Miksi ETTE palauta KIRJASTON KIRJOJA ajoissa? ov
Mulla on kahdessa kirjassa varaus ja toisen eräpäivä oli jo 2 viikkoa sitten, toisen oli viime keskiviikkona. Eli kirjat on myöhässä :( Ja kyseisiä kirjoja ei ole kuin nuo yhdet kappaleet meidän lähialueiden kirjastossa (toinen kirja on meidän kaupungin pääkirjastossa, toinen on naapuri kaupungin pääkirjastossa).
Kyse on askartelu/käsityö kirjoista ja haluaisin jo päästä hommiin, kun näin syksyn tulle askartelukärpänen puraisi.
Kommentit (11)
Sitten en jaksa. Sitten ei huvita.
no ne kirjat joissa on kahden viikon laina-aika, eli varauksia, palautan kyllä aina ajoissa:D
Laitoin tässä Lehtolaisen uudesta kirjasta varauksen, ja arvatkaa huviksenne montako varausta oli edelläni:D
lainat uudestaan niin ei kirjat myöhästy. Näin minäkin teen jos en jaksa mennä kirjastoon.
lainat uudestaan niin ei kirjat myöhästy. Näin minäkin teen jos en jaksa mennä kirjastoon.
jota ei saa kuin menemällä kirjastoon.
Kirjasto on 2 km:n päässä, mutta ei se ole koskaan silloin auki, kun menen siitä ohi. Tai sitten se on auki, enkä muista sitä kotoa lähtiessäni
Siksi lainaankin kirjastosta vain lasten kirjoja, koska niitä ei sakoteta. Muut kirjat aina ostan, koska se tulee halvemmaksi...
ellei ole itse sitä vaihtanut. Mutta jos on noin laista niin ei sit tarvitse mennä sinne kirjastoon.
ellei ole itse sitä vaihtanut. Mutta jos on noin laista niin ei sit tarvitse mennä sinne kirjastoon.
Ironiaa hyvä ihminen, ironiaa. Mutta vaikeahan sitä on tällaiselta pöllöpalstalta erottaa.
Lehtolaisen kirjassa.
Että puoli vuotta saisi odotella.
Best Sellerinä (just itellä lainassa). Niissä on viikon laina-aika eikä uusimis- tai varausoikeutta. Mun mielestä tosi hienoa, kirja kiertää nopeasti. Ainut huono puoli tietysti se, että pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tällä kertaa oli kuitenki onni matkassa!
kirjastolla päin. Erikseen sinne lähteminen on vaivalloista, tai no ei niin vaivalloista, mutta vaatii sitä erikseen lähtemistä. Ei huvita, ei kiinnosta, siinä ne syyt. Netissä uusin aina niin monta kertaa kuin pakko, mutta jos on varauksia niin silloinhan ei saa uusittua. Sit makselen sakkoja kun palautan myöhässä, mutta onneksi en ole köyhä.
Nykyään lainaan kirjastosta enää tosi harvoin, koska en jaksa palautella. Ostan yleensä jos jonkun kirjan tarvitsen. Lapsi lainailee kirjoja ja niitä yleensä saa uusittua vaikka kuinka monet kerrat uudestaan.
jota ei saa kuin menemällä kirjastoon.
Ja jos kirjoista on varauksia, niitä lainoja ei voi uusia.
Siitä syystä en nykyään enää lainaakaan kirjastosta mitään. Ostan haluamani kirjat.