G: Kuinka usein juot viiniä?
Kommentit (10)
Juon lasin tai 2 pari-kolme kertaa viikossa, joskus jää viikko parii väliin (silloin juon parit saunakaljat.. yleensä Fostersia, Solia tai Tsingtaoa!
1-2 lasia kerrallaan. En juo juuri koskaan olutta tai muuta kuin viinia.
Kovin on sunnuntaipainotteista, mikä tekee siitä sikäli dekadenttia että ensin on nukuttu pitkään ja jätetty aamiainen väliin, ja ensimmäinen ruoka onkin sitten lounas viinin kanssa...
Kivaa.
joka päivä melkein, mutta pidättäydyn 3 päivää vkossa ja 2-3 lasia per ilta. minulla on pikku addiktio punkkuun. kiva rentoutua lasin kanssa ja lukea tai kattoa jotain leffaa jne.
saan hyvin inspiksiäkin viinilasillisen jälkeen.
itteä kyl vaivaa tää, ku oma isä on samanmoinen, tosin hällä menee pullo viiniä vähintään aina kun juo sitä. siis pikku juoppo, vaikkei alkkis, mutta jos ei osaa olla viikkoakaan ilman, niin...
tosin olen ollut vuosiakin raskausajat ja imetykset yms. seliseli... en oo juoppo, mutta kun vaivaa, niin pitäs vähentää.
muutama lasillinen hyvän ruuan kanssa.
Punkku on niin hyvää:)
lasin tai kaksi viiniä yleensä. Väri vaihtelee vuodenaikojen mukaan, nyt ollaan jo keskellä punaviinikautta. Tänään olisin juonut, mutta kaapissa ei ollut kuin pari tyyristä viinipulloa (yli 30 e) enkä raaskinut niitä avata, että en sitten juonut.
voi olla parikin vuotta kun olen viimeksi huulet kostuttanut. Pahoilta maistuvat edelleen samoinkuin muukin alkomahooli.
Eikä mitään lasi tai pari, vaan kyllä se menee pullo mieheen äijän kaa... :)
En tykkää viinistä satunnaista punaviiniä lukuun ottamatta.