellä budjetilla. Laskettelu oli suunnitelmissa mutta lunta ei juuri näytä tulevan lainkaan. :(

Vierailija
5/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aivan sama juttu. Tulee melkein agressiivinen olo kun ei pääse purkamaan sitä mihinkään(tekemiseen siis, ei ihmiseen:D). Jotain fyysistä kuten esim. Nyrkkeilyä voisi alkaa harrastamaan niin lähtisi tämäkin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi