Naiset, kuinka usein teette kumppanillenne näitä asioita...
Eli kuinka usein teette kumppanillenne näitä asioita
-tulette halaamaan/pussaamaan kun saapuu töistä
-laitatte töistä kivoja tekstareita ja soittelee ilman mitään asiaa
-ostatte pieniä yllätyksiä esim. olutta, hyvää ruokaa tms.
-pyydätte treffeille esim. leffaan tai syömään
-ehdotatte yhteisiä matkoja
-teette usein aloitteita seksiin
-annatte suuseksiä ilman että joudut pyytämään
-kehutte ulkonäköä ja vaatteita
-teette ruokaa, katatte astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille
-kiedotte kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan
-keitätte aamulla kahvia
Kommentit (12)
Menen ovelle tai pihalle vastaa aikas usein kun tulee töistä.
Viikottain laitan romanttisia/seksiin viittaavia viestejä töihin.
Viikottain ostan myös jotain ylläri syötävää mistä tiedän mieheni eritoten pitävän.
Liian harvoin pyydän/järjestän aikaa yhteiselle leffareissulle tai matkalle.
En anna suuseksiä..
Kehun ulkonäköä päivittäin.
Teen ruokaa päivittäin ja katan vähintään kerran viikossa pöydän kauniisti ja laitan kynttilöitä ja kukkia.
Kainaloikkain nukumme joka yö.
Kahvin keitän, jos herään ensin..
kaikkia, aina, normaalia elämää. Tekstareita ehkä vähemmän.
mutta pussaan aina kun tulee töistä, tekstailemme ja soittelemme melkeinpä päivittäin, ostan usein jotain hyvää, matkoista puhutaan viikoittain (toteutuu n 2 krt/v), seksiin aloitteita vähintään kerran /vk, samoin suuseksiä vähintään 1 k/vk, ulkonäköä kehun harvemmin....
laitan ruuat ja katan pöydän päivittäin ja iltaisin mennään nukkumaan käsi kädessä, ja aamulla heräillään kainalosta.
10 v naimisissa, 2 lasta, kolmas tulossa.
-tulette halaamaan/pussaamaan kun saapuu töistä: Joka päivä se, joka on jo kotona toisen tullessa, tulee eteishalliin vastaan pussaamaan ja halaamaan - ellei se toinen kotiin palaava ehdi ovelta ensin sinne, missä kotona oleva on...
-laitatte töistä kivoja tekstareita ja soittelee ilman mitään asiaa: Silloin tällöin, aika harvoin kuitenkin. Minun työpäiväni ovat yleensä niin kaoottisia ja tauottomia, ettei juuri tule puhelimeen koskettua
-ostatte pieniä yllätyksiä esim. olutta, hyvää ruokaa tms.: Olut - ja hyvät viinit - ja hyvä ruoka on meillä kyllä vakio jääkaapissa, ja näitä ostetaan ja kokataan ja nautitaan ihan yhdessä. Eivät ne ole mitään yllätyksiä toiselle...Minä saatan ostaa miehelle yllätyslahjan, vaikka jotain hänen harrastuksiinsa liittyvää tai aihepiiriltään sopivan kirjan muutaman kerran vuodessa, siis ilman mitään merkkipäivää. Mies samoin minulle. Kukkia tuo myös silloin tällöin yllätyksenä.
-pyydätte treffeille esim. leffaan tai syömään: Sovimme näistä yhdessä. Aloite tulee vuoroin toiselta, vuoroin toiselta. Lapsivapaata treffi-iltaa vietetään ehkä kerran kuussa tai parissa.
-ehdotatte yhteisiä matkoja: Yhteinen matka tehdään pari kertaa vuodessa. Aloite tulee milloin keneltäkin.
-teette usein aloitteita seksiin: Minä ehkä kerran viikossa, mies ehkä toisen kerran...Seksiä 1-2 kertaa/vko
-annatte suuseksiä ilman että joudut pyytämään: Ehkä kerran parissa kuussa. Mies ei koskaan pyydä, ja suurin osa seksistämme on yhdyntöjä. Mieskin tykkää niistä enemmän.
-kehutte ulkonäköä ja vaatteita: Ehkä kerran pari viikossa, taas puolin ja toisin.
-teette ruokaa, katatte astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille: Hyvin harvoin. Yleensä tehdään yhdessä tai mies kokkaa. Minä tosin katan pöydän melkein aina.
-kiedotte kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan: joka ilta.
-keitätte aamulla kahvia: Joka aamu, koska minä herään ennen miestä töihin. Mies keittää sitten usein viikonloppuna.
joitakin päivittäin, joitakin vain kerran vuodessa.
-keitätte aamulla kahvia
Miksi kysyt? Liittyy ilmeisesti lähipäivinä olleeseen ketjuun, jossa kyseltiin samoja miesten tekemänä.
tulette halaamaan/pussaamaan kun saapuu töistä: Melkein aina
-laitatte töistä kivoja tekstareita ja soittelee: ilman mitään asiaa:Päivittäin
-ostatte pieniä yllätyksiä esim. olutta, hyvää ruokaa tms. Harvoin, ei ole rahaa
-pyydätte treffeille esim. leffaan tai syömään: En ikinä, ei rahaa
-ehdotatte yhteisiä matkoja:kts. ed
-teette usein aloitteita seksiin: hmm..aika usein, kai
-annatte suuseksiä ilman että joudut pyytämään: Aina
-kehutte ulkonäköä ja vaatteita: Usein
-teette ruokaa, katatte astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille: Usein
-kiedotte kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan: lähes aina
-keitätte aamulla kahvia: Usein
Joka päivä, myös lähteissä suukutetaan. Ja aina, jos ollaan useampi tunti erossa.
--
Joka päivä
--
Viikottain.
--
Ehkä kerran kuussa ilman lapsia. Lasten kanssa syödään ulkona kerran viikossa ainakin.
--
Jatkuvasti, toteutuu 2-3 krt/vuosi
--
Pari kertaa kuussa.
--
Joka kerta, kun harrastetaan seksiä. Aina mies ei "halua".
--
Aika usein, ei päivittäin.
--
Jokainen arkipäivä, mies hoitaa keittiön viikonloppuna.
--
Joka ilta.
--
-keitätte aamulla kahvia
Aina, jos nousen ennen miestä. 5-6 krt/vko.
- Menen halaamaan/pussaamaan kun mies saapuu töistä, jos en ehdi niin mies tulee luokseni tekemään tuon.
-laitamme molemmat kivoja tekstareita ja soittelemme ilman mitään asiaa.
-ostan usein pieniä yllätyksiä esim. olutta, hyvää ruokaa tms. mistä tiedän miehen tykkäävän. Mies tekee samoin jos käy kaupassa. Siis tuo minun herkkuja
- sovitaan yhdessä että käydään syömässä ulkona/leffassa, kumpikaan ei "kutsu treffeille"
-Molemmat tekevät usein aloitteita seksiin
-annamme molemmat toisillemme suuseksiä ilman että joutuu pyytämään.
- Molemmat kehuvat toistensa ulkonäköä ja vaatteita
- Minä teen arkisin ruokaa, katan astiat pöytään koska olen hoitovapaalla. Viikonloppuisin mies kokkaa, katamme yhdessä. Lautaselle jokainen annostelee ruokansa itse, paitsi pienin joka vasta taapero
-mies kietoo kätensä ympärilleni kun menemme nukkumaan
-se keittää kahvin kumpi nousee eka, mies viikonloppuisin tekee aamupalan koko perheelle.
Naimisissa ollaan oltu useampi vuosi, suhde pysyy tuoreena kun molemmat huomioi toisiaan pienillä teoilla ja sanoilla joka päivä.
*joka päivä
*joskus
*olutta on aina kotona ja hyvää ruokaa ostellaan viikonlopuksi
* muutaman kerran vuodessa
*matkat päätetään yhdessä
*Minä useammin, mies harvemmin, mutta 1-2krt/viikossa
*aina kun on seksiä, eli kerran-pari viikossa.
* ei juuri koskaan
*harvemmin laitan ruokaa lautasella, mutta astiat katetaan lähes joka päivä yhdessä
*joka ilta
-keitätte aamulla kahvia
*minä useammin, eli lähes joka aamu, mies joskus viikonloppuna ja lomilla
-tulette halaamaan/pussaamaan kun saapuu töistä *hän tulee halaamaan, joten halin ja suukotan takaisin.
-laitatte töistä kivoja tekstareita ja soittelee ilman mitään asiaa *aika usein.
-ostatte pieniä yllätyksiä esim. olutta, hyvää ruokaa tms. *viikottain jotain pientä.
-pyydätte treffeille esim. leffaan tai syömään *oho, tajusin että toodella harvoin. Mies tekee yleensä nämä aloitteet.
-ehdotatte yhteisiä matkoja *ehdottelen aika useinkin.. ne jäävät vain ehdotteluiksi. Mies kun ehdottaa (harvemmin), on jo melkein varannut matkan.
-teette usein aloitteita seksiin *pari krt kk, mies useimmin aloittaa.
-annatte suuseksiä ilman että joudut pyytämään *hmm...onpas siitä luvattoman paljon aikaa. Olikohan kesällä viimeksi..
-kehutte ulkonäköä ja vaatteita *melkein päivittäin.
-teette ruokaa, katatte astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille *joka päivä, tosin en laita lautaselle..
-kiedotte kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan *siis kiedon käteni hänen ympärilleen vai? En kiedo, koska hän on mua kaksi krt isompi ja hän kietoo kätensä aina ekana mun ympärille. Hyvä kietoa käteni sitten siihen suureen vahvaan käteen..
-keitätte aamulla kahvia *Mieheni yleensä nousee ekana, koska olen aamulla ihan tööt. Hän keittää kahvit. Mutta jos nousen ennen häntä (harvoin) tietysti mä keitän silloin kahvit.
Olipa hassuja kysymyksiä. Mitäköhän joku näillä tekee? ;)
toteutuu kylläkin ehkä noin kerran-kaksi vuodessa.
Yhteisiä matkoja ehdotan usein, toteutuu tooosii harvoin.
kehun ulkonäköä silloin tällöin, harvakseltaan.
teen ruokaa ja katan astiat pöytään aika usein, tosin lautaselle asti en ruokaa laita.
kiedon käteni hänen ympärilleen melko usein illalla.
aamukahvinkeitto on lähes 80% minun hommaani.
Päihitin mieheni näissä n. 6-2 :D