***Heinäkuiset 2011***
Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!
Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.
Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.
Kommentit (755)
Tuli ihan yllätyksenä uutisesi .. ja veti aivan sanattomaksi. Voi herranjumala.. *paijjaa*
Osanotot.. ja hyväkun sanoit, ettei tulis vahingossakaan letkautettua mitään asiatonta huumoria mitenkään liittyen mieheesi, vaikka tuskin nyt heittäisikään vaikka ei tietäisikään mutta.. tiedät toivottavasti mitä tarkoitan. Sylikaupalla voimia ! Oot ajatuksissa joka päivä, ja on uskomatonta miten vahvana pystyt olemaan ja lohduttamaan muita, vaikka tilanteesi on mitä on..
Nyt vallihautoja ympärille että täti pysyisi poissa, ja toivotaan sitä plussaa, jos vielä mahdollista niin toivon sitä vielä enemmän kuin ennen. Oot todella ansainnut sen!
Sanat loppui kesken, ja kävin ettimässä pienen runon..
" Älä periksi anna.
Kun kaikki käy huonosti - joskus niin käy, kun mäki on jyrkkä, eikä tasaista näy. Kun rahat on loppu ja velat painaa, kun hymysi hyytyy ja on mielesi vainaa. Kun huoliasi ei kukaan muu kanna, lepää, jos tahdot - älä periksi anna. On elämä kummaa, siinä läksyä monta, eikä yhtään täällä ole koulimatonta. Mutta monikin tuuli vois kääntyä myötä, jos ei periksi anna, vaan tekee työtä. Älä periksi anna vaikka huonolta näyttää, ehkä seuraava askel jo toiveesi täyttää. Voi menestys hyvinkin lähellä olla, jos periksi annat - on tulos vain nolla. Et koskaan tiedä, kuinka lähellä olet, vaikka joskus tuntuu, että paikalla polet. Saat kaiken voimasi taistoon panna - ja jos vielä käy vastoin - Älä periksi anna."
Minäkään en löydä oikeita sanoja sinulle :(
Toivon sydämeni pohjasta että sinulle se plussa testiin tulee,en voinut kuvitella että sinulla on tuollainen tilanne ja silti jaksat täällä meitä muitakin lohdutella ja tsempata :( Olet kyllä suuri sydäminen ihminen
miten ihana runo, kiitos. tuli ihan kyyneleet silmiin ja piti tirauttaa pieni itku. nyt taas parempi mieli. Ja kiitos myös Lumikille.
Oli hyvä päätös kertoa asian oikea laita, on jo pitkään tehnyt mieli. Mulla on ollut mielestäni yhdelle ihmiselle ihan liikaa menetyksiä elämässäni, mieheni menetyksen lisäksi. Jotenkin sitä kun on yrittänyt itse elää "kunnolla" ja muita huomioon ottaen niin toivoisi jo jossain kohtaa saavan jotain hyvää itsellekin (oisko tässä tapauksessa vaikka pikku myy, hihi)
Basse siksi multa tuli tuo sammakko, että suunnittelin hautajaisia pikku myylle kun on kaikki hautajaiskuviot niin tuoreessa muistissa. Olen jo monet hautajaiset joutunut järjestämään (pitäisköhän ryhtyä hautajaisurakoitsijaksi) Kaikki kuolemat on vielä sattuneet näin syksyn aikaan joten siksikin ajatuksissa pyörii välillä vähän oudot asiat. Mutta siis please jos yläkerran ukko on kerran olemassa niin olis aika kiva jos sais tuon pikku myyn jookos?
Eveliinan viesti sai minutkin itkemään, eikä itkusta vaan tahdo loppua tulla. Sain onneksi jo vähän aikaa sitten lapset nukkumaan, itke tihrustan (miehen ollessa treeneissä) ihan yksin. Paljon voimia ja peukkuja, haleja ja lohdutusta!
ILtatähtönen (meinasin kirjoittaa oikeen nimeni, oiskohan tuokaan haitannut...)
hih, niin olen minäkin meinannut niin monesti laittaa oikean nimeni, mutta niin kuin sanoit, tuskinpa tuo haittaa. Onhan täällä paljastettu todella henkilökohtaisia juttujakin;-)
Mullakin ollut tunteikas päivä. Mutta helpotti kun sain kertoa tilanteeni teille. Nyt mässään masukin täyteen herkkuja ja katselen telkkaa koirat kainalossa. On vaan tullut mässäiltyä jo monta päivää, joten pitäisi palata pian ruotuun, ettei ihan karkaa lapasesta tämä homma.
Taas on vähän menkkamaisia kipuja alamahassa. Kaipa ne sieltä sitten tulee kun huomenna lopetan ne luget. Kävi vaan mielessä sellainen juttu, että entäpäs jos minä kuuluun juuri niihin, joilla jostain syystä plussa tulee reilusti myöhässä ja olen lopettanut luget liian aikaisin. No sitten ei voi mitään. Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn että aamulla jostain ihmeestä pärähtäis se elämäni ensimmäinen plussa.
Mieheni kanssa käytiin kovasti keskustelua tästä lapsiaiheesta ennen hänen kuolemaansa. Minulle oli itsestään selvää, että yritän hänelle lasta. Mieheni taas toivoi, että etsisin uuden miehen ja perustaisin kunnon perheen. Mutta ymmärsi kuitenkin minun kantani ja antoi suostumuksensa vauvalle. Toivoi viimeiseen asti, etten jäisi sitten vauvan kanssa yksin vaan yrittäisin löytää uuden isän lapselleni. Ehkä sitten joskus, mutta nyt on hyvä näin. Tiedän kyllä että yksin lapsen kanssa on rankkaa kun välillä on kovin rankkaa ilman lastakin kahden koiran kanssa. Mutta uskon, että asioilla on tapana järjestyä ja äitini onneksi asuu aika lähellä että pystyy tarvittaessa auttamaan.
Voi ei mun ollut tarkoitus saada teitä itkemään, anteeksi. Kerroin siksikin kun välillä saatan heittää vähän outoja ja varmasti olette ihmetelleet kun en ole aiemmin puhunut mitään miehestäni.
Hymyä huuleen vaan siskot. Mikä ei tapa, niin vahvistaa.
Kukaan ei ansaitse niin paljon surua kun sinä joudut kantamaan sisälläs varmasti kokoajan, se kuva minkä sinusta oon saanut jo näin lyhyen ajan sisällä, ja pelkkien kirjoitusten perusteella, oot mitä mahtavin ja sydämmellisin ihminen. Toivottavasti maanantai on onnen päivä. :-)
Syksy on synkkää aikaa, ja itselläkin läheisten hautajaisia takana muutamat, jostain syystä nekin sijoittuneena syksyyn., ymmmärrän siis synkkien ja outojen ajatuksien kulun, vaikka en tietenkään voi tuntea samaa tuskaa..
Pikkumyy, pysy, pidä kiinni, sua täällä niin moni odottaa !
Käyn heti aamulla kurkkaamassa uutiset ennen kouluun lähtöä, pidän peukut ja varpaat jaja.. kaikki pystyssä! Plussa puhureita ihan hitsisti!
tulen heti aamusta katsomaan tänne kun evelina ilmoittaa plussasta! Pakko Myyn on jäädä masuun,PAKKO!
Itsellä nyt selvästi kp1 ja täti kurvasi oikein kunnolla paikalle punasine ferrareineen..mieskin taas ihan idiootti ja selittää jostain ihan ihmejutuista ja mä koitan pidätellä itkua kun en sen edessä viitsi itkeä. Se ei ihan taida ymmärtää miten isoja kolauksia nää meille naisille on..
Niin ja oloa parantaa vielä huoleton ttuttuni joka kertoi juuri tehneensä neljännen abortin! KIVA,oikein KIVA että sekin tulee tosta vaan raskaaksi kun kerran käy peiton alla jonkun kanssa! Anteeksi purkaukseni,v*tuttaa vaan suuresti taas kerran.
että olette olemassa!!
Testasin juuri äsken taas negaa ja tuskinpa se muutamassa tunnissa plussaksi muuttuu. Niin että ei täällä aamulla ole tiedossa hyviä uutisia, tiedän jo valmiiksi. Vaikka ihmeitäkin tapahtuu...jos kerrankin mun kohdalla, please.
Hyvää yötä kaikille rakkaat siskot, hyviä unia ja oman kullan kuvia;-)
tuo sinun tarina,toivottavasti saat vauvan jos et nyt niin myöhemmin. Varmasti rankkaa ollut, ja täytyy sanoa että, vahva ihminen olet kun olet jaksanut yksin lähteä vauvanhankintaan iso hali! Itte koitan ajatella aina että kaikella on tarkoitus,joskus tuntuu vaan mahdottomalta ajatella mikä se tarkoitus on? meillä on ollut paljon ylä ja alamäkiä avioliitossa mut kaikesta on selvitty vaikka luottamus on mennyt pahasti puolin ja toisinkin. Voimia sulle!
nelkku kp 15
No voi ei Lumikki, se täti yllätti sitten sinutkin :( Ei muutako, kohti uutta nousua vaan.
Evelina: Mikä tilanne?
Täällä on sitten ovis hyödynnetty ja se kipuilu oikealta puolen oli tänään aamulla aivan tipotiessään. Eli nyt sitten ootellaan ja katellaan kuin on ämmän käyny :)
Niinhän siinä kävi, ettei pikku myy jaksanut tulla tähän maailmaan. Lopetan nyt luget niin eiköhän se tätikin sieltä kohta tule. Tunteet on sekavat, vaikka nyt loppuviikon aavistelinkin, että näin käy, silti toivoin että jospa kuitenkin. No ei voi mitään, mutta mikähän tarkoitus tälläkin on???
En ymmärrä miksi en jo voi raskautua. Ne siittiöt oli priimaluokkaa, itsestäni ei ole löytynyt mitään vikaa. Muuta kuin ikä, mutta jos viisi inssiä tehty ja yksi ivf niin mahtaako se pakkasessa oleva alkiokaan jaksaa sisälläni.
Noh, koitan pysyä vauhdissa, etten ehdi niin kauheasti murehtimaan tätä. Mutta kaipa jossain vaiheessa pitää tempasta pienet itkut.
Saan ainakin nyt ottaa stydimpää lääkettä jos jotain hyvää pitää etsiä tästä asiasta.
Taustailen vielä täällä jonkin aikaa ja odottelen, että teillä muilla jäljellä olevilla olisi parempi tuuri. Kirvakos se on seuraava testaaja? Tulehan sitten töiden jälkeen heti kertomaan tulos,please.
Mukavaa päivää kaikille!
surku evelina,toivotaan että seuraava yritys tärppäis :)
Amalia meillähän on ovis yhtäaikaa:) mulla laskurin mukaan viime pe ja nyt ke asti ois hedelmällistä aikaa sattuskohan meillä la sit samalle viikolle jos tärppäis?
lumikille pahoittelut tädistä :(
kirv@n tulosta nyt sit ootellaan..
Voih kurjuus.. mut onkai tässä vielä mahdollisuus että plussa pärähtäis tikkuun myöhemmin? Eihän sitä tiedä? Jos täti tulee kylään, niin oliko sulla nyt sitten se yhden kierron väli? Tulee ikävä !
Ei oo sanoja, niin kovasti toivon sulle sitä plussaa etten halunnut varautua/uskoa negatiivista tulosta enää tänään. :-(
Nyt kaikki usko tulevaan.
Halauksin pikku Basse
--
ON, täti alkaa olla loppusuoralla.. kp4 menossa, tilasin ovis tikkuja ja lähen niillä sitten metsästämään omia pupu päiviä.. toivotaan et tää kierto ei oo niin pitkä kun edellinen.
Tämä maailma on kyllä niin epäreilu. Sinulle sen plussan olisin kyllä kaikista maailman ihmisistä eniten suonut :(
ihmeen rauhallinen olo mulla on toistaiseksi ainakin. En ole vielä itkua tirvassut;-)
Yritän juuri rimputella klinikalle että onko e välikuukausi ihan pakollinen. Haluaisin niin jatkaa tästä suorilta uutta yrittämistä.
Joo Basse onhan se tietty vielä mahdollista et plussaan vaan myöhemmin, mutta en oikein jaksa uskoa siihen. Mutta jos ei tätiä parissa päivässä ala kuulumaan niin testaan sitten uudelleen. Olishan se mahtiylläripylläri jos niin kävis. Sitä paitsi en niiin millään haluaisi jättää teitä ihkuja.
Sopiiko teille että jatkan täällä höpisemistä vaikka en tänne enää kuulukaan? teistä on tullut mulle tosi tärkeitä tukihenkilöitä!!
Tottakai sopii, mä suorastaan vaadin että jäät tänne ! Itsekkään kun en tänne, tai jos kuulun niin aika karvan varassa on.. Ehdottomasti jäät jos vaan jaksat :-)
Toivotaan vielä että täti pysyis poissa ja plussa tulis vaan vähän myöhemmin, mut jos ei niin toivotaan nyt ainakin että pääset yrittämään heti kohta uudestaan, eikä tartte odotella !
Nyt tää suuntaa kohti koulua, illalla taas ! Halauksia :-)
Nelkku: Oishan se mahtista, jos taas samaan aikaan päästäis ootuspuolelle ja hyvät saumathan on, ko molemmilla ovis samaan aikaan :D Mitäs muuten teän 1 veelle kuuluupi, jokos kovasti juoksee jokapaikkaan ja kiusaa muita? :)
Evelina: Sie oot jo niin vakikalustoa, että ois/on ikävää, jos meät jättäsit. Ois niin ihanaa olla sun kans samassa pinossa ootuspuolellakin, mutta pitää aina seurata miten ja missä kukanenkin menee :) Ja niin toivon, että oisit mun tavoin myöhäinen plussaaja ja heinäkuussa saisit rakkaan nyytin kainaloosi...
Ite tossa pesasin osan olkkarin ikkunoista, mutta melkosta härdelliä se oli, ko kaikki ipanat pyöri jaloissa ja koitti lääppiä puhtaita ikkunoita. Nooh, onneksi ei oo enää, ko pari ikkunaa jäljellä.
Taustalta: pahoittelut evelinalle ja toivon todella että sinulla vielä tärpää ja PIAN! Jos ei tältä palstalta saatavilla hyvillä ajatuksilla ja energioilla, niin ei sitten millään :). (No okei, ehkä pitää vähän muutakin tapahtua...) Kuulostat siltä, että olet vahva ihminen ja kovissa liemissä keitetty, selviät tästäkin voittajana ja se vauva saa alkunsa. Sovittu, eikös:). Ei niin paljon pahaa, ettei jo jotain hyvääkin. Voimia
Oikein paljon toivon ja plussientäyteisiä tuulia kaikille!
Vilho, joka vietteleee piinaviikkoa, toiveet tosin aika minimissä. Kp22/24-25, yk8.
nimittäin selvis, että ei tarviikaan vissiin pitää välikuukautta. Eli laskettu aika menis kyllä kaiketi elokuun puolelle, mutta koska mulle tehdään suunniteltu sektio niin voipi olla vielä heinäkuun puolella. Mutta asia varmistuu huomenna kun lekuri on paikalla. Jee, vähän nostaa fiiliksiä jos pääsee heti jatkamaan.
Tädin pitäisi tulla nyt ihan parin päivän sisään sanoi hoitsu, mutta jos viipyy kauemmin niin sitten uutta testiä kehiin tai verikokeeseen.
Kyllä se täti varmaan on tulossa kun menkkamaiset kivut ovat hieman lisääntyneet. Oli miten oli, ihanaa jos pääsee heti uuteen yritykseen. Jotain hyvääkin tässä päivässä siis.
Kiitos kovasti! Huomenna tulee täyteen se kaksi viikkoa ja huomenna olisikin virallinen testipäivä. Ja jos nega, niin saan lopettaa luget, jolloin tädinkin pitäisi tulla. Virallinen termi on alkion tuoresiirto ja se pakastettu versio on pakastetun alkion siirto eli PAS. Onhan mulla vielä se yksi alkio pakkasessa, toki siirretään se ensin. Ja sitten olisi siittiöiden puolesta vielä yksi mahku koeputkihedelmöitykseen, mutta kun tässä kohtaa multa loppuu ne rahat. Arvaa vaan ärsyttääkö kun muuten olisi vielä mahdollisuus saada mieheni lapsi. No katsotaan ensin nämä kaksi kiertoa loppuun ja murehditaan jatkoa sitten. Kaurapuuro on hyvää ja ravitsevaa eikös niin ja munhan pitikin pudottaa vähän vielä painoa, hih.