Onko vaatemerkkejä, joita et kehtaisi käyttää?
Mua nolottaisi kulkea esim Lacosten krokotiilipaidassa, tai benettonin vaatteessa, jossa logo 10cm korkuisin kirjaimin.
Enkä kyllä kehtais millään avoferrarillakaan ajella.
Jos mulla olis oikeesti paljon rahaa, pitäisi melko matalaa profiiliä, jotenkin ihme itsensä esille tuomista moinen merkeillä leveily.
Kommentit (13)
itse sellainen, että kuvittelen automaattisesti kalliiden merkkivaatteiden olevan paljon parempia kuin tavisvaatteet, vaikka näin ei aina ole. Kerran ostin citymarketista trikoohameen alesta kympillä ja käytin sitä todella paljon, mutta jos joku kehui sitä ja kysyi mistä olin saanut, niin sanoin että joku räsymekko cittarista se vaan on, ja säilytin sitä lattialla rutussa ja ties missä. Kun aloin kiinnittää enemmän huomiota vaatteiden merkkeihin ja huomasin, että hame onkin Sandin, niin aloin kohdella sitä ihan toisin enkä pitänytkään enää ryysynä. Hullua. Vaikka se ei mikään dior olekaan.
missä se merkki on ilmoitettu just kissankokoisin kirjaimin paidan rintamuksessa tms.
Musta se ei ole edes nättiä, jos paidassa lukee isolla GANT, ESPRIT, BENETTON, GUESS ym.
Muuten merkillä ei ole väliä.
Kunhan on vaatteet. Alasti en kulkisi.
tai Torstain topat... Benetton ja Lacoste oli kova sana.
tai Torstain topat... Benetton ja Lacoste oli kova sana.
Anttilasta tai Seppälästä silloin. Minua kiusattiin. Ne Torstait ja Mäserit, Very Nicet ja Lewikset olivat kiusaajia! Tosi luuserijengiä! Sellaisia arvoja en itse koskaan halua omille lapsilleni, vaikka olisin mikäkin miljonääriäiti.
Erään rikkaan perheen tytär ei voinut ravintolassa edes puhua pojalle, jolla oli Anttilan farkut.
Siinä sulle kiusaamista.
jos niillä ois aikuisten vaatteita niin en iknä pistäis päälleni, enkä kyllä pue lapsianikaan mihiinkän moloihin.
Mulla on Tarjoustalosta ostettu paita jota on kehuttu usein. Sanon aina että se on Tarjoustalosta jos joku kysyy.
Tai kateutta niitä kohtaan jotka kehtaavat. Yritän miettiä mitä ne sanoisivat jotka noita käyttävät. Mulle noloja ovat kaikki merkit, joissa selkeästi maksetaan vain siitä merkistä. Ja niitä on pilvin pimein, sanokoon niiden omistajat mitä vain niiden mielettömästä hinta-laatusuhteesta. Burberry, Vuitton, Lacoste, onhan noita täällä tänäänkin mainittu.
Itseasiassa minulla on yksi B:n hame, mutta siinä ei ole ruutuja eikä logoa näkyvissä. Muuten ihan ok, sain 70% alennuksella muuten en olisi huolinut. Ei ole niin hyvä hinta-laatusuhde että maksaisin täyttä hintaa.
Muutenkaan en voi sietää mitään isoja logoja näkyvissä, en todellakaan halua pukea mitään mainosvaatetta ylleni!
tupakkaan ja alkoholiin liitettävät merkit jätän väliin, en vain halua käyttää niitä.
Myös muuten käyttämieni merkkien isoilla logoilla varustetut vaatteet, kengät ja laukut jätän muille ihan suosiolla esim. nuorison guess-merkkiset laukut, joissa isolla tuotemerkki, en käyttäisi, mutta guccin laukkua käytän, koska siinä ei näy isoa merkkiä (useimmat ei siis tiedä että se on joku merkkituote ja hyvä niin).
mun mielestäni lacosten paita on ihan sama kuin muutkin paidan joita mulla on, on se sitten sandin, fred perryn, gantin, armanin tai hilfigerin paita. En näe siinä mitään niin kummallista