Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joidenkin pitää luetella kotitöitään FB:ssä?

Vierailija
21.09.2010 |

Luuleeko ne saavansa arvostusta siitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettelevat monta kertaa päivässä tekemisensä: Huomenta, Bussissa, @work, sitten ne menee kauppaan, imuroi, käy Ikeassa, koiran kanssa lenkillä, juo teetä jne.

Onhan se tosi hupaisaa

Vierailija
2/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko itselle olo, että olisi pitänyt tehdä saman verran ;-)...

Minusta FB on yhteydenpitojuttu kavereihin. Osalle kavereista saatan kertoakin, että puh huh, tehtiin sitä sun tätä, joten välillä tulee sitten laitettua statukseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamisia. esim yksi naapurin akka aina valittaa kun on likaista ja taas siivottiin. mä siivoan, mutten ole siitä ikinä numeroa tehnyt. ja olen opettanut pentuni ottamaan esim kengät pois heti kun tulevat kotiin, siellä naapurissa lampsitaan kengillä vaikka minne asti. tottakai tulee hiekkaa...

Vierailija
4/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jollainhan se on pädettävä, hävettäähän niitä kotona laiskotella.

Vierailija
5/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta FB on yhteydenpitojuttu kavereihin. Osalle kavereista saatan kertoakin, että puh huh, tehtiin sitä sun tätä, joten välillä tulee sitten laitettua statukseenkin.

Niin, mutta kai sinä muustakin kerrot kuin siivoamisesta? Mulla on yksi kaveri, joka kertoo JOKA päivä etukäteen päivän kotityöt ja illalla kertoo sitten, mitä niistä oikeasti tuli tehtyä.

Rasittavaa..

ap

Vierailija
6/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jollainhan se on pädettävä, hävettäähän niitä kotona laiskotella.

Ei kyllä tulis mieleenkään luetella jotain kotitöitä... En mä niitä juuri kyllä teekään :)

Mitä nyt pakolliset ruuat lapsille ja keittiön raivaus sen jälkeen..

ap

Vierailija
7/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vittuakaan kenellekään kuuluu, mitä kukakin fb:ssä sanoo? Ihan totta.

Vierailija
8/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähänkään asiaan tarvita mitään av-sääntöjä.

Vierailija
9/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta kai sinä muustakin kerrot kuin siivoamisesta? Mulla on yksi kaveri, joka kertoo JOKA päivä etukäteen päivän kotityöt ja illalla kertoo sitten, mitä niistä oikeasti tuli tehtyä.

Rasittavaa..

ap

jos et yhtään liioitellut, niin tuollainen on varmaan aika harvinaista. Ehkä kaverillesi ne kotityöt on tärkeä juttu? Aika moni sitten varmaan päivittää harvemmin kotitöitään, esim. minä saatan joskus laittaa FB:hen jotain erityisen työlään kotityöpäivän jälkeen, kun olen erittäin tyytyväinen siitä, mitä kaikkea olenkaan saanut aikaiseksi.

Vierailija
10/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kans huvittaa ja hieman ärsyttää eräs tuntemani kotiäiti, jonka pitää niin päteä lattian/ikkunanpesuillaan + muilla PÄIVITTÄISILLÄ kotitöillä=) Kotitöitä nyt vaan tehdään joka päivä, halusi tai ei, miksi niistä pitää tehdä sen kummempaa numeroa. Tämä samainen äiti rehvasteli viime kesänä naamakirjassa myös, kuinka ulkona lasten kanssa ollaan peräti 10h päivässä. Kummasti kyllä ehti naamakirjassa notkua myös=) Huvittavaa, huomaa, ettei elämässä ole muuta sisältöä kuin lapset ja koti.

Vierailija
11/11 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-päivitykset on yleensä lista edessä olevista tai tehdyistä kotitöistä. Tai sitten saattaa kommentoida millainen sää oli tänään tai tulossa huomenna... Koskaan ei kirjoita mielipiteitään mistään asiasta. On ilmeisesti jonkin verran sulkeutunut ihminen, joka ei tykkää asioitaan levitellä kenellekään. Niinpä ne päivitykset on sitten tuota kotityö tasoa...