Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pesee höyrypesukone?

Vierailija
17.09.2010 |

Pesukone pitäisi ostaa ja mietitään höyrypesukonetta.

Olen löytänyt vain ympäripyöreitä selityksiä, että höyrypesu "raikastaa". Tarkoittaako se, että esim. pöly ja mikään lika ei irtoa?

Lapset möyrivät pitkin lattoita, harvoin on enää tahroja, mutta varmaan aika pölyrätteinä ovat päiväkodissa ja kotona.

Mihin se höyrypesu sopii?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG:n 9 kg:n höyrypesukone.

Olen käyttänyt höyryohjelmaa muutaman kerran tahriintuneisiin lasten vaatteisiin ja olen saanut vanhatkin tahrat pois=)

Höyryohjelmaa voi käyttää myös esim. lakanoihin, jotka eivät ole niinkään likaisia, mutta höyry estää rypistymästä... toimii tämäkin=)

Lisäksi juuri raikastamiseen... en ole vielä testannut, joten ei tietoa toimivuudesta.

Höyrytoiminto siis lyhyesti ja ytimekkäästi syväpuhdistaa, estää rypistymästä ja raikastaa.

En nyt muista oliko muitakin ominaisuuksia kun kone on tosiaan niin vähän ollut käytössä, mutta muut vastailkoot, jos on kokemuksia!

Vierailija
2/2 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sama kone kuin edellisellä kirjoittajalla.

Höyrytoimintoa voi käyttää melkein minkä tahansa pesuohjelman (mm. puuvilla 60,40, tekokuidut 40) yhteydessä. Kone käyttää vähemmän vettä, mutta tehokkaammin,kun vesi muutetaan höyryksi. Myös pesuainetta tarvitaan vähemmän. Tahrat lähtevät tosi hyvin, ja pyykki on oikein raikasta.

Voin suositella! 9 kg:n kone on muutenkin ihan huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan