Yäk! Remonttimies käynyt kusella meidän vessassa
ja jättänyt kaikki kannet ylös. Meidän miesväki käy istuallaan, joten meidän perheen jäljiltä kannet ei jää koskaan ylös. Mitähän muuta se on täällä yksinään häärännyt :( toivottavasti pesi edes kädet ennen kuin klähmi joka paikkaa täällä.
Kommentit (13)
sun täytyy järjestää sosiaalitilatkin. Bajamaja vaan pihanperälle, jos ei osaa pissä oikein.
Niin sillä olikin tuollainen 10min listojen nakutus tuossa niin johan mun sille pitää varmaan järjestää bajamajan lisäksi työsuhdeautoki :(
kun teilläkin on edes kerran käynyt kusella oikea testosteronia uhkuva mies. Normaalistihan siellä käy vaan niitä kastroituja istualtaan pissiviä tyttö-prinssejä...
remppamies oli korkannut ihkauuden vessanpöntön uudessa kodissa ja jättänyt paskarannut siivoamatta. Vähän yökötti.
useana päivän myös minun vessassani.
Olin kieltämättä vihainen. Mitään korjauksia ei huoneistooni oltu näinä päivinä tehty. Kyseessä oli siis uusien talojen takuukorjaukset.
Ei ollut kiva miettiä, mitä muuta arvon herra kenties touhuili kotonani sillä aikaa kun olin töissä...
se haisteli kuukuppiasi ja tyydytti itseään siellä...
Kai nyt jumalauta remonttireiska saa käyttää vessaa, jos siellä tuntitolkulla tekee töitä vai mihin sen pitäisi kusta, pihalleko?
Sitäpaitsi suurin osa miehistä kusee edelleen seisaaltaan ja ainakaan minua se ei haittaa yhtään.
Se, mikä minua haittaa, on bakterrikammoiset akat, jotka ei voi istua julkisessa vessassa renkaalle vaan kusiroiskeita on sitten koko rengas täynnä. On tosi kiva istua sellaiselle, jos hämärässä ei huomaa. Ja vielä siivota ne jäljet. Naiset ne vasta sikoja onkin!
Kai nyt jumalauta remonttireiska saa käyttää vessaa, jos siellä tuntitolkulla tekee töitä vai mihin sen pitäisi kusta, pihalleko?
Sitäpaitsi suurin osa miehistä kusee edelleen seisaaltaan ja ainakaan minua se ei haittaa yhtään.
Se, mikä minua haittaa, on bakterrikammoiset akat, jotka ei voi istua julkisessa vessassa renkaalle vaan kusiroiskeita on sitten koko rengas täynnä. On tosi kiva istua sellaiselle, jos hämärässä ei huomaa. Ja vielä siivota ne jäljet. Naiset ne vasta sikoja onkin!
Aattele. Se pissatippa vessan lattialla voi ehkä purra. Saat remppamiesbasilleja xD
on sitä mieltä, että miesten olisi parempi kusta seisaaltaan. Rakko tyhjenee paremmin, ehkäisee eturauhasvaivoja.
sun täytyy järjestää sosiaalitilatkin.
Bajamaja vaan pihanperälle, jos ei osaa pissä oikein.
on sitä mieltä, että miesten olisi parempi kusta seisaaltaan. Rakko tyhjenee paremmin, ehkäisee eturauhasvaivoja.