Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiko mies suuttua tästä?

Vierailija
17.09.2010 |

Minä olen jäänyt työttömäksi ja mies on opiskelija. Soitti äsken ja kysyi, että onko ok jos hän ostaa playstationin, sen uusimman. Sanoin että eihän meillä ole rahaa ostaa sellaista ja häneltä tuli kova saarna siitä miten en ikinä anna hänen hankkia mitään mitä hän haluaa. Siispä sanoin että ainakin voitaisiin odottaa että pääsen töihin ja mieskin menee pian töihin tai että se halpenee.

Mies suuttui, kirosi ja sanoi ettei aio tulla kotiin, kun ei enää huvita.

Minulla ei ole laisinkaan ylimääräistä rahaa, eikä melkein edes tarpeeksi. Miehellä jotain jäänyt kesätöistä, mutta minusta niitä pitäisi säästää esimerkiksi ensi kuun laskuihin. En edes tiedä milloin mies aikoisi pelata kun meillä jo nyt pölyttyy kaikki vanhat konsolit..

Nyt tässä sitten odottelen että tuleeko meis kotiin, tai jos tulee niin onko mukana pleikkari..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpähän vaan... Kuka AIKUINEN kiukuttelee jostain LASTEN pelijutusta??

Vierailija
2/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain LASTEN juttu?

Se, tekeekö mies oikein kiukutellessaan, on asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti todella lapsellista käytöstä mieheltä. Suuttuu kun ei saa tahtoaan läpi ja alkaa uhkailemaan että ei tule kotiin. Minusta oli ihan kohtuullinen ehdotus sinulta, että odottaisi parempaa taloustilannetta etkä tyrmännyt heti koko hanketta.

Vierailija
4/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä ole lapsia, eihän?

Vierailija
5/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myykää ne vanhat konsolit ja pelit ja säästäkää loput jos tarvii tai myykää jotain muuta ja ostakaa sit se pelikone.

Vierailija
6/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä