Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku ateisti veti herneen nenuun - koska ateisteja ei saa arvostella, he ovat sellaisen yläpuolella

Vierailija
17.09.2010 |

toisin kuin typerä roskaväki

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen agnostikko. Googleta niin osaat ehkä arvostella:)

Tuollaiset huutelijat eivät tunnusta moisen olemassaoloa, kaikki on aina vain ateisteja. Aika suppea maailmankatsomus.

Agnostikot ovat pohtineet olemassaoloa, saattavat usein olla Darwinisteja; osaavat ajatella loogisesti. Uskovaisilla on selittämättömiin asioihin aina pelastuksena usko, jumalat sun muut siihen rinnastettavat oliot. Laaja maailmankatsomus tulee pohtimalla, ei sokeasti uskomalla ja tutu meiningillä. En viitsi tähän typerään ketjuun sen enempää omaa filosofiaani kirjoittaa. Mutta olen yksi suvaitsevaisimpia ihmisiä mitä tulee ihmisten uskomuksiin. Jokainen uskokoon mihin haluaa, viisas jättää muiden käännyttämisen taka-alalle. Usko tai epäusko on henkilökohtainen valinta, turhia sotia mielipide-erojen vuoksi.

Vierailija
22/22 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen agnostikko. Googleta niin osaat ehkä arvostella:)

Tuollaiset huutelijat eivät tunnusta moisen olemassaoloa, kaikki on aina vain ateisteja. Aika suppea maailmankatsomus.

Agnostikot ovat pohtineet olemassaoloa, saattavat usein olla Darwinisteja; osaavat ajatella loogisesti. Uskovaisilla on selittämättömiin asioihin aina pelastuksena usko, jumalat sun muut siihen rinnastettavat oliot. Laaja maailmankatsomus tulee pohtimalla, ei sokeasti uskomalla ja tutu meiningillä. En viitsi tähän typerään ketjuun sen enempää omaa filosofiaani kirjoittaa. Mutta olen yksi suvaitsevaisimpia ihmisiä mitä tulee ihmisten uskomuksiin. Jokainen uskokoon mihin haluaa, viisas jättää muiden käännyttämisen taka-alalle. Usko tai epäusko on henkilökohtainen valinta, turhia sotia mielipide-erojen vuoksi.

Voi kun useampi ajattelisikin noin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla