Minkä hintaisia lahjoja lapsenne vie koulukavereiden synttäreille?
Kommentit (10)
Mun mielestä 10 € on melko lähellä ylärajaa. Mutta viimeksi kävi Huimala-synttäreillä, jotka maksoivat järjestäjälle ainakin 28 €/lapsi, silloin vei 20 € lahjan
joskus ollut alle 15 euron lahjojakin. Tuo 10-20 euroa tuntuu olevan aika yleinen lasten kaveripiireissä. Yleensä pyritään viemään jotain ko. henkilölle sopivaa ja "kivaa" eikä niinkään tuijoteta hintaa (että olisi siis tarkasti jossain hintahaarukassa).
Läheisemmälle kaverille saattaa tulla hankittua kalliimpi lahja
Minä koitan ostaa alennusmyynneistä ja kanta-asiakaspäiviltä lahjoja jonkin verran kaappiin odottamaan ja tuo 10€ on pidetty tiukkana rajana.
10-20 euron lahjoja on vienyt. Yleensä meillä on muutama puoleen hintaan ostettu Lego tms. kaapissa jo odottamassa.
Vähän sen mukaan, mitä sattuu löytymään.
Mun mielestä 10 € on melko lähellä ylärajaa. Mutta viimeksi kävi Huimala-synttäreillä, jotka maksoivat järjestäjälle ainakin 28 €/lapsi, silloin vei 20 € lahjan
tosin mä olen jemmannut kirpparilta, apua työntekijältä olen saanut kiitettävästi, mutta viedään avaamattomia lego-paketteja, mitä saa kaupasta ja niitten ovh on n 10 euron tietämillä. Joskus, hyvin hyvin harvoin on käynyt ettei lahjakassissa ole mitään kivaa, silloin ollaan kaupasta haettu 10 euron lahja.