Ootko nähnyt unta vauvan sukupuolesta?
Jos olet, niin onko pitänyt paikkansa? Mä näin unen, että mulle annettiin vauva käteen ja katsoin, että se oli tyttö. Sitten se taas laitettiin takaisin mun mahaan. Ultrassa viikolla 20 veikattiin kyllä poikaa ja olen siitä saakka odottanut poikaa ja olen jo monille kertonutkin tulokkaan olevan poika. Toi uni pisti kuitenkin miettimään...Nyt rv 37 menossa.
Kommentit (6)
Oon joka raskaudessa jossain vaiheessa nähnyt enneunen ja joka kerta on pitänyt paikkansa. Esikoisesta näin jo ihan alkuraskaudessa, keskimmäisestä noin viikkoa ennen syntymää, ei tiedetty kumpi tulossa, ja kuopuksesta jossain raskauden loppuvaiheilla myös.
Näin ensin unen tytöstä, pari yötä sen jälkeen pojasta. Joten eiköhän tuo paikkansa pidä :D
jos ei nyt. Itse näin esikoiselta paria kuukautta ennen unen, jossa poika. Kolmannelle näin unessa kaksi eri nimeä, joista sitten vasta syntymän jälkeen toisesta tykkäsin ja siitä tuli sitten tytön nimi eli nimi paljasti sukupuolen. Nyt oli unessa pojan nimi, että saapa nähdä, tuleeko poika, en silti ole varma antaisinko tuon nimen. Täytyy katsoa syntymän jälkeen. Tytön kohdalla se oli ihan selvää juuri syntymän jälkeen.
keskimmäisestä ja kuopuksesta näin nk. "ennusunet" - molemmilla kerroilla meni pieleen :D