***Heinäkuiset 2011***
Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!
Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.
Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.
Kommentit (755)
Toivottavasti testit tulee huomenna, niin ei joudu hyvä testaus putki katkolle ;-) Toivotaan et pian tulis edes pienen pientä haaleaa viivaa ! Toi on hei hyvä idea, että pitää toista ikkunaa auki, hitsiläinen kun ei itellä tullut edes mieleen, KIITOS! Nyt ehkä sitten taas yhden asian fiksumpana tulis vastailtua kaikille eikä vaan muutamaan juttuun.. :-D Muistinkin Evelina (kun oon tosian lukenut näitä edellisiäkin keskusteluja..:D) että sulle on tullut vastikään uusi tulokas ulkomailta! On se ihanaa kun on edes jotain hellittävää ja puuhaa, niin ei kerkeä joka sadasosa sekunttia käyttämään miettimiseen mahdollisista oiresta, ja kaikesta muustakin.. (eipä!;) Toivotaan että se plussa pärähtäis, muuten oon aika neuvoton tän olon suhteen :-O .. Tänään tosin valkkari lisääntynyt jonnin verran, mutta se nyt voi lieneen tarkoittaa sekä tätiä taikka alkanutta raskautta......
iik ja ääh!
Usva: Eihh! Voihan himputti, hitsin täti, tekikö se nyt U-käännöksen kesken matkan...? Paljon halauksia ja tsemppiä ens kiertoon, ja tosiaan pysyt onneksi kuitenkin vielä meissä helmikuisissa, niin joukkoraskautuminen on enemmän kuin mahdollista !!
Eli Onnea Baballe! Ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan!
Ja Tervetuloa uusille!
Evelina, toivotaan todella, että pikkumyy pysyy matkassa mukana! Mä ajattelen sua päivittäin ja toivon, toivon ja toivon!
Ja toivotaan myös, että Kirv@alla ja Basbartuulla olisi tärpännyt ja kaikilla muillakin kenellä on jännät paikat edessä ja kenen nimiä en muista.
Minni86: Millaisella annoksella syöt terolutia? 2x päivä ja kierron 15-25 pvä? Vai miten?
Onko kellään muuten kokemuksia pieniannoksisen asperiinin käytöstä kiinnittymisen tehostamisessa?
Minä siirryn nyt elokuisiin, täällä ei siis uutta, miehen simppatuloksia odotellaan.
Plussapuhureita!
-Lumi-
kouristuksia. menkkoja ei kuulu, mä lähen nyt työterveyteen jospa jotain nyt raskaisua löytyisi tähän tilaan. kp 32/28-29 eli 3 päivää ainakin menkat myöhässä mutta eilen se nega testi..
Voi ei, toivottavasti ei mitään vakavuuksia, vaan raskaus näkyisi vaan myöhemmin. Vatsan polttelu on mullekkin viime ajoilta tuttua mut kouristuksia ei kyllä ole ollut.. Toivotaan et kaikki on hyvin, halauksia
Olin täältä tovin pois ja hirvee läjä tarinaa!
Täällä on niin paljon tapahtunut, että hui! On onnellisia ja surullisia juttuja. Mutta kaikki on jaettu ja kaikkia on tuettu! Se täällä on niin ihanaa...
Eipä täällä kummallisia, ekaa kertaa ovista tikuttelen. Tilasin tuolta halpa-testi.fi ovis liuskoja. Toivottavasti ovat hyviä. Luulisin, että se on perjantaina, mut katotaan. Töistä aiheutuu nyt sen verran ahdistusta, että en tiedä onnistuisko hedelmöittyminen edes.
Ai niin, Minni*86*kohan joskus kyseli ovistestin tuloksista, että ovis+ = dpo-1, jolloin seuraava päivä mun mielestä on dpo1 eikä dpo0, voi olla että oon väärässä...
Voimia kaikille!
ninnimari yk 4, kp 10/24-27
Täällähän on tullut taas paljon uusia viestejä!!! Ja jotkut on näköjään jo päässyt tuonne odotus-puolelle; Paljon onnea!!!
ON: Ovista en saanu bongattua tästä kierrosta ollenkaan (Käytin ekaa kertaa noita mammaksin ovistestejä)! Että tiedä sitten mitä kropassa taasen tapahtuu :/ Viime kierto oli todella lyhyt, ja ovis oli tosi aikaisin...Ei ymmärrä!
Eli mitään odotuksia ei nyt ole raskautumisen suhteen, odottelen uutta kiertoa...
Annu kp 19/27-30, yk 4
Kylläpäs taas nukutti;-) Kävin yöllä veskissä ja tempasin taas testin nro 3 ja edelleen negaa. Huomaan, että alkaa pikkuhiljaa tulemaan paniikki kun ei edes haaleaa viivaa anna. Ihan vähän juilii alavatsassa, sellaista polttelua. Taitaa ennustaa tädin tuloa...nyt ei ole kyllä kivaa. Minä täällä suu vaahdossa yritän tsempata muita, että vielä on liian varhaista testata tai kyllä se vielä plussaksi muuttuu, jotenkin en vaan osaa kanavoida tuota itseeni...no nyt on vasta tiistai ja vielä on aikaa, mutta mutta...
Toivottavasti mun raskaustestipaketti tulee tänään, muuten tulee katkos testailuun kääk.
lämmöt ovat laskeneet lähes normaalille tasolle. Oliko se nyt sitten siinä:-( Pikku Myy yritti kovasti kiinnittyä mutta ei jaksanut pitää vissiin kiinni. Ääh, en kestä...
Älä nyt panikoi siellä höpsöliini! Kaikillahan lämmöt ei edes nouse, ja ne pomppii jonkin verran, tänään mullakin eka aamulämpö melkein normaali, mittasin tunti myöhemmin niin oli taas noussut reippaasti. Vielä on aikaa !
ON: Tätiä ei vieläkään näy, välillä tuntuu et lorahtelee housuun (yök) mut vielä on housut puhtaat.. Pidän sidettä kyllä varmuuden vuoksi, jos ne sieltä pamahtaa rytinällä.. Odottelen postimiestä!
Tuleekohan moiset luukusta vai pitääkö lähteä postista hakemaan.. hmm.. Jos ei kohta ala näyttämään tuplaviivaa, tai edes haamua, niin marssin kyllä lääkärille ens viikolla, jos siis tätikään ei päätä saapua..
29/24-28
hih paniikkia pukkaa;-) Eilen mulle tuli sellainen siivousinspis, mikä tulee aina menkkoja edeltävänä päivänä. Nyt tietysti olen varma, että menkat alkaa jo tänään. Pitäisköhän laittaa aivot narikkaan vähäks aikaa ja vaan olla möllöttää???
Jep, postimiestä odotan minäkin;-) Juu, tunkevat postiluukusta, on sellainen littana kirje. Viimeksi tosin runttasivat aika lailla, mutta kyllä ne testit olivat ihan ehjiä. Pitää kytätä oven takana, jos ei vaikka mahdukaan niin voi nykästä paketin postimieheltä eikä tarvii lähteä postista hakemaan. Toivottavasti tulevat tänään, muuten mulla jää huominenn aamu välistä, kääk.
Eihän sitä tiedä mitä oireita sulla raskautuessa tulee, jos vaikka siivousintoilua silloinkin ? ;-))
Aivot narikkaan ja sohvalle möllöttelemään, kuuman glögin ja lempi herkkujen kanssa peiton alle katsomaan .. vauvaohjelmia, eh. Hihi.
Mä ajattelin testailla ehkä jo päivä pissastakin.. jos tässä kehtais pidätellä muutaman tunnin hätäänsä.. sittenkun ne testit ei tulekkaan, niin kyllä ketskuttaa ! :-D
Oikeassa olet, ehkä siivoilen koko raskausajan, hehe!
Jos ne testit tulee tänään niin kyllä mäkin testaan päiväpisusta. Tilasin oikein ison määrän niin voipi testailla vaikka kuinka usein.
Joo taidan käydä kaupassa ja ostaa kaikkea hyvää ja mennä peiton alle köllöllee. Muutenkin on ollut pari päivää sellainen jaksamaton olo, teksi vaan mieli ottaa koirat kainaloon ja pötkötellä sängyssä. Paitsi eilen illalla tosiaan tuli joku ihme energiapiikki, ihan toivoin, että jatkuisi tälle päivälle.
Voisin ottaa samat suunnitelmat, ja suunnata kauppaan päin. Jos innostuis vaikka leipomaan jotain hyvää.. Tai perunapiirakoita ja munavoita.. mhh..
Näppis hajoaa kohta tämän kuolavanan takia... :-D
Tuu kertomaan heti miten kävi, jos postimies kävi !
Päivänjatkoja, ja kahvin voimalla uuteen energiapiikkiin!
ON :Testit ei tullut mutta pissaharmituksissani (olin siis pidätellyt valmiiksi) kävin ostamassa rfsun testejä ja tein äsken pv pissasta.. ja ihan puhdas nega. Ei tule plussaa ni ei tule, vaikka kuinka paljon rahaa upottaisikin noihin testeihin >: (
Suututtaa ja kiukuttaa niin paljon.. Täti kuitenkin myöhässä viime kiertojen mukaan jo 5 päivää, niin luulis hitto jotain näkyvän jos on näkyäkseen.. Täti sieltä siis ilmeisesti tulee, päätti vain pidentään kiertoaan tai jotain? Ei hitto........ :@
Eilen oli se ovis, päästiinkin puuhailemaan jo hyvissä ajoin ennen iltaa, piti pikapikaa hyödyntää tilaisuus kun vanhin muksu kysyi saako mennä takapihalle nuorimmaisten kanssa. Kivuista päätellen oviksen huipentuma oli klo 23 aikaan ja kun simpat saatiin matkaan klo.17 niin ajoitus ei voisi olla täydellisempi. Luin joskus aikoinaan että siittiöiltä kestää 7 tuntia päästä munasolun luokse:) Mutta eipä tämä ole taannut toivottua lopputulosta kertaakaan, tälläkin kertaa saan maksimissaan haaleita haamuja testeihin. Siksipä aionkin nyt odottaa ihan kp.30 asti täysin testeittä, ettei ala jo liian aikaisin ja taas pettyä. Eipä tässä mitään voi. Sieltä ne menkat kuitenkin alkavat 8.11 taikka viimeistään aamulla 9.11.Olen siitä 100% varma.
Helene kp.15/22-28 (yk.9)
Voe mahoton, mikä määrä viestejä täällä olikaan :D
Plussanneille onnitteluja eli Baba tais olla se plussaaja ja kukas muukin se oli.
Ja täti kurvannut sitten joidenkin ovelle :/
Evelina: Mulla on ollut armoton väsymys aina raskauksien alussa (ja lopussa), että sinällänsä kuulostais hyvältä toi sun väsymys. Ja elä tosiaan vielä luovuta ja muista, että jos kuulutkin myöhäisiin plussaajiin (kuten minä), nii vielä ei ole mitään paniikkia. Vaikka tiiän kyllä, että hermot siinä oottelussa menee.
Hei muuten - sellanen vinkki, että jotkut tietyt erikoismerkit/hymiöt katkasee viestin, joten niitä ei hirveesti kannata käyttää (en nyt vaan muista mitä ne kaikki merkit on). Ja itekkin piän kahta ikkunaa auki, nii saa lunttia mitä on kirjotettu - ei millään pystyis muistamaa jokaista viestiä.
Ite laskin tossa parin viime kierron olleen sen 40/41, nii mullahan pitis sitten oviksen aika olla tällä viikolla. Parina yönä on tuntunut kummalliselta sisuksissa, että josko se ovis sitten iski tuolloin :) Ja on hyödynnetty kyllä, hih! Kp 22 siis tänään menossa!
Tässä koitan erittäin pikana kirjottaa tän viestin, ko pottumuusi oottaa tekijäänsä, mutta aivan hirveänpaljonkamalanmahottomasti plussa-puuh-tuulia tänne! Ja tää joukkoraskautuminen on todella hyvä idea :D
Olen niin pahoillani. Juurihan sovittiin, että se täti kurvaa ulkomaille. Onpa omituinen tyyppi. Kivaa, että pysyt kuitenkin täällä heinäkuisissa meidän kanssa rupattelemassa. Heinäkuullehan me sovittiinkin se joukkoraskautuminen;-)