Miljonääriäidit ei aiheuttanut mitään reaktioita
Olikin aika tyhjä ohjelma, luulin että olisi jonkun fiiliksen aiheuttanut.
Naiset vaan kävelivät ja olivat aurinkoisissa maisemissa. Mitään muuta en saanut ohjelmasta irti kuin mukavat maisemat. Pettymys.
Kommentit (8)
ei vaan pystynyt katsomaan loppuun kun sen juontajan sönkötys oli niin kauheaa
puheterapeutin tarpeessa. Katsoimme uteliaisuudesta, ainahan sitä haaveilee että miten eläisi, jos olisi miljonääri. Katsottiin parikyt minuuttia ja vaihdettiin kanavaa, tylsää. Mun ainoat mietteet oli, että miksi noista ihmisistä ei ole Suomen juorupalstoilla ollut ennen mitään? ja toinen oli sitä shoppailua katsellessa, että vaikka mulla olisi kaikki noiden kenties kuvitteelliset miljoonat (nelosen bluffishow?), mä en tulisi onnelliseksi jostain kolmentonnin laukusta tai talosta Espanjassa. En usko katsovani enää muita jaksoja. Ei uppoo.
Juontaja oli kankea, hyvä kun osasi puhua. Mariaa ja Ninaa olisin mielenkiinnolla seurannut enemmänkin, mutta heidän lähinnä annettiin sanoa lause, ja sitten leikattiinkin jo seuraavaan asiaan. Eli paloja sieltä täältä, muttei katjojan nälkää tyydytetty kuitenkaan.
Toinen oli ennen pankkitoimihenkilö keskiluokkaisesta perheestä ja sitten vaan kyllästyi ja päätti alkaa miljonääriksi, vai? :D
enkä katso. Ei kiinnosta kirpun vertaa.
Mutta naiset eivät vaikuttaneet mitenkään edes ärsyttäviltä, mikä on vähän tylsää sekin:)
Ja kun ei vois vähempää kiinnostaa mikään autoihin liiittyvä, niin oli huvittavaa huomata, miten monta kertaa ohjelmassa oli leikattu lähikuva auton "FERRARI"-logosta - se sama kuva näytettiin varmaan 7 eri kertaa? Minkä helvetin takia?
Veikkaan, että ohjaaja ja leikkaaja - ja varmaan käsikirjoittajakin- ovat kaikki miehiä?
Miehen ohjaamaksi epäilen sarjaa siksikin, että juontajaksi on valittu niin käsittämättömän järkyttävä hahmo. Tollanen olis saattanut vähän huvittaa 10vuotta sitten, mutta nythän se on vaan noloa.
Naisten elämä ei muutenkaan vaikuttanut mitenkään erityisen hohdokkaalta? Joo, on lastenhoitaja ja allaspoika - mitä sitten? Muijat eivät olleet idiootteja, kuten esim. BB-talon jengi - joten eipä heissä ole mitään kalseaa nauramistakaan.
Koska tyylitajua tai lahjakkuutta ei voi rahalla ostaa - niin ketä nykyään kiinnostaa tavallisen näköiset, hillitysti käyttäytvät, älykyydeltään keskinkertaisen oloiset ihmiset, joilla ei ole noista kumpaakaan?
Oon kaiken lisäks vilpittömästi sitä mieltä, että mun oma elämäni on paljon mielenkiintoisempaa, rahaakin on ja jopa glamouria, kuin noista kummallakaan.
Että vikaan meni: Taas yksi halpatuotanto, josta OLISI voinut saada kiinnostavan, mutta halvalla kun ei hyvää saa.
Ihmettelen vaan ku kaikki on sitä vastaan!