Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten omaan mieheen ihastutaan / rakastutaan uudelleen?

Vierailija
21.09.2010 |

Tuntuu kovin paljon olevan näitä tämän tyyppisiä mietteitä tällä palstalla nyt syksyn myötä. Itse mietin, että miten siihen omaan mieheen ihastutaan / rakastutaan uudelleen? Meillä alku oli hyvin intohimoista ja ihanaa, elämä tasaantui lasten myötä ja pikkulapsivuosina on unohtunut koko parisuhde. Turvallista rakkautta on ja yhteistä tahtoa elää perheenä, mutta elämä muuten on aika arkista eikä parisuhde pääse kukoistamaan. Itse olen alkanut janoamaan sellaista ihastumista / rakastumista, mitä alkuaikoina oli. Jotenkin tuntuu, että sellaisia tuntemuksia on helpompi synnyttää jotain muuta kuin omaa tuttua ja turvallista miestä kohtaan. Tarvitaanko joku suuri kriisi ennenkuin näitä tuntemuksia voi kokea omaa kumppaniaan kohtaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vastausta ole vielä keksinyt.

Tietenkin joku uusi yhteinen harrastus tai muu vastaava voisi auttaa. Jokin totutuista arkisista rutiineista poikkeava uusi yhteinen juttu.

Vierailija
2/3 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko joku suuri kriisi ennenkuin näitä tuntemuksia voi kokea omaa kumppaniaan kohtaan?

Suurta kriisiä ei välttämättä tarvita. Mulla oli pari vuotta sitten semmonen "etsikkoaika" aloin miettimään mitä oikein elämältä haluan jne.

Tulin siihen lopputulemaan, että haluan vanheta yhdessä nyksän kanssa ja siinä kun pohdin kaikkea sitä oikeata mitä meillä on niin rakastuin ikäänkuin vahingossa uudelleen. Voi että se on tuntunut hienolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä lapset jo koululaisia. Me käymme n. kerran vuodessa kaksistaan pienellä lomamatkalla. Siellä meillä on aina yhtä ihanaa kuin vastarakastuneina. Aina puhutaan, että pitää sitten kotonakin ja arjessa muistaa ottaa yhteistä aikaa. Mutta aina se jää :( Työ, lapset, harrastukset, kodin remppaaminen, omat vanhemmat, joiden terveys reistailee jne. Ei tule otettua sitä kahdenkeskistä aikaa. Ja varsinkin nyt, kun lapset ovat isompia ja valvovat viikonloppuisin yhtä pitkään kuin mekin...

Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi