Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille on selvinnyt miehen pettämiset kun itsellä on todettu sukupuolitauti?

Vierailija
17.09.2010 |

Itselle tuli tämmöinen helvetin ylläri ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta..kiitos vain näistä 14 yhteisestä vuodesta ja kolmesta kauniista lapsesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt mutta symppaan todella. Karu kohtalo, kurja kutale. Tsemppiä, ansaitset parempaa!

Vierailija
2/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tauti kyseessä? Mietin vain että voihan joku olla tosi pitkään niin että tautia ei huomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitykset leiriajasta ja peseytymättömyydestä meni muhun kuitenkin ihan täydestä. =( Tyyppi jatkoi samaa menoa mun tietämättä, 10 vuotta hukkaan, kaksi ihanaa lasta mulle. ;o)

Hyvä kun sain tietää, pääsinpähän siitä paskasta. Monta vaikeaa vuotta oli välissä, mutta nyt elämä on parempaa kuin hänen kanssaan olis koskaan ollut. Tosin olen kohta nelikymppinen, sekin varmasti vaikuttaa elämäni onnellistumiseen rutkasti. ;o)

Vierailija
4/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien vuosien suhde kaatui siihen kun kaverille alkoi ilmestyä tosi omituisia oireita. Klamydia! Muhinut oireettomana vaikka kuinka ja kauan. Mies kiisti pettäneensä mutta kaveri suuttui tuosta taudista siihen malliin että tulihan ne sanat sieltä. Ja tauti löytyi mieheltäkin.

Oli siis kaverini ensimmäinen mies vielä että tauti varmasti tuli sieltä :( kamalaa että ensimmäinen suhde päättyy noin!

Vierailija
5/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettiin tippuri kun odotin miehelle toista lasta, itse en on ole muiden kanssa ollut joten mieheltäni olen sen saanut ja edelleenkään ei ole tietoa keneltä hän sen sai, ei suostu vieläkään myöntämään että olisi ollut jonkun toisen kanssa, selittelee vaan kovasti ravintolan likaisista vessoista..juupa juu jus joo..

Vierailija
6/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettiin tippuri kun odotin miehelle toista lasta, itse en on ole muiden kanssa ollut joten mieheltäni olen sen saanut ja edelleenkään ei ole tietoa keneltä hän sen sai, ei suostu vieläkään myöntämään että olisi ollut jonkun toisen kanssa, selittelee vaan kovasti ravintolan likaisista vessoista..juupa juu jus joo..

Tippuria ei edes saa yleensä Suomesta/suomalaisesta... Itä-naiset, thaikut jne. levittää.

Anoppi oli kans saanut mieheltään. Yököttää, kun antoi anteeksi.

Vierailija
7/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä se että pettää ja satuttaa vaan pitää vielä tautejakin jaella!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän