Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

361/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän niin ton tunteen. Vaikka toki jaksan vielä olla onnellinen raskautuvien kavereiden puolesta, mutta ärsyttää kun kukaan ei tajua, miten vaikeata joillekin asia voi olla. Ja myönnän olevani toisille kateellinen, minäkin haluaisin sen oman vauvan.

Räikein tapaus on eräs "kaverini" joka tietää näistä rankoista hoidoista. Hänellä kaksi lasta, joista toinen ihan pieni vauva. Hän aina muistaa esitellä prinsessaansa ja lässyn lässyn ja tuskin puolella sanalla kysyy mitä mun tilanteelle kuuluu. No viimeksi nähtiin vahingossa kadulla ja tohkeissani selitin, kuinka minuun oli juuri siirrettu pikku myy. voitteko uskoa, tämä "kaveri" lähti menee kesken mun lauseen!!!!! Eipä tarvii enää tulla esittelemään pikkuprinsessaa mulle. Siis niin törkeä.

Mulla fiiliksiä vaikeuttaa vielä se, että enää on yksi alkio pakkasessa ja se on viimeinen mahdollisuus. Ellei jostain tupsahda lottovoittoa tai perintöä, heh. eli jos olen jo nyt hyppiä seinille niin voin vaan kuvitella millaista se on sitten kun on viimeinen alkio sisällä. jos edes selviää pakkasesta ja sulatuksesta. Ettäs mitäs ihmettä sitä sitten keksis? Ottais lisää koiria hellittäväksi vai? Ahistaa...

Vierailija
362/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo sinun koirasi voisi hyvin nayttaa vaikkapa kaapio pinserin ja manchesterin terrierin sekoitukselta. Manchesterin terriereilla on pitkan oloiset jalat muuhun kroppaan verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin mahdollista;-) Sillä on tosiaan kroppaansa nähden kovin pitkät ja laihat kintut. Heh niin kuin äidilläänkin siis mulla;-) Raukka painaa vaan reilut kolme kiloa ja jokainen luu ja nikama tuntuu nahan läpi. Eli pojalle pitäis saada pikkasen massaa ja tyttö dieetille, ei ihan helppo yhtälö.

Jaahas joskos sitä kohta taas testais..

Vierailija
364/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä perustan vaikka keräyksen pikkumyiden hyväksi, jos ei ota tärpätäkseen :-D .. ja kyllähän se ottaa, toivon todella et tuot viikonlopun aikana ihania uutisia ja pääsen lähettelemään iloisia virtuaali halauksia! Koita rentoutua (helpommin sanottu kuin tehty), uskon ja toivon todella että sulla on "pullat uunissa" ;-)

365/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti et jaksat vielä tsempata! En haluaisi millään että jätät meidät. olisin niin halunnut, että mennään yhdessä tuonne odotuspuolelle. Sinä siirryt nyt elokuisiin ja minä vissiin tipun suoraan syyskuisiin. kuulemma olisi hyvä pitää yksi luomukierto välissä ennen pakastetun alkion siirtoa. Sekin vielä:-(

Vierailija
366/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih, keksin siulle nyt oman lempparin..

en itsekkään malttais täältä lähteä, niin on ollut ihanaa aikaa tää odottelu teidän kanssa, huokaus..

mut et sä minnekkään syyskuisiin putoa, vaan siirryt sitten odotuspuolelle muiden onnekkaiden kanssa, eikös joo ;)

Yritän nyt siirtyä takavasemmalle, mut ihan varmasti (jos teille vaan sopii) niin tuun tänne kurkkailemaan ja kommentoimaan ja onnittelemaan vielä !

367/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tuossa lenkillä äsken mieleen, että sä varmaan kohta keksit mulle lempinimen, Evis. Ja mitä mitä, kun tulin koneelle niin näinhän juuri kävi. Siis miten mahdollista;-)

Joo please käy täällä joka päivä ja koko ajan juttelemassa meille jos vaan suinkin jaksat ja huvittaa. Se olis tosi ihanaa.

Päivän vika nega testattu, aamulla uudet kujeet;-)

Vierailija
368/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evelina: tuli joo itellekkin ihan puskista ;D en ollut tässä kierrossa tai itseasiassa vielä moneen kiertoon odottanut positiivista ylläriä. Minullahan kierukka poistettiin vasta 2 kk sitten joten tämä tuli kyllä yllätyksenä!! viime täti oli kyllä ihan megahyper vuoto, jouduin ihan rautaa syömään.. ja nyt oli kp 29 kun testasin. normaalisti mulla on kierto ollut 26-28 joten otin varaslähdön testaamisessa ;D mielessä myllertää että ehkä oli viallinen testi..pissasin liikaa siihen..tai jotenkin nämä hormonivaihtelut vaikuttaa..

no oli miten oli, aamulla testaan vielä varmuudeks uudestaan.

tsemppiä muillekkin yrittämiseen ja evelinalle toivon myöskin että "pullat ovat hyvin uunissa" ;D

Vierailija
369/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Basse :(((( Olen todella surullinen puolestasi! Vaikka vain hetken aikaa täällä yhtäaikaa oltu, nii voi ei...mulla ei oo sanoja! Kovasti nyt jaksamista pettymykseen ja toivotan todella paljon tsemppiä, vaikka eihän nää sanat paljon lämmitä, mutta silti...

Vierailija
370/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Multa putosi silmät päästä kun luin mitä lenkillä mietit ! Siis miten voi käydä näin! :D

Varo mitä toivot, en taida malttaa poistua täältä ollenkaan ;D hih. Aamulla sit plussaat !

Amalia: Kaikki halaukset lämmittää ja oikeastaan mun täytyy kiittää teitä ihan kamalasti, koska mulla tuli aivan himputisti parempi olo ja fiilis teidän tuen ansiosta, puolen tunnin jälkeen mä jo lähes naureskelen täällä, ennenkuulumatonta. Vertaistuki on todella ihana asia! Te jos joku ymmärrätte, miljoonittain halauksia ja kiitoksia, ilman teitä olisin ihan maani myynyt, kun oli niin "varmat fiilikset" ja tipahti korkealta.

Vierailija
371/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkopäivä. Kaikkinensa. Lapsilla pelit ja miehellä ja sitten vielä TPS peli illalla. Huh. Ärsyttää sen verran jo muutenkin, että mikään ei huvittaisi, ei ainakaan jääkiekko, mutta pakko jaksaa ja yrittää, perheelle tärkeää. Mä en ymmärrän, miten nyt jo PMS-tyyppistä oireilua: hikoilu, päänsärky, huimaus, väsymys ja ääretön v...utus. Joka asia ottaa aivoon. Eikä jaksaisi ketään ;). LImaa tulee, tosin se on sellaista tahmasen valkoista...(kivat jutut).

BASSE: Halaus...Uuteen kiertoon leuka pystyssä! Hei, jos sen ovis oli silloin 18-19pv, kun silloin oli tuntemuksia? Sithän toi kierto täsmää aika jees? Koita jaksaa...

EVIS: Uutisia odotellaan...

PLUSSANEILLE onnea hirmuisesti :), ihanaa!

LIMA-ASIAA: Mulle on joskus joku viisas (gyne?) sanonut,e ttä kierron alussa just menkkojen jälkeen on kuivaa muutama pv, sitten tulee valkovuoto, joka on kermaista, sen jälkeen vetisempää, jonka jälkeen varsinainen hedelmällinen lima, kostea, liukas ja ovulaation kohilla venyvä kananmuna-lima. Tämän jälkeen voi olla vähän aikaa kuivaa, jonka pääteekksi viikko ennen menkkoja alkaa uudelleen vuotelu, valkovuotoa, tahmeeta, maitomaista, kermaista jne. Ja jossain kohtaa just ennen menkkoja voi tulla limaista, jopa sellainen klimppimäinen. Tuli vaan mieleen, kun itellä yleensä aika kuivaa oviksen jälkeen ja ennen menkkoja normi v-vuotoa. Nyt alkoi kumman ajoissa vuotelu.....hmmmm.

Tällaisin ajatuksin,

kohta primitiivireaktion saava (itkupotkuraivari-tyyppinen raivotila)

Iltis 27/ 36-38

NO ei, koita rauhoittua ja innostua päivän jääkiekkoilusta :D

372/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein molemmilla testeillä ja niin puhtaat negat. Nyt kyllä tästä ei taida tulla mitään. Kyllä pitäisi alkaa jonkin näköistä viivan tynkää pukkaamaan jos olisin raskaana. Ja hemmetin luget, jos en niitä käyttäisi niin menkat olis alkanut eilen. Tänään mullakin itkupotkuraivarifiilis ja tosi veemäinen päänsärky, taas. Menen peiton alle..

373/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt lukemassa varsinkin EVELINAn juttuja, toivon niin kovasti sulle plussaa! Itsellä ei mitään fiiliksiä, oikeestaan aika hälläväliä-tunne kun en kuitenkaan raskaudu. Alavatsassa samat vanhat tuntemukset mitä aina tässä dpo-päivissä on, eli senkään puolesta ei mitään uutta tule tässäkään kierrossa. Että osaa olla lannistunut. Pahoittelut pudonneille ja viivojen vahvistumisia haamuja saaneille!

Helene kp.19/22-28 dpo.5 yk.9

374/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireilut EDELLEEN, menkkoja ei näy... Kp 29/28-30.

Basbartuu: Voi itku minkä kepposen täti teki. :( Paljon jaksamisia sinulle.

Eveliina: Mulla ei ole enää testin testiä kotona. Odottelen nyt vielä huomisen ja jos ei menkkoja kuulu, täytyy marssia maanantaina apteekkiin.

Vierailija
375/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis kp2/26 ja täysin ajallaan tulivat! Mietin voisiko tuo ruskea vuoto kertoa siitä, että on hedelmöittynyt mutta se ei kiinnity? No oli miten oli..uutta kiertoa kohti. Ja hetken saa huilata tältä jännäämiseltä, siis omalla kohdalla. Jännään vaan muiden puolesta :) Pahoittelut tippuneille, uutta tsemppiä myös ja Evelinalle paljon kärsivällisyyttä ja huimasti peukkuja pystyssä!

Tv. Viiwi yk6 (en muuten ajatellut kesällä, että tänne asti yk:ja "päästään", vaan kuvittelin että äkkiä se raskautuminen tapahtuu..heh) Vaikka onhan tässä vielä aikaa raskautua, kuukausitolkulla ennen kuin voi huolestua.

Vierailija
376/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 29/28. Ei mitään lisättävää..tulis nyt se täti vaikka sitten ja päästäis piinasta.

377/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on täti kerran tullakseen niin tulkoon sitten ja heti. Ei saa tällee kiusata meitä.

Vitsit mä en kestä tätä hedaria. Oon keppijumpannu, pitänyt lämmintä kaurapussia, seissyt kuumassa suihkussa (basse, mulla ei ole uimapatjaa;-)) varovasti venytellyt. tuo venyttely ei selvästi tee nyt hyvää. Toinen hartia ja kaularanka on ihan kivikovat, pitäis jollain konstilla saada pehmenemään ennen kun lähtee taju. Silmissä välillä jo mustenee uhkaavasti, ei kivaa ei. Tähän vielä kestovitutus, sorry, kun laitetaan päälle niin onpa hehkeä olo.

toivottavasti muilla vähän parempia fiiliksiä.

Vierailija
378/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna te plussaatte, ei huolta ;)

Evis toi on melkein inhottavinta ikänä, kun menee niska/hartia/kaularanka seutu jumiin, mulla välillä tekee tepposet ja alkaa huone pyörimään, + menee vasemman käden pikkurilli ja nimetön tunnottomiksi :o Huhhuh, mitäköhän tohon keksisi.. Oot kuitenkin popsinut releksanttejakin? Voihan kehveli, voimia sinne ja onnea testailuun!!

Halauksin täti kipuinen Basse

379/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun jaksat kirjoitella.

Joo tää jumi on niin ikävää, mulla ihan sanoin puutuu näpit ja kohta tuntuu et puutuu naamakin. Pientä liikettä vissiin pitäis tehdä koko ajan et saa veren kiertämään. Yritän heilua täällä kuin heinämies, mutta kun pää räjähtää joka liikkesstä.

Joo kun kerran sain luvan ottaa muutamat tabut niin olen ottanut sirdaludin yöksi ja buranan eilen illalla ja äsken kun kipu yltyi taas sietämättömäksi. Toi lämmitettävä kaurapötkö on kyllä tosi ihana. Pitäis keksiä miten sen saa viritettyä takin alle kiinni kun lähtee koirien kansa ulos. Hillitön mötikkä selässä hihihiii.

Äh taas mä menin testaamaan vaikka lupasin itselleni et vasta illalla. Edelleen puhdasta negaa ja outoa et nyt ne menkkakivutkin on melkein häipynyt. Joskus jurnauttaa tosta keskeltä niin kuin sukkapuikkoa joku sinne tuikkais, mut ei muuta. Luulis nyt niiden menkkakipujen edes jatkuvan jos ovat kerran tulollaan. Tai sit on noi luget sekoittanut systeemit pahemman kerran.

Onkos täällä ketään, joka olis käyttänyt lugeja eikä raskaus alkanut? Tuliko menkat miten ajallaan teille?

Itkupotkuraivarit vähän helpottaa kun ryhdyin vaihtamaan hiekkaisia lakanoita ja muutenkin vähän siivoilin tuossa. Uskomatonta miten yksi pieni koiran rääpäle saa aikaiseksi noin paljon hiekkaa ja sotkua verrattunta tohon toiseen.

Ai niin Basse, mitäs tykkäsit mun karvavauvoista? Eikö ole aika paljon samaa näköä meidän hauvavauvoilla?

Vierailija
380/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailin sulle hauvvoista tuolla ylempänä, mut on tainnu mennä ohi, hihi.

Koirat siis aivan yli suloisia ! Ja on todella paljon samaa näköä meidän vauvvoilla, herranjestas! Pistinkin tuolla että melkeen pääni pantiksi lyön, että ois töyterrieriä sekotuksessa mukana! Varsin valloittavan näköinen tapaus :-) Näyttää yhtää vekkulilta ja vintiöltä kuin omakin tapaus, pitää kiireisenä!