Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin epätoivoinen

Vierailija
21.09.2010 |

yksi läheiseni kuoli jokin viikko sitten ja tänään soitti ulosottomies, mies on jättänyt jotain firman asioita hoitamatta. Ainoa syy, miksen tee nyt itselleni jotain on lapseni. A) koska en halua hänelle jäävän taakkaa B)mieheni ei ikinä osaisi kasvattaa lapsesta niinsanottua normaali-ihmistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä jos joku muu on jättänyt asioita hoitamatta, miten se sinuun liittyy?

Vierailija
2/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka vain sattuivat lähekkäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten liittyy, että ne on mun nimissä ne laskut. Ja tuon ihmisen olen "tuntenut" 12 vuotta.

ap

Vierailija
4/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla alkaa olla mitta täynnä.

ap

Vierailija
5/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskut on sun nimissä, SULLE tulee karhut jne. Eli olet varmasti ollut tietoine asiasta. Mikä ihmeen kieroilusysteemi muuten on tässä kyseessä?

Vierailija
6/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla työpaikkasi psykologi, hyvä ystävä tai vaikka mummosi. Joku, joka välittää. Tuollaisessa tilanteessa puhuminen ja jakaminen on se, jolla pääsee yli. Elämä on usein tuollaista, asiat kasaantuu ja tulee ylivoimaisuuden tunnetta. Mutta siitä pääsee.

Vierailija
7/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä jotenkin niin epätoivoinen olo.

ap

Vierailija
8/8 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karhut on jossain, en ollut tietoinen asiasta, ennenkuin tänään, kun hyvin kypsän oloinen uomies soitti minulle. Kirjanpitäjä on lomilla ja ei sitä tunnu muutenkaan kiinnostavan, miten noita firman asioita hoidellaan, edellinen kun soitti heti jos joku lipunlappu oli päivänkin myöhässä, tämä vain lähettää laskuja palveluksistaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi