Miten saada synntys käynnistyyn kotikonstein??
Kommentit (17)
Tai ainakin luulen niin. Kun söin tulista ruokaa.
Kuulin tämän keinon jostain ja laskettu aika oli jo aikaa sitten mennyt. Kokeilin ja synnytys supistukset alkoivat muutaman tunnin kuluttua.
Seksi käynisti toisen synnytyseni ja itsetyydytys dildolla ensimmäisen. Mutta jos seksillä koittaa niin kannattaa käyttää kortsua. Oli aika noloa synnyttää spermat pimpistä valuen.
Seksi käynisti toisen synnytyseni ja itsetyydytys dildolla ensimmäisen. Mutta jos seksillä koittaa niin kannattaa käyttää kortsua. Oli aika noloa synnyttää spermat pimpistä valuen.
kaupungille, hoitele monta asiaa ja kävele kunnon matkoja kaupasta toiseen ja älä jätä mitään toiseen kertaan vaan palaa takaisin vertailemaan hintoja... näin minulla jo joitakin kertoja
raskaanaolevilta sen vuoksi että voi käynnistää synnytyksen. Eli mies hieronta hommiin.
Kaikkea kokeilin akupunktiosta lähtien. Syntyy kun haluaa syntyä. Lepoa suosittelen minäkin, koska voimia tarvitsee synnytykseen ja myös sen jälkeiseen aikaan.
kun olin koko päivän liikkeellä. Ensin tein kunnon siivouksen kämpässä, pyöräilin kuntopyörällä tunnin verran ja sitten lähdin vielä shoppailukierrokselle. En siis yrittänyt mitenkään että synnytys käynnistyisi mutta uskon että toi vaikutti asiaan koska samana iltana mulla oli jotenkin tosi epämukava olo ja limatulppa irtosi. Seuraavana aamuna lähdin synnyttämään. Voihan se tietty olla että synnytys olisi muutenkin käynnistynyt kun oli enää 1 päivä laskettuun aikaan.
Syntyy silloin kun on tarkoitus syntyä, mitkään temput ei siihen auta.
Elimistökin uskoo, että voimia synnyttämiseen on. Ei se matonpesu ja portaissa ravaaminen auta.
Kokeilla voi myös keinumista lasten keinussa.
eikä auttanu mitkään juoksemiset, siivoamiset, saunomiset eikä seksit.. tosin tiesinhän sen, kun oli jo 4. ja kaikissa sama juttu.. Tuskin se nytkään olis käynnistyny ilman kalvojen puhkaisua, ku ei ollu säännöllisiä supistuksia jne... mutta sit ku puhkaisivat kalvot meni 5h...
meni 11 päivää yli lasketun ajan vaikka seksiä joka päivä ja pitkiä kävelyitä ja muuta puuhaa,,
sattumaa jos sattuu jokin auttamaan :)
vaan synnytys käynnistyy kun on käynnistyäkseen. Esim seksiasiasta - prostaglandiinimäärä jota tarvittaisiin että synnytys EHKÄ käynnistyisi on niin iso että miehen pitää tull 5 kertaa lyhyessä ajassa, eli haaste miehille...he... Joskus kun synn käynnistyykin esim siivouksen ja kävelyn jälkeen eihän sitä voi tietää olisiko se ilmankin käynnistynyt? t kätilö