Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin harmittaa kun lapsi ja isänsä ovat vihdoin alkaneet lähentymään

Vierailija
21.09.2010 |

niin miehen nykyinen vaimo lyö kapuloita rattaisiin. Heillä on siis 1 yhteinen lapsi myös. Tilanne sellainen, että lapseni isä ollut lapsen alkuvuodet etäinen. Tavannut lasta n.6 kertaa vuodessa. Nykyään kun asutaan samalla paikkakunnalla, on lapsen isä tavannut lasta 1xkk, tästä on sopimus tehty.

Nyt kun lapsi on kasvanut, on heidän välinsä lähentyneet ja monesti isä haluaisi tavata lastaan useammin kuin tuon 1xkk:ssa, mutta aina tietenkin kysyy luvan uudelta vaimoltaan ja lupa on useinmiten kielteinen :/.

Nyt sitten jouduin exälle sanomaan, että lapsi aina niin pettyy kun nuo extra tapaamiset ei onnistukaan hänen vaimonsa luvan nimissä, että on parempi, että piutäydytään siinä 1xkk systeemissä. Tai ettei puhu ja lupaile lapselle sellaista, mitä ei ole ensin kysynyt vaimoltaan.

Minusta on jotenkin törkeätä tuo nykyisen vaimon toiminta, että määrittelee milloin ja miten miehensä lapsen nyt sopii tai ei sovi tulla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarttee vaimolta kysyä lupa, että saako tavata lastaan....

Mutta, olisiko ne extratapaamiset ihan isän kotona? Jos eivät, olisiko mahdollista lapsen ja isän tavata jossakin muualla silloin?

Vierailija
2/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarttee vaimolta kysyä lupa, että saako tavata lastaan.... Mutta, olisiko ne extratapaamiset ihan isän kotona? Jos eivät, olisiko mahdollista lapsen ja isän tavata jossakin muualla silloin?

mahdollista siinä tapauksessa tavata jossakin muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen kotonaan, että lapsille muotoutuisi myös kunnollinen sisarussuhde. Mutta ei sovi vaimolle niin ei. Aina löytyy jokin syy miksi ei nyt käy.

ap

Vierailija
4/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panostaa lapsen ja isän suhteeseen ensisijaisesti, koska eivät ole olleet paljoakaan tekemisissä keskenään.

Eli, kannattaa nyt sitte sopia ne extratapaamiset jonnekin muualle. Ja tietenkin miehen tosiaan kannattaisi keskustella vaimonsa kanssa ja vakavasti. Minä en rehellisesti sanottuna ymmärrä tuollaisia miehiä, jotka eivät sano vastaan. Onhan se hänenkin kotinsa.

Vierailija
5/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syy on uudessa puolisossa?? Mulle tapahtu niin et sain kauan jälkeenpäin selville et mun nykyinen mies pisti exälle monia asioita mun syyks mun selän takana.Esim.Sillä ei ilmeisesti ollu selkärankaa myöntää et teki ite ohareita lapselleen eikä halunnu sitä hakea jos oli jotain menoa joten sano aina exälleen et mä en halua sitä!!!!!!Törkimys jäi kiinni kun ei, mies kun on,tajunnu et se exähän laitto mulle kiukkusia tekstiviestejä aiheesta ja sit selvis et meitähän se vedätti molempia.Joo joo,ei tartte alkaa kyseleen miks oot tollasen miehen kans.Se nyt ei ollu tän ketjun pointti.

Vierailija
6/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelisin suuresti, jos lapsensa kanssa puhuisi puhelimessa ja suunnittelisi kylään tuloa ja kertoo vielä lapselle, että kysyy vielä vaimoltaankin. Ja sit parin tunnin päästä tuleekin soitto, ettei nyt sittenkään tänään käy, katsotaan parin päivän päästä...

ap

Vierailija
7/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei ole, niin selvittäisi ensin vaimoltaan, milloin käy hyvin, ja vasta sitten kertoo lapselle.

Vierailija
8/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisit sielle exällesi ja pyytäisit sen nykyisen emännän puhelimeen. Kysyisit ihan suoraan että minkä takia sinun ja exäsi lapsi ei ole heille tervetullut.

Muista mainita että ko. emäntä oli varmaan miehen ottaessaan tietoinen että miehellä on edellisestä suhteesta lapsi. Pyydäpä häntä lisäksi miettimään asiaa lapsen kannalta, tai jos siinä samassa tilanteessa olisi hänen oma lapsensa..

Ei kannata haastaa riitaa vaan ihan asiallisesti kysyt.

Mutta niinkuin joku jo sanoikin, niin aika nössö on se ex miehesikin..

Vierailija
9/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois mennä yhdessä jonnekin harrastukseen, leffaan tms...? Mutta voihan se olla ettei sekään käy jos emäntä pistää vastaan. Mutta ihanaa jos isä on oikeasti kiinnostuneempi tapaamaan lastaan useammin, toivottavasti asiat siitä lutviutuu.

Vierailija
10/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisit sielle exällesi ja pyytäisit sen nykyisen emännän puhelimeen. Kysyisit ihan suoraan että minkä takia sinun ja exäsi lapsi ei ole heille tervetullut.

Muista mainita että ko. emäntä oli varmaan miehen ottaessaan tietoinen että miehellä on edellisestä suhteesta lapsi. Pyydäpä häntä lisäksi miettimään asiaa lapsen kannalta, tai jos siinä samassa tilanteessa olisi hänen oma lapsensa..

Ei kannata haastaa riitaa vaan ihan asiallisesti kysyt.

Mutta niinkuin joku jo sanoikin, niin aika nössö on se ex miehesikin..

Jos kerran nyxä on tuollainen kotkale, niin suosiolla miettisin joitakin muita treffipaikkoja kuin nyxän koti. Miten olis uimahalli, elokuvat, lätkämatsi, kirjasto, luistinrata, kahvila, kyläily jonkun sukulaisen luona jne.? Ja kun se pikkusisarus kasvaa, niin voivathan isä ja lapsensa viettää kolmisinkin aikaa.

Vierailija
11/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa sinä aika lastenvalvojalle ja tehkää siellä tapaamissopimus. Mies voi sitten sanoa vaimolleen, että näin on päätetty.

Vierailija
12/12 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miehen nykyinen vaimo lyö kapuloita rattaisiin. Heillä on siis 1 yhteinen lapsi myös. Tilanne sellainen, että lapseni isä ollut lapsen alkuvuodet etäinen. Tavannut lasta n.6 kertaa vuodessa. Nykyään kun asutaan samalla paikkakunnalla, on lapsen isä tavannut lasta 1xkk, tästä on sopimus tehty. Nyt kun lapsi on kasvanut, on heidän välinsä lähentyneet ja monesti isä haluaisi tavata lastaan useammin kuin tuon 1xkk:ssa, mutta aina tietenkin kysyy luvan uudelta vaimoltaan ja lupa on useinmiten kielteinen :/. Nyt sitten jouduin exälle sanomaan, että lapsi aina niin pettyy kun nuo extra tapaamiset ei onnistukaan hänen vaimonsa luvan nimissä, että on parempi, että piutäydytään siinä 1xkk systeemissä. Tai ettei puhu ja lupaile lapselle sellaista, mitä ei ole ensin kysynyt vaimoltaan. Minusta on jotenkin törkeätä tuo nykyisen vaimon toiminta, että määrittelee milloin ja miten miehensä lapsen nyt sopii tai ei sovi tulla.

Minusta vain tuntuu niin omituiselta ja ilkeältä että joku nainen tekisi tuolla tavalla kiusaa pienelle lapselle ja estäisi lasta tapaamasta isäänsä. En itse tekisi koskaan tuollaista vaikka olisin tilanteessa että miehelläni olisi lapsi toisesta suhteesta enkä ymmärrä minkälainen nainen noin edes voisi tehdä? Mitä kyseinen nainen hyötyy tuollaisesta julmuudesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän