Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lentänyt bisness -luokassa?

Vierailija
19.09.2010 |

Omalla rahalla vai firman piikkiin?

Onko sinua joskus upgradettu lähtöselvityksessä?

Kateellisena haluaisin kuunnella itseäni parempiosaisten tarinoita...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomauttaa tyhmää ja köyhää ap:ta...

Vierailija
2/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa kyytiä, ruoka hyvää, tilaa mukavasti ja nukkua voi kunnolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla upgrade siksi että alkuperäinen lentoni oli ollut ylibuukattu, ja jouduin odottamaan seuraavaa. Sillä upgradella en tehnyt yhtään mitään, sillä lähilentona (Espanjan sisäinen) business class oli aivan yhtä tyhjän kanssa. Ehkä oli vähän tilavampi penkki, mutta kun lento oli 30 minuuttia eikä tarjoilua ollut niin eipä pahemmin huomannut. En edes ole mitenkään pitkä, joten mulle turistiluokan istuimet ovat aivan riittävät.



Toinen kerta oli firman piikkiin, kun normipaikat olivat lopussa ja mun oli pakko lentää (meillä ei normaalisti koskaan lennetä bisnesluokassa, ei edes toimari). Se oli aika ihanaa, sillä kyseessä oli muuten niin inhottava varhaisen aamun lento, ja helpotti todellakin harmia kun eteen kannettiin aamiaiseksi kystä kyllä ja lämpimät pyyhkeet jne.

Vierailija
4/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansalla business luokassa, firman piikkiin. Oli mukava kun sai nukuttua, perillä olin yhden aikaan yöllä ja seuraavana aamuna menin töihin...



ja kerran lentänyt Helsinki - Wien, lentokentällä työskentelevän ystäväni kanssa, hän sai meidät upgradeidattua. Sekin oli ihan mukavaa, tosin noilla lyhyillä lennoilla sillä ei oo niin väliä...

Vierailija
5/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siitä on jo vuosia, sillä yrityksemme - kuten moni muukin - joutui säästökuurille. Monta kertaa HEL-STO aamukone oli pelkkää businesta. Eipä ole enää. Finnair nosti hintoja niin rajusti.



Olihan se aika nastaa.

Vierailija
6/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadasta Hollantiin lentäessä ja kerran Kööpenhaminasta helsinkiin. Se oli lähinnä vitsi koko business luokka sillä lennolal;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siitä on jo vuosia, sillä yrityksemme - kuten moni muukin - joutui säästökuurille. Monta kertaa HEL-STO aamukone oli pelkkää businesta. Eipä ole enää. Finnair nosti hintoja niin rajusti.

Olihan se aika nastaa.

Parin tunnin lento ja harmittaa, jos joutuu ihan tavisten kanssa matkustamaa :D

Okei, kai olen outo, mutta mä lennän ihan vain siksi, että pääsen paikasta a paikkaan b enkä todellakaan saadakseni lentokoneen upean businesaamiaisen...

Vierailija
8/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siitä on jo vuosia, sillä yrityksemme - kuten moni muukin - joutui säästökuurille. Monta kertaa HEL-STO aamukone oli pelkkää businesta. Eipä ole enää. Finnair nosti hintoja niin rajusti. Olihan se aika nastaa.

Eka kerran Miamista New Yorkiin, syynä tuttavan tuttava, joka siirsi mut tyhjälle paikalle first classiin. Olin silloin 19-vuotias, enkä ymmärtänyt hommasta yhtään mitään.

Toisen kerran lensimme koko perhe Emiratesin Firstissä ylibuukkauksen vuoksi. Kokemus oli ihan mieletön. Tuolit sai makuuasentoon ja niissä oli sisäänrakennettu hieronta:) Tilaa oli, ruuat todella hyviä, palvelu tunnetusti parasta maailmassa, lapsille ihan ylitsevuotavat lahjapakkaukset jnejnejne. Ensimmäistä kertaa lapsetkin sanoivat, että harmi kun lento kesti vain 3 tuntia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siitä on jo vuosia, sillä yrityksemme - kuten moni muukin - joutui säästökuurille. Monta kertaa HEL-STO aamukone oli pelkkää businesta. Eipä ole enää. Finnair nosti hintoja niin rajusti.

Olihan se aika nastaa.

Parin tunnin lento ja harmittaa, jos joutuu ihan tavisten kanssa matkustamaa :D

Okei, kai olen outo, mutta mä lennän ihan vain siksi, että pääsen paikasta a paikkaan b enkä todellakaan saadakseni lentokoneen upean businesaamiaisen...

Oli kiva lentää busineksessa. Mutta eipä tämä nykytilannekaan harmita. Lennän enää työn takia vain 2-5 kertaa vuodessa.

Vierailija
10/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteillä sai tosi pienellä sijoituksella tehtyä uppgraden ja tein sen miehelleni, joka ei muutenkaan hirveesti ole lentänyt. Helsinki - Bryssel väli oli aika makee, Finnairin ex-tj istui edessä ja juotiin shampanjaa. Muut olivat sitten ihan pilipalia. Oltiin ihan busineksen vikalla rivillä ja takana oleva nainen kurkki koko ajan mitä syön ja huuteli mä haluan samaa kuin toikin ja kun kurottautui katsomaan, samalla veteli mun hiuksiani. Lounget ovat jossain kivoja.

Mun mies on lähes 2 metrinen ja hän on sanonut ei haittaa missä istuu, pääasia on että olen vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loungeen pääsee omistamalla oikean luottokortin.

Itse lennän karvalakkiluokassa mutta loungessa odottelen koneen lähtöä.



Pari kertaa olen lentänyt Atlantin yli ekassa luokassa... oikein mukava kokemus.

Vierailija
12/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan sisäisillä reiteillä ei siinä nyt niin suurta eroa ole koneissa mutta lähtöselvityksessä sillä on suurtakin merkitystä koska esim Lontoon Heathrow:lla on oma business check-in ja turvatarkastus, aikaa säästyy paljon. Atlantin ylityksillä ja Aasian lennoilla business on lähes pakollinen jos töihin pitää heti perillä, saa nukuttua tai saa koneessa töitä tehtyä. Kun paljon matkustaa ei business tunnu enää yhtään erikoiselta vaan lisää matkustusmukavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on American Airlinesilla executive platinum-asiakas ja usein meidät upgradetaan businekseen, etenkin Atlantin ylityslennoilla. Onhan se tosi kivaa. Loungeja käytämme aina.