Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotiin itse tehtyjä pikkuleipiä??

Vierailija
21.09.2010 |

Siis mitä hittoa, eikö päiväkoteihin saa viedä omatekoisia leivonnaisia ollenkaan? Meillä huomenna nyyttärijuhlat pk:ssa (lapsille ja vanhemmille) ja oon itse leiponut pikkuleipiä. Ei kukaan kertonut, ettei saisi itse leipoa, mutta nyt netissä törmäsin sellaiseen väitteeseen.

Tietääkö kukaan, miten asia on? Helsingistä on kyse, jos tässä on kuntakohtaisia eroja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mitään ihmeen hittoa sen puoleen.

Vierailija
2/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kukaan ei kertonut - ainakin yksi hoitaja kuuli, että aion leipoa. Mistähän nyt keksin huomisen työpäivän aikana tarjottavaa. Enkä erityisemmin nauti leipomisesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(uusi?) juttu tämä nyt on? Joku turvallisuusasia?

Vierailija
4/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku EU-direktiivi... täähän on tosin siis vähän eri juttu, kun kyseessä on juhlat joissa lapset on vanhempiensa kanssa eikä pk:n vastuulla, saisikohan sinne kuitenkin viedä?

Vierailija
5/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku EU-direktiivi... täähän on tosin siis vähän eri juttu, kun kyseessä on juhlat joissa lapset on vanhempiensa kanssa eikä pk:n vastuulla, saisikohan sinne kuitenkin viedä?

Vierailija
6/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne hoitajat voi tarjota niitä sun pikkuleipiäsi, kun ne ei tiedä, mitä sä olet laittanut niihin.

Ei sillä, että olisit joku epäilyttävä myrkyttäjä, mutta eivät voi ottaa vastuuta, jos olet unohtanut ilmoittaa yhdenkin ainesosan, jolle joku lapsi on vakavasti alleriginen.

Sä et voi tietää lapsiryhmän yliherkkyyksistä ja henkilökunta ei voi olla varma, mitä kaikkea pikkuleipäsi sisältävät. Että älä vie niitä itse leivottuja juttuja. Turhaa hässäkkää aiheutat toiminnalla, vaikka kuinka osisikin lapset vanhemiensa vastuulla tässä tilaisuudessa.

Vierailija
7/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta niinku joku aiemmin kertoikin,niin helpompaa pitää lasten allergioista yms huolta kun tarjottavat tulee kaupan paketeissa

Vierailija
8/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä kuulemma saa viedä itse tehtyjäkin leivonnaisia - mielellään ottivat pikkuleivät vastaan aamulla. Hassua, että on eri käytäntö eri paikoissa.

Vierailija
9/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatekoisia leivonnaisia eikä jäätelöä. Vain kaupasta ostetut avaamattomat pakkaukset esim keksejä, karkkeja tms kelpaavat.

Kyse on lasten turvallisuudesta allergisten reaktioiden yms takia. Lisäksi ei koskaan voi tietää, minkälaisissa olosuhteissa omatekoiset leivonnaiset on tehty ts. siisteys yms elintarviketurvallisuusasiat on otettava huomioon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi