Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 talvihaalaria, yksi lapsi...

Vierailija
16.09.2010 |

Onko mielestäsi 5 talvihaalaria yhdelle lapselle jo liikaa? Mun mielestä on. Mä en muutenkaan ymmärrä tätä blogistia. Ymmärrän, että on kiva ostaa lastenvaatteita (ja believe me, minäkin rakastan ostamista), mutta kokemuksesta voin kertoa, että 2 haalaria on mielestäni sopiva tai sitten haalari ja takki/housut-yhdistelmä. Ei niitä kaikkia vaan tule kertakaikkiaan käytettyä, jos on enemmän.

Ja ei en ole kateellinen. Uskoisin, että olemme paremmin toimeentuleva perhe (mies on lentäjä ja minä olen tällä hetkellä äitiyslomalla markkinointihommista) kuin tämä blogisti (itse hän ainakin opiskelee ja asuu ilmeisesti vuokralla,4lasta). Ja vaikka olisin kuinka rikas, niin tuollainen on turhaa tuhlausta. Muutenkin tuntuu, että yrittääkö hän tällä ylenpalttisella ostamisella ja siitä postaamisella korvata aukkoa elämässään? Luen toki muitakin lastenvaateblogeja ja itsekin sorrun ylenpalttiseen ostamiseen, mutta hänen kohdallaan aina välillä ei voi muutakuin ihmetellä. Tykkään tyylikkäistä blogeista, tässä ovat kuvat huonoja ja tyylitaju välillä aika hakusessa.

Niin ja tässä linkki blogiin: http://tyylisuuntauksia.blogspot.com/

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti kertoo tekstissään että kolme on suht samankokoisia, vaikka ovat eri kokoa (86, 92, 98cm), ei hän ole tahalleen ostanut samaa kokoa, haloo! Lisäksi kertoo että kaksi muuta haalaria on näistä isompia. Minäkin seuraan kymmeniä lastenvaateblogeja ja kyllä on blogisteja, joiden lapsilla on vielä moninkertaisesti enemmän ulkovaatetta ja jotkut ostavat ja myyvät ihan samantien laput kiinni huutiksessa. Kummallista että aina tätä samaa blogia täällä retostellaan. Mutta kuten sanottu, kukin tyylillään. Paitsi että tuota en tajua, että lasten ulkonäköä täällä ruoditaan. Ja eikö "ruma" lapsi saisi käyttää kauniita vaatteita? Miksi vaatimattoman näköiselle lapselle riittää vähempikin, kuten joku asian ilmaisi? Huh mitä logiikkaa!

Eli on ostanut 3 eri kokoa- periaatteessahan niiden pitäisi mennä seuraavat kolme talvea-

MUTTA koot onkin samankokoisia.

Blogisti on selvästi etsinyt juuri ne IHANAT haalarit joiden väristä pitää, ei vaan mitä tahansa. Eli ei nyt ole niin pahaa LIIOITTELUA mitä ap väittää. Muuten en ole blogia seurannut,muita kylläkin, ja olen huomannut että monet ovat hurahtaneet ulkovaatteisiin-

ei kai siinä mitään pahaa ole.

Ainakin lapsilla on sitten lämmin ulkoilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan