Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein pojan juuri eskariin ja jotenkin jäi paha mieli.

Vierailija
17.09.2010 |

Siellä oli jo kaksi poikaa eskariryhmästä ja meidän poika meni iloissaan heidän luo. Toisesta poika ainakin puhuu kovasti ja käsitykseni mukaan leikkivät paljon yhdessä. Meillä nyt elokuussa poika aloitti vasta tuossa ryhmässä.

Toinen pojista vaan sano heti että :"Tule X, mennään leikkimään." Poikani lähti myös heidän mukaan mut kaikki tulivat sit kohta pois leikkihuoneesta.

Mun poika on vasta puoli vuotta sit aloittanut hoidossa ja ekassa paikassa ainakin oli kavereita ja olen saanut sen käsityksen että eskarissakin on. Tässä ryhmässä on vaan 5 poikaa ja kurjaa jos jotain aletaan syrjiä.

Ehkä ylireagoin. Mun oli vaan pakko purkaa, olin itse pahasti koulukiusattu.

Tajuaako 6v milloin häntä syrjitään? Meillä poika kotona iloinen, eikä haluais edes viikonloppuja olla ilman eskaria eli ehkei tässä mitään..

Jäi vaan "hampaan koloon"..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille toiselle jo aiemmin tulleelle pojalle että tule, mennään yhdessä. Ja meidän poitsu sit seuras myös mut ei sille mitään sanottu, tyyliin että mene pois.

Jotenkin vaan vaikutti niin syrjimiseltä.

ap

Vierailija
2/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jo myöhemmin poikasi on lyöttäytynyt jomman kumman kanssa ja syrjivät kolmatta. Mun pojalla on joskus ollut kavereiden kanssa tuollaista kolmiodraamaa.

Kysy kuitenkin ihmeessä hoitajilta, onko pojallasi kavereita eskarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sanoi että kaikki ovat saaneet kavereita, joten ehkä se oli vain minun ylireagointia.

Kuinka yleistä tuollainen synttäreille kiristäminen on; kun kerran poikani sanoi että toinen noista pojista oli uhkaillut pojalleni ettei pääse tämän synttäreille jos ei siivoa sen toisen pojan levittämiä leluja. Poikani joskus sanoo että X on sellainen komentelija,

Täytyy jutella opettajan kanssa lisää noista kaveriasioita kun on henkilökohtaisen keskustelun aika.

Vierailija
4/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kirjoitusvirhe

Vierailija
5/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin on joskus tytär sanonut, ettei kukaan leiki hänen kanssaan. Kyse saattaa olla kuitenkin vain yhdestä välitunnista. Tuota voi siis tapahtua ja mä luulen, että kaikki saa siitä joskus osansa.

Jos poikasi tykkää mennä eskariin ja on ihan iloinen ja normaali kotona, niin ei tuo mitään vakavaa ole. Ainahan se on ollut niin, että joskus kolmas on liikaa tai ei haluta jotain mukaan leikkeihin. Niin kauan kun se on väliaikaista, siitä ei kannata välittää. Jos se on aina, niin sitten pitää toimia.

Vierailija
6/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkivät aika paljon keskenään ryhmässä, ei ole niinkään samaa kuin tytöillä, joilla useammin se sydänystävä ja kolmas ei mahdu mukaan niin helposti.

Vierailija
7/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjimistä olisi se jos sanottaisiin, että sä et saa tulla.

Etenkin isompaan porukkaan voi vain mennä mukaan, kyllä sieltä yleensä oma paikka löytyy!

Vierailija
8/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tartuta poikaasi tuota "ei kai tänään ole kiusattu"-ajatusmaailmaasi!

Lapset ovat lapsia, joku päivä leikit sujuu ja joku päivä ei. Ja saattoihin kyseisillä pojilla olla kesken jotain, ennen kuin tulitte?

Pahin susi lapselle on vanhempi, joka huolehtii liikaa. Poikasi on jo niin iso, että pärjää varmasti aivan mainiosti!

Vierailija
9/9 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosiaan olin itse pitkää jja systemaattisesti koulukiusattu lukioikään asti (koko koulu, ja välillä tuntui että koko kaupungin nuoriso kiusasi)

Joten jäljethän se jätti.

En minä pojaltani kysele "ei kai tänään kiusattu" yms vaan kyselen muuten vaan päivän kulusta koska minua kiinnostaa mitä ovat tehneet yms.

Ja tosiaan, poikani menee innosta hihkuen eskariin, ja tykkää siellä olla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän