Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi sinulle ns. ELÄMÄN ILO vai joku muu?

Vierailija
16.09.2010 |

Siis joku muu mies. Lapsetkin toki ovat, mutta kartoitan tässä lähinnä miehen ja naisen välisiä suhteita.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin iltojen, heh ;) Ja lapset tietty myös ja perhe yleensäkin.

Vierailija
2/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä "kyllä se aurinko voi olla joku muu mutta oma mies on rakkain". Elämän iloksi ei voi kutsua ketään muuta kuin jota rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä "kyllä se aurinko voi olla joku muu mutta oma mies on rakkain". Elämän iloksi ei voi kutsua ketään muuta kuin jota rakastaa.

Vierailija
4/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivinen ukko se on. Ihan hyvä, mutta ei "ELÄMÄN ILO". Eikä kukaan muukaan!

Vierailija
5/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eräs toinen mies on "elämän ilo". Oma mies on turvallinen kumppani, riitakaveri, turvaverkko ja arjen jakaja, lasten isä. Seksiä on vain oman miehen kanssa, mutta iloa, naurua kannustusta ja hyvää oloa elämään saan tältä toiselta mieheltä.

Vierailija
6/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eräs toinen mies on "elämän ilo". Oma mies on turvallinen kumppani, riitakaveri, turvaverkko ja arjen jakaja, lasten isä. Seksiä on vain oman miehen kanssa, mutta iloa, naurua kannustusta ja hyvää oloa elämään saan tältä toiselta mieheltä.

Vierailija
7/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös paljon "vikoja", joiden takia en häntä ottaisi miehekseni. Hän on iloni, kun en joudu jakamaan arkea hänen kanssaan.

Vierailija
8/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto maanpäällisiin miehiin meni.

Vierailija
9/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä hän on mukava elämänkumppani.

Vierailija
10/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden kautta näen säännöllisesti erästä miestä, joka saa polveni haikoiksi ja koko päivä ja seuraavat päivätkin mietin vain häntä. Eli eräällä tavalla on elämäni valo, sillä hän saahymyn huulilleni.

Vierailija
11/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden kautta näen säännöllisesti erästä miestä, joka saa polveni haikoiksi ja koko päivä ja seuraavat päivätkin mietin vain häntä. Eli eräällä tavalla on elämäni valo, sillä hän saahymyn huulilleni.

Vierailija
12/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä samantapainen tilanne.

on myös paljon "vikoja", joiden takia en häntä ottaisi miehekseni. Hän on iloni, kun en joudu jakamaan arkea hänen kanssaan.

Vierailija
13/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuovat meille ILOA.

Vierailija
14/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut elämäni ilo jo lähes kaksi vuotta ja minä olen hänen. Kellään kokmusta samanlaisesta? Molemmilla menee parisuhteessaan huonosti ja tällainen täydellinen huolien unhoittaminen toisen avulla molemmille uutta. Kumpikin ollaan yli nelikymppisiä ja useita ihmissuhteita takana. Onkohan tämä sitä rakkautta isolla ärrällä, mitä luulette? Mies sanoo, että olen hänen enkelinsä, että kaikki huolet katoavat, kun hän ajattelee minua.

Vierailija
15/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ilo on kotona asuva teini ja koirani.

Sekä rakastajani täyttää myös tämän ilo-kriteerin.

Tosin nähdään toistaiseksi aika harvoin, ihan hyvä vaan. Mutta hänen ajattelu saa minut hymyilemään.

Vierailija
16/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ilo on kotona asuva teini ja koirani.

Sekä rakastajani täyttää myös tämän ilo-kriteerin.

Tosin nähdään toistaiseksi aika harvoin, ihan hyvä vaan. Mutta hänen ajattelu saa minut hymyilemään.

Vierailija
17/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei todellakaan ole mikään "elämän ilo" pelkästään, vaikka meillä huumorintajut meneekin hyvin yhteen ja joka päivä nauretaan yhdessä.

mies on paljon muutakin. joku sellainen asia voisi minulle olla "elämän ilo", joka ei koskaan tuota mitään vaivaa tai harmia vaan aina iloa. siis jos vain henkilökohtaisella tasolla ja omia tarpeitani peilaten ajattelen.

ehkä minulle sellainen "elämän ilo" on ruuanlaitto, vaikka se kuitenkin on tarpeellinen toiminto joka päivä, mutta välttämättä sitä ei juuri minun tarvitse tehdä. teen sen pelkän tekemisen ilosta, kokeilunhalusta ja luovuudesta. tupalailon saa, kun sitä kehutaan ja itse kokee onnistuneensa sellaisessa, mitä aiemmin ei ole tehnyt.

Vierailija
18/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei todellakaan ole mikään "elämän ilo" pelkästään, vaikka meillä huumorintajut meneekin hyvin yhteen ja joka päivä nauretaan yhdessä. mies on paljon muutakin. joku sellainen asia voisi minulle olla "elämän ilo", joka ei koskaan tuota mitään vaivaa tai harmia vaan aina iloa. siis jos vain henkilökohtaisella tasolla ja omia tarpeitani peilaten ajattelen. ehkä minulle sellainen "elämän ilo" on ruuanlaitto, vaikka se kuitenkin on tarpeellinen toiminto joka päivä, mutta välttämättä sitä ei juuri minun tarvitse tehdä. teen sen pelkän tekemisen ilosta, kokeilunhalusta ja luovuudesta. tupalailon saa, kun sitä kehutaan ja itse kokee onnistuneensa sellaisessa, mitä aiemmin ei ole tehnyt.

eihän se rakkaus mieheen koskaan ole pelkkää iloa, vaikka asiat sujuisivatkin hyvin. menneisyys, toisen luonne, tavat ym asettaa aika paljon rajoja eri luonteille, mitkä kukakin kokee elämän rikkauksina ja iloina. tuskin kenelläkään on sen rakkaankaan kumppanin kanssa niin helppoa, että koskaan ei mitään vastoinkäymisiä olisi.

Vierailija
19/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä samantapainen tilanne.

elämäni ilolla on sellaisia ominaisuuksia, joiden takia en ehkä voisi olla parisuhteessa hänen kanssaan. Hän on mukava ihminen, mutta elämäntapansa on sellainen, etten ehkä hyväksyisi sitä. Kun hän on "vain" ystävä, voin tämän elämäntavan hyväksyä. "Vikaa" hänessä on äkkipikaisuus ja ajoittainen liiallinen alkoholinkäyttö. En usko, että voisin kestää arkea tälaaisen miehen kanssa. Oma mieheni on siinä mielessä "parempi" elämänkumppani, hänen kanssaan arki on turvallista ja sujuvaa.

Vierailija
20/42 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina positiivinen ja hyvällä tuulella, kun taas minä olen meillä se, joka huolehtii vakaudesta ja turvallisuudesta. Hän on perheen hupimestari, jolla on aina loistavia ideoita siitä, miten voimme tuhlata aikaa ja rahaa. Hän tuo valoa ja keveyttä elämääni - ilman häntä olisin onneton.