Olen erittäin epätoivoinen
yksi läheiseni kuoli jokin viikko sitten ja tänään soitti ulosottomies, mies on jättänyt jotain firman asioita hoitamatta. Ainoa syy, miksen tee nyt itselleni jotain on lapseni. A) koska en halua hänelle jäävän taakkaa B)mieheni ei ikinä osaisi kasvattaa lapsesta niinsanottua normaali-ihmistä.
Kommentit (8)
siten liittyy, että ne on mun nimissä ne laskut. Ja tuon ihmisen olen "tuntenut" 12 vuotta.
ap
ja mulla alkaa olla mitta täynnä.
ap
Jos laskut on sun nimissä, SULLE tulee karhut jne. Eli olet varmasti ollut tietoine asiasta. Mikä ihmeen kieroilusysteemi muuten on tässä kyseessä?
Se voi olla työpaikkasi psykologi, hyvä ystävä tai vaikka mummosi. Joku, joka välittää. Tuollaisessa tilanteessa puhuminen ja jakaminen on se, jolla pääsee yli. Elämä on usein tuollaista, asiat kasaantuu ja tulee ylivoimaisuuden tunnetta. Mutta siitä pääsee.
on kyllä jotenkin niin epätoivoinen olo.
ap
ja karhut on jossain, en ollut tietoinen asiasta, ennenkuin tänään, kun hyvin kypsän oloinen uomies soitti minulle. Kirjanpitäjä on lomilla ja ei sitä tunnu muutenkaan kiinnostavan, miten noita firman asioita hoidellaan, edellinen kun soitti heti jos joku lipunlappu oli päivänkin myöhässä, tämä vain lähettää laskuja palveluksistaan.
ap
Mitä väliä sillä jos joku muu on jättänyt asioita hoitamatta, miten se sinuun liittyy?