Miks mua on alkanut itkettää kaikki?
Eräänäkin iltana tuli pelastajien jakso, jossa poika kampitettu koulun pihalla ja lyönyt päänsä. Itkin sitä vuolaasti, kiusattu poika sai sympatiat... Tuli oikein paha mieli hänen puolestaan.
Sama juttu kaikkien asioiden kanssa nykyään, itken pienimmästäkin.
En tajua...
Kommentit (5)
mulla masennus oireili itkulla joka asiasta.
En itke surua vaan herkkyyttä...
Hormonit heittelevät siinä tapauksessa PLUS että jos sinulla on esikoinen syntynyt juuri, olet vastikään herännyt äitiyden tuomaan empatiaan lapsia kohtaan ;-)
Vielä yksi vaihtoehto on, että olet stressaantunut tai lievästi masentunut. Jos oma mieli on jotenkin rasittunut juuri nyt, se voi purkautua ylireaktiona johonkin muuhun eli tavallaan projisoi omaa pahaa oloaan ja "sijaissuree" jotain täysin ulkopuolista. On siis tavallaan turvallista kyynelehtiä jotain, joka ei oikeasti liity omaan elämään piirunkaan vertaa sen sijaan, että surisi vaikka omaa ongelmaista parisuhdettaan tai huonoa äitisuhdettaan!
Tämä nyt on tietysti ihan vaan arvailua, kun et kerro itsestäsi mitään.
myötä itken nykyään hyvin helposti ja monesta. Etenkin lapsia koskevissa asioissa.
Voi olla että olet myös raskaa ;)Ne hormoonit...
että ihminen NAUTTII suremisesta! Meillä ihmisillä on siis hassu taipumus nauttia tunteista, myös negatiivisista. Tulee olo, että on elossa ja oma elämä ei sittenkään ole hassumpaa.
Vai miksi luulet, että antiikin ajoista lähtien ihmisistä on ollut hienoa käydä katsomassa draamaa...
mulla masennus oireili itkulla joka asiasta.