Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rintoja saisi suuremmiksi?

Vierailija
19.09.2010 |

Muuten bikinikunnossa, hoikka, kiinteä, pystyrintainen - mutta kun sitä rasvakerrosta ei ole, niin myös rinnat ovat pienet appelsiinit.

Miten rintoja saisi suuremmiksi? Joku jumppaliike? Kiinteytystä ei tarvita, vain kokoa.

--- Jos nyt joku ymmärtää, mitä tarkoitan edes, niin kiitos vinkeistä.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain silikoneilla.

Vierailija
2/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla toinenkinkeino

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että me kerrotaan sulle joku ihmekonsti, jolla saat isot rinnat ottamatta silikonia tai lihomatta? Joo, mä tiedän. Syö paljon papuja niin tissit kasvaa. Huoh.

Vierailija
4/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt pienentää rintoja entisestään. Mahdollisesti joku luontaistuote, joka stimuloi estrogeenin eritystä luontaisella tavalla... Mutta en jaksa uskoa merkittävään tehoon senkään suhteen.

Mulla muuten sama ongelma kuin sulla, tismalleen.

Vierailija
5/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kyllä rasvaa keräytyy muuallekin.

Ehkä, jos kasvattaisi rintalihaksia siellä rintojen alla, jollakin jumppaliikkeillä, niin rinnat näyttäisivät isommilta? Rintarauhaskudosta ei ainakaan pysty kasvattamaan.

Miksi pitäisi olla isot rinnat jos kroppa on nätti, hoikka ja rinnatkin sopusuhtaisen kokoiset vartaloon nähden?

Vierailija
6/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hoitolapisara.com/brava.html

Kannattaa googlettaa tuosta menetelmästä vielä lisää.

Vierailija
7/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten bikineihin/rintsikoihin tungettavia "kanafileitä", eli sellaisia lörppyjä ihonvärisiä silikonitäytteitä/lisäkkeitä. Niitä myydään ainakin postimyyntikuvastoissa, mahdoinkohan nähdä jossain seppälässäkin niitä...?

Vierailija
8/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa mutta ei lähellekään sitä mitä luvattiin (minimissään + 1 kuppikoko).

Ja hoito kesti ikuisuuden, oli hankalaa jne. Mut jos ap haluat testata sitä, niin halvalla saat multa laitteen!

Lihoaminen ei auta ainakaan mulla, sillä nytkin on +5 kg viime keväästä eikä tissien koossa mitään muutosta... :(

Jos keksitte ap:lle jonkun taikatempun, niin kertokaa mullekin!!!!

Vierailija
9/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rintani todella kasvoivat juovapapujen tuoreuutetta nauttimalla koosta A kokoon pieni C.

Vierailija
10/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni rinnat kasvoivat tuollaisella kuurilla koosta AA kokoon DD. Aikaa meni kolme viikkoa.

Vierailija
11/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat kasvamaan koosta 70B kokoon 70DD ihan vaan sillä, että joka ilta tein siltaharjoituksia. Menin siis silta-asentoon ja kävelin ympäri asuntoa siinä asennossa. Alkuun oli hankalaa, mutta kun huomasin vaikutuksen, se motivoi jaksamaan.

Vierailija
12/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa tehokkaasti rintoja. Nänneihin voi kiinnittää painot tuomaan lisävenytystä. Lisäksi kannattaa juoda paljon kokkelipiimää.

Vierailija
13/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rintani todella kasvoivat juovapapujen tuoreuutetta nauttimalla koosta A kokoon pieni C.

Vierailija
14/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutetta valmistetaan kasvattamalla härkäpapuja, jotka maalataan juovikkaaksi. Sitten pavut kerätään talteen, jauhetaan ja nautitaan piipussa polttamalla. Varma tulos muutamassa päivässä.

Vierailija
15/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois rintsikat, hyppimällä pari tuntia päivässä alasti kontallaan ja venyttelemällä rintojen ihoa. Eikös pituus ole miehilläkin se mikä ratkaisee?

Vierailija
16/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutetta valmistetaan kasvattamalla härkäpapuja, jotka maalataan juovikkaaksi. Sitten pavut kerätään talteen, jauhetaan ja nautitaan piipussa polttamalla. Varma tulos muutamassa päivässä.

se lisäsi tehoa!

Vierailija
17/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalasin juovat väärin päin ja mulla kasvoi vain nännit. Karseen näköistä kun A-kupin tisseissä on mandariinin kokoiset nipukat! En suosittele!

Vierailija
18/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
19/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
20/122 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniksi murskattuja anjoviksia sekoitetaan neitsytoliiviöljy-vihreätee- seokseen. Pyörivin liikkein levitetään tasaisesti rintojen päälle.

Sitten suojaksi asetellaan villasukat (tai mikä tahansa villainen käy) ja rintsikoilla kiinni.

Annetaan olla yön yli. Toistetaan joka toinen yö ja tulos alkaa näkyä viikon päästä.

Anjovisten sisältämä suola tunkeutuu soluihin täyttäen ne luonnon omalla aineella, vihreä tee avaa ihon huokoset niin, että suolat pääsevät rinnan sisään. Oliiviöljy kiinteyttää.

Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä