Eikö ihmiset katso enää Bigbrotheria?
Ennen täällä oli koko ajan BB-avauksia, nyt ei ole kuin muutama hassu avaus viikossa. Onko BB:n suosio laskenut?
Kommentit (10)
Olen sanonut jo monesti, että seksiteema yuli jo parina vuonna kaluttua.
Nyt olis pitänyt keksiä jotain muuta.
Vaikka kuntoiluteema. ;o)
nyt en ole katsonut kertaakaan kokonaista big brotheria. Pari minuuttia joskus. Ei se kiinnosta.
Mainospalat vakuuttivat. Epäkiinnostavien ihmisten epäkiinnostavaa hörhöilyä.
meillä töissäkin käytiin parina viime vuonna lähes joka päivä bb-keskusteluja, tänä vuonna ei ole ollut yhtään.
Ainakaan minä en ole katsonut kuin ensimmäisen jakson ja totesin että taas täysi-ikäisiä teinejä, ei niiden ryyppäämistä ja panokeskusteluja jaksa.
lopetetaan! Tuosta huomaa kuinka ääliöinä meitä tv-katsoa pidetään! Kuka hullu nyt viitsis illasta iltaan vuodesta toiseen katsoa moista tyhjänpäivästä paskaa?:O
Kuten jo muutkin ovat todenneet, aihe on jo nähty..
Lisäksi tunnen myötähäpeää suomalaisten puolesta, että meillä on tosiaan tuollaisia kansalaisia..:/
Kuten jo muutkin ovat todenneet, aihe on jo nähty..
Lisäksi tunnen myötähäpeää suomalaisten puolesta, että meillä on tosiaan tuollaisia kansalaisia..:/
Pari kautta olen katsonut. Viime vuopden seksihurjastelut ei enää jaksa kiinnostaa. Alussa oli vielä jotain ideaaki ohjelmassa. Nyt tarttis keksiä jo jotaki uutta. Ei sitä juiopotteluakaan enää jaksa kattoa.
Aika ajoi ohjelman ohi.