Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hankitte kouluikäisille vedenpitäviä vaatteita?

Vierailija
17.09.2010 |

itse en ole löytänyt kuin kokoon 134 asti lassieita ja reimatecejä yms mutta mistä löytää isommille lapsillle?Ja minkä merkkisiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vaikka mitä. Meillä pojalla ollut tuota kokoa isompia mm. IcePeak, Jonathan, Lassietec, PoP, CapHorn, Name It, Didrikson jne.

Tuntuu, että ihan joka paikasta löytää, vaikka marketeista tai urkkaliikkeistä kannattaa katsoa, ei ehkä enää lastenosastolta siis.

Vierailija
2/5 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ongelmana on, ettei sellaista paksua kestävää kangasta olevia, kuten esim. Lassietec ole juuri tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa 160cm kokosia olen ostanut.

Vierailija
4/5 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy ainakin Rasavil vaatteita. Olen tilannut sieltä.

Vierailija
5/5 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan tickettejä vaikkei ne mitään hyvännäköisiä ole mutta halpoja ja vedenpitäviä. esim. plain rain122 cm menee hyvin vielä 140 cm pitkälle, on vielä vähän isokin. Maksoin pari kymppiä plain rainista alessa. Sitten ostin sellaiset hienommat ticketin takit joissa fleecevuori 42 eurolla jostain lastentarvikekaupasta jossa niitä nyt myydän. Reimateciä on kans ainakin ihan cittarissa vaikka kuinka isoja kokoja, ainakin jotain 160 cm asti. En kyllä näe ongelmaa löytämisessä. Joka paikassahan noita on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän