Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yäk! Remonttimies käynyt kusella meidän vessassa

Vierailija
21.09.2010 |

ja jättänyt kaikki kannet ylös. Meidän miesväki käy istuallaan, joten meidän perheen jäljiltä kannet ei jää koskaan ylös. Mitähän muuta se on täällä yksinään häärännyt :( toivottavasti pesi edes kädet ennen kuin klähmi joka paikkaa täällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä mieltä, että miesten olisi parempi kusta seisaaltaan. Rakko tyhjenee paremmin, ehkäisee eturauhasvaivoja.

SE ON KYLLÄ JUST PÄIN VASTOIN

Vierailija
2/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy järjestää sosiaalitilatkin. Bajamaja vaan pihanperälle, jos ei osaa pissä oikein.

Niin sillä olikin tuollainen 10min listojen nakutus tuossa niin johan mun sille pitää varmaan järjestää bajamajan lisäksi työsuhdeautoki :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teilläkin on edes kerran käynyt kusella oikea testosteronia uhkuva mies. Normaalistihan siellä käy vaan niitä kastroituja istualtaan pissiviä tyttö-prinssejä...

Vierailija
4/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

remppamies oli korkannut ihkauuden vessanpöntön uudessa kodissa ja jättänyt paskarannut siivoamatta. Vähän yökötti.

Vierailija
5/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useana päivän myös minun vessassani.

Olin kieltämättä vihainen. Mitään korjauksia ei huoneistooni oltu näinä päivinä tehty. Kyseessä oli siis uusien talojen takuukorjaukset.

Ei ollut kiva miettiä, mitä muuta arvon herra kenties touhuili kotonani sillä aikaa kun olin töissä...

Vierailija
6/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haisteli kuukuppiasi ja tyydytti itseään siellä...

Vierailija
7/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jumalauta remonttireiska saa käyttää vessaa, jos siellä tuntitolkulla tekee töitä vai mihin sen pitäisi kusta, pihalleko?

Sitäpaitsi suurin osa miehistä kusee edelleen seisaaltaan ja ainakaan minua se ei haittaa yhtään.

Se, mikä minua haittaa, on bakterrikammoiset akat, jotka ei voi istua julkisessa vessassa renkaalle vaan kusiroiskeita on sitten koko rengas täynnä. On tosi kiva istua sellaiselle, jos hämärässä ei huomaa. Ja vielä siivota ne jäljet. Naiset ne vasta sikoja onkin!

Vierailija
8/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jumalauta remonttireiska saa käyttää vessaa, jos siellä tuntitolkulla tekee töitä vai mihin sen pitäisi kusta, pihalleko?

Sitäpaitsi suurin osa miehistä kusee edelleen seisaaltaan ja ainakaan minua se ei haittaa yhtään.

Se, mikä minua haittaa, on bakterrikammoiset akat, jotka ei voi istua julkisessa vessassa renkaalle vaan kusiroiskeita on sitten koko rengas täynnä. On tosi kiva istua sellaiselle, jos hämärässä ei huomaa. Ja vielä siivota ne jäljet. Naiset ne vasta sikoja onkin!

Vierailija
9/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista...

Vierailija
10/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele. Se pissatippa vessan lattialla voi ehkä purra. Saat remppamiesbasilleja xD

Vierailija
11/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä mieltä, että miesten olisi parempi kusta seisaaltaan. Rakko tyhjenee paremmin, ehkäisee eturauhasvaivoja.

Vierailija
12/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy järjestää sosiaalitilatkin.

Bajamaja vaan pihanperälle, jos ei osaa pissä oikein.

Vierailija
13/13 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi