G: Pitääkö miehen ottaa lakki pois päästä syödessään ruokapöydässä?
Kommentit (25)
Usein näkee juntteja syömässä lakit päässä. Siis kaikenlaisista "sosiaaliluokista".
Minä 42v, ja mies 30v ollaan ihan samaa mieltä.
Poikkeuksena ehkä kuitenkin mökkielämä,sielläkin tietty hatut pois kun syödään.Olen 26v
eikö tule eriävää mielipidettä?
T:AP
Siellä saa olla lippis tai joku muu lakki päässä.
Ruokapöydässä ei saa olla, siellä ei saa olla kyllä naisellakaan.
Vaadin jopa että 7-v ottaa lippiksen pois päästä kaupassa yms kaikissa sisätiloissa.
Miehet eivät ole lakki päässä jos on katto päällä
Ikäloppu 39v
Nainen saa olla sisällä hattu päässä, paitsi syödessä. Ulkona saa syödä hattu päässä. Nainen 41 ja mies 42.
ja ajattelin kysyä tietävältä av-kansalta. Istuin syömässä abc:llä ja olisko paikalla ollut n. 10 miespuolista, niin kaksi miestä istui lakit päässä syömässä. Toinen mies oli perheensä kanssa ja toinen itekseen. Oma mielipiteeni on, että lakki päässä ei syödä, mutta epäilin olevani tiukkis... en näköjään olekaan! :D
T:AP
jos tosiaan puhutaan raskasta työtä tekevistä duunareista, jotka viettävät työn keskellä lakisääteistä ruokataukoaan abc:llä. En nyt oikein näe syytäkään, miksi heidän pitäisi paljastaa hionneet päälakensa muille ruokailijoille.
Hienommissa ruokailutilanteissa tietysti ulkoasu ympäristön ja ravintolan vaatimusten mukaan.
jos lakin alta varisee pieniä eläimiä.
jos tosiaan puhutaan raskasta työtä tekevistä duunareista, jotka viettävät työn keskellä lakisääteistä ruokataukoaan abc:llä. En nyt oikein näe syytäkään, miksi heidän pitäisi paljastaa hionneet päälakensa muille ruokailijoille.
Hienommissa ruokailutilanteissa tietysti ulkoasu ympäristön ja ravintolan vaatimusten mukaan.
jos on jotain lämpökattilaa rassannut pari tuntia, niin ei se välttämättä ole ruokailijalle itselleenkään kivaa, jos sen lakin riisuu, kun hiki virtaa naamalle. Mutta toisaalta harva varmaan niin sotkuiseksi töissään menee, että ei kärsi lakkia päästään pois ottaa.
Meillä myös 3 vuotiaan pikkupojan pitää ottaa lippis pois.
Oli tilane mikä tahansa, vaikka mökillä grillatessa.
Olen 38 v.